Loading...
nl

mezelf voorstellen

karda
karda nov 6 '10
Hoi allemaal,
Ik ben Karin (Karda) ik ben 48 jaar en getrouwd en heb 2 kinderen een zoon van 24 en een dochter van 21 allebei zijn ze hsp en 4 katten 2 katers (broertjes) 2 zusjes.
Ik ben al heel lang geinteresseerd in het spirituele, van huis uit waren/zijn ze erg kerks, waar ik me niet echt in kon vinden.
Ik vind mijn antwoorden via allerlei leringen en als ik ergens heel blij van wordt dan vind ik mijn antwoord.
ik ben erg positief ingesteld dat vind ik heel belangrijk om positief in het leven te staan.
Ik ga samen met mijn dochter een praktijk beginnen op spiritueel gebied en zo wil ik graag iets voor andere mensen betekenen.
Zelf wil ik graag foto lezen van anderen en graag feedback of ze het kunnen plaatsen.
Ik ben zelf ook heel geinteresseerd in orbs, wij (mijn dochter en ik) hebben er al zoveel mogen fotograferen. als het mogelijk is dan zet ik er een paar hier op de site.
verder doe ik een opleiding tot lesgeven in mandalatekenen, ik ben reiki master, heb seichem 1 en seichem 2, heb een cursus aura/chakra healing gedaan, quantum touch, en intuitieve ontwikkeling,en le normand ben nu bezig met een cursus tarot, als er mensen zijn die een legging willen dan hoor ik het graag, verder werk ik ook met de engelenkaarten en de runestenen.
Heb ook vershillende keren een uittreding mogen meemaken, wat ik als heel erg mooi ervaren heb.
Zo weten jullie iets meer over mij, het lijkt me erg leuk om met mensen te chatten op dit forum over allerlei onderwerpen, lieve groetjes Karin
Delen:
Emuca
Emuca nov 6 '10
Hoi Karda!
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 6 '10
Hoi moeders. whistle
Cialara
Cialara nov 6 '10
Ha nu zie ik waar Tamara dat enthousiasme vandaan heeft winkWelkom Karda (Karin) op Merudi.

Je kunt in de verschillende onderdelen je topics aan maken of lezen van anderen. Er is een onderdeel Kaartleggen en Orakels, daar kun je zelf een topic aanmaken om kaarten te leggen voor mensen.

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/forums/42/1/Kaartleggingen_en_Orakels.html

Groetjes en heel veel plezier hier op het forum.
Jorine
karda
karda nov 6 '10
dank jullie wel ja het lijkt me leuk om een topic aan te maken, eens even gaan kijken hoe dat gaat
groetjes karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 6 '10
Hoi Karin,

Welkom op Merudi. Je hebt een hoop mooie dingen in je pakket dus voel je vrij om ze te delen op Merudi smile.
admin
admin nov 6 '10
Welkom Karda smile
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 6 '10
welkom leuk jou hier te mogen begroeten
en wat leuk moeder en dochter
heel veel plezier hier op merudi
Beschermengel
Beschermengel nov 7 '10

Hallo ...en welkom Karda smile
karda
karda nov 7 '10
dank je wel, ik vind het een boeiend forum
groetjes karin
Eruan
Eruan nov 9 '10
Hoi Karda, Welkom hier!
Lotusje
Lotusje nov 9 '10
Leuk, moeder & dochter hier!
Welkom en veel plezier hier smile
gast
gast nov 9 '10
Welkom laugh
karda
karda nov 9 '10
dank jullie wel

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki