Loading...
nl

Wie wil er mijn foto lezen van mijn Hond Lexi

bloempje
bloempje nov 13 '10
nou lexi weet het wel, die heeft het over een meisje:)
dus de kans is wel groot.....en de pappa van lexi is er ook nog bij, jullie zien hem niet, maar die is er nog wel, lexi mist de pappa wel in fisieke vorm, maar hij is nog bij haar. dus het komt allemaal goed, vond het wel erg grappig dat ik een heel verhaal doorkreeg bij de foto, ik vind dierenfoto's veel makkelijker te lezen dan mensenfoto's dieren staan open, mensen bouwen een schild ter bescherming, dieren hebben dat wanneer ze gewoon goed behandelt zijn niet nodig:)
dus lexi heeft het prima naar haar zin maar word soms een beetje onzeker omdat je zelf een beetje gespannen bent door je zwangerschap, daarom wil ze graag zeggen dat het goed gaat:)

Liefs Bloempje
bloempje
bloempje nov 13 '10
de andere foto kan ik helaas niet lezen, want dat is een facebook foto.

Groetjes Bloempje
rottilover
rottilover nov 13 '10
Ooh ben benieuwd dan, nog even geduld en dan weten we het zeker wat de baby van geslacht gaat worden..
Ben echt tevreden met de resultaten die ik lees , en ook te horen dat Levi' de papa van lexi ' er toch nog steeds bij is , smile

Dank je voor de fijne woorden en uitleg

kan je ook iets lezen van deze foto , is mijn 2 de rottweiler
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=427461673564&set=a.427461318564.204553.786128564
rottilover
rottilover nov 13 '10
ooh ai wacht zet het er anders even op
bloempje
bloempje nov 13 '10
ik kan bij je 2e rottweiler een beetje spanning voelen , zij is rustiger maar tegelijk onrustiger, zij lijkt ergens een beetje bang voor zij snapt ook nog de energie in je buik nog niet helemaal alsof ze daar een beetje bang voor is zij is er nog niet helemaal gerust op dat het goed gaat komen en vind het best gek dat lexi het wel snapt, zij denkt een beetje houd het maar zoals alles is dan vind ik alles wel best. ze is wat terughoudender dan lexi wat zelfbeschermender en wil soms gewoon even met rust gelaten worden het benauwd haar soms een beetje zoveel veranderingen, ze zal er wel aan wennen maar het heeft zeker tijd nodig. is ze al lang bij jullie of was ze als eerst en is lexi er later bij gekomen ze vind lexi een beetje te enthousiast speels, en ze vind het juist heerlijk om af en toe even met rust gelaten te worden, maar voelt zich soms niet begrepen waarin weet ik alleen niet. ze heeft een beetje iets triests in zich, maar krijg niet duidelijk wat dat is eigenlijk.
ik zal morgen nog een keer proberen te lezen als ik een beetje wakkerder ben, want ben inmiddels een beetje moe.
ben wel benieuwd of je hier al iets mee kan.:)

Liefs Bloempje die zo gaat slapen
rottilover
rottilover nov 14 '10
lexi was het eerste hier heb ze al 8 jaar , onze haïka is er sinds 2 jaar nog maar..

Ja ze kent het ook nog niet baby's, tegenover lexi wel, heeft de geboorte van mijn eerste dochtertje al meegemaakt..
ja lexi is veel losser , haïka komt ook wel knuffelen, maar dan gromt ze soms , en waarom juist weet ik niet, je ziet dat ze haar niet volledig durft geven, tegenover lexi vertrouwd volledig op ons ..
Haîka heeft inderdaad soms momenten dat ze zegt van ok laat me nu maar, dat klopt wel
bij het speelse is het niet zo juist, het is haïka die speelser is dan lexi, en ja ook jonger , en soms van geen ophouden weet..


en dat is ook zo , je zegt ze wordt soms niet goed begrepen, en dat is ook wel zo , soms begrijpen wij niet echt wat ze bedoelt of haar reactie , als we haar knuffelen of aaien, en zedan wat groost.. ze is al veel losser geworden tegenover een jaar terug, dus ze heeft inderdaad haar tijd nodig voor die dingen

ok ik hoor het morgen wel , moest je nog meer te weten gekomen zijn, fijne nachtrust alvast
rottilover
rottilover nov 14 '10
ben al heel tevreden met de resultaten, dank jullie alvast hiervoor
bloempje
bloempje nov 14 '10
is haika toevallig van een asiel vandaan of is ze bij een eerder baasje geweest, ze lijkt het namelijk niet allemaal te vertrouwen, net of ze bang is dat ze niet mag terwijl ze best wel wil. ze denkt soms wel eens dat iets tegen haar gezegd word dat eigenlijk niet voor haar bedoelt is. het grommen doet ze meer uit onzekerheid, ze heeft de tijd nodig het vertrouwen terug te krijgen lijkt wel, ze vertrouwd mij volgens mij ook niet helemaal, ze vraagt of ik kom spelen ze heeft niet erg veel geduld merk ik wel en is een beetje terughoudend met wat ze zegt alsof ze bang is, wat ze wel zegt is dat ze graag eens een heel groot eind lekker in het bos zou willen ravotten, met lexi, maar die wil niet altijd, dat vind ze jammer, het lijkt een beetje of ze iemand mist die over haar waakte en haar de dingen leerde toen ze klein was, alsof ze iemand mist, zie een hond die al wel aardig wat lijkt meegemaakt te hebben.
probeer met het benaderen van haar in ieder geval voorspelbaar te zijn, en ze vraagt of jullie af en toe even alleen met haar willen knuffelen appart op een stil plekje:)
de lieverd, ze wil graag maar durft nog niet zo goed, maar dat gaat nog wel komen. want de wil is er wel.

hoop dat je er wat mee kan:)

Liefs Bloempje
rottilover
rottilover nov 14 '10
Haïka hebben we van mensen die ze gekocht hadden , en plots moest ze daar weg, ze was toen een 3 maand.. ja in de bossen is ze graag , en lexi ook , maar lexi is ouder , en kan niet zo veel spelen als haika steeds wil, lexi is sneller moe , tegenover haika die weet van geen ophouden haha

ja je ziet nu wel dat ze meer wil knuffelen tegenover vroeger maar soms wel wat jaloers is op lexi, maar verder zijn het beste vriendinnen ..

maar zal er op letten, en ze geregeld wat extra aandacht geven, .. dank je alvast
bloempje
bloempje nov 14 '10
graag gedaan:)
het lijkt er op dat haar vorige baasjes niet zo lief voor haar waren, ze is bij haar moeder weggerukt lijkt het voor haar gevoel, die ze is vooral bang bij spontane snelle dingen, daarom beangstigt de komst van een kleintje misschien een beetje. maar krijg het gevoel een beetje dat ze bij een van de eigenaaren voor jullie niks mocht en veel opgesloten heeft gezeten, maar ook alsof ze regelmatig opgejaagd is met voorwerpen en schoppen, haar buik is een gevoelige plaats lijkt het( eigenlijk de zijkanten alsof ze daar geschopt is)
ik zou zeggen zorg goed voor haar en wees lief voor dr ze heeft in haar jonge leventje al genoeg ellende gehad. het vertrouwen komt langzaamaan weer terug en dan wordt het een veel vrijere hond, heb haar gevraagd of ze jullie ook eng vond, en dat was niet zo, maar ze schrikt nog steeds wel snel, dus een beetje bang is ze nog. heb haar gezegd dat ze niet meer bang hoeft te zijn en dat ze nu veilig is, hoop dat het helpt:)

Liefs Bloempje
rottilover
rottilover nov 14 '10
ja ik merk het wel, in begin was ze erg boos en ook op mijn dochtertje, dat we raar vonden zeker voor een pup van 3 maand , maar nu is ze al veel losser , ze komt meer knuffelen, en kusjes geven, dus het gaat de goede kant op, en ik geef niet op hoor , hier is ze thuis , en krijgt ze alle tijd om ons vertrouwen te verdienen, en mag ze vrij zijn

ja hoor , weet nu al wat meer, en zal er ook verder aan werken, en ze de tijd geven , dat verdient ze dank je
rottilover
rottilover nov 22 '10
Als er nog iemand een poging wil doen , mag het , en zeker op deze foto van mijn de rottweiler Haîka
http://94.100.118.50/1157950001-1158000000/1157996201-1157996300/1157996254_6_y1-1.jpeg

want zijn gedrag en karakter blijft een vraagteken voor me..
rottilover
rottilover dec 18 '10
ze is geboren en ja een meisje , zoals lexi dacht ,<super>
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki