Loading...
nl

Spiegelende watermantel ter bescherming

Mimosa
Mimosa nov 6 '10
Sinds kort doe ik in gedachten een spiegelende mantel van water om als ik mezelf wil beschermen tegen drukte, veel indrukken en energie van andere mensen.
Ik weet dat hier ook een bol van licht, piramide en waarschijnlijk nog veel meer andere manieren voor zijn, maar op de een of andere manier werkt dit heel goed bij mij. Ik kan het makkelijker visualiseren en het helpt me heel goed.
Dit wilde ik even delen, misschien hebben meer mensen hier iets aan.
Delen:
Cialara
Cialara nov 6 '10
Wauw gaaf Mimosa!!! Het idee alleen al, wordt ik heel blij van laugh

Er zijn zoveel mooie manieren te bedenken om jezelf te beschermen in bijzondere visualisaties, en allemaal kun je daar je eigen idee in doen.

Ik heb ook wel eens een bescherming van een diamanten zeepbel om me heen gezet.

Maar een spiegelende watermantel, wauw!!!
Emuca
Emuca nov 6 '10
Ik zet mezelf vaak in een bubbel, als een zeepbel die alleen ik kapot kan prikken.
Mimosa
Mimosa nov 6 '10
Ja, mooi he. Ik heb het niet zelf verzonnen hoor, maar werd er op gewezen toen ik een dagkaart had getrokken en de koningin van de bekers trok.

Een mantel van witte vlammen is ook heel mooi en zeepbellen ook. Mooi om te zien dat voor iedereen een manier is die bij die persoon past.
Cialara
Cialara nov 6 '10
Hi hi hi, momenteel heb ik een soort van wervelwind om me heen winkvan wit met goud... mijn zoon heeft hem ook gezien.
Mimosa
Mimosa nov 6 '10
Mooi dat je zoon hem ook kan zien.
Mimosa
Mimosa nov 11 '10
Wat fijn dat je er zoveel aan hebt. Ik zelf ook hoor. Ik had al zoveel manier geprobeerd, maar het lukte maar niet om die echt te visualiseren. En op de een of andere manier, voelt deze watermantel heel goed, gaat het als vanzelf om hem om me heen te slaan.
Ik herken het ook wel een beetje hoor, veel voelen en ervaren, maar niet altijd weten wat je voelt en ervaart en of het bij jezelf vandaan komt of bij anderen. Gelukkig begin ik steeds meer te voelen wat bij mij hoort, wat goed voor mij is en wat niet. En de mantel helpt me om dicht bij mezelf te blijven, zonder me helemaal te moeten afsluiten voor mijn omgeving.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki