Hallo Wendy
Wat mij als eerst opvalt is dat jouw lichaam en geest niet echt op elkaar aansluiten. Er klopt iets niet. Net alsof je in een verkeerd lichaam zit, en hier niet op aarde hoort.
even een voorbeeldje: 'zoals jongens in een meisjes lichaam zitten of andersom'. Nu is dat niet bij jouw het geval.. alleen wel dat er iets niet mee klopt! Het past niet bij elkaar.
Zoals mij een aantal jaren door iemand is aangegeven ben ik blijkbaar geincarneerd in een bestaand lichaam, en ja vanaf het begin "paste" dat lichaam gewoon niet bij mij. In het laatste jaar echter maakt ook mijn lichaam steeds meer veranderingen door, en voelt het tegenwoordig meer "eigen" en begint het stukken beter te passen
Volgensmij heb jij ook géén idee wat je hier op aarde doet! Even een vraagje tussendoor; maar vraag jij je welleens af wat je hier op aarde doet? Probeer er eens achter te komen wat er met je aan de hand is..
Ik heb me lang afgevraagd wat ik hier eigenlijk deed, zeker ook omdat men blijkbaar er hier van uit gaat dat je persee een doel moet hebben of een taak, Nou die zoektocht heb ik allang opgegeven, en het zoeken naar de vraag van het waarom. Ik geniet liever gewoon van de dingen zoals ze zijn, dan er bepaalde taak of doel van te maken
Je hebt een totaal andere kijk op de wereld, dan de meeste mensen hebben. Je kan je snel afvragen waarom iets is, of wat / hoe & waarom iets in elkaar zit. Je vindt het leven toch maar iets raars of aparts. Je hebt er een andere kijk op dan de medemens.
Klopt, en ik heb nogal zo mijn best gedaan om eenzelfde soort kijk te gaan krijgen als de meerderheid, maar doordat ik dingen vanuit verschillende gezichtpunten overzag lukte me dat dus nooit.
Niet het leven vind ik raar, maar wel de mens
Verder zie ik dat je ook erg aardig bent. En dat je een lief karakter hebt.. soms wel ondeugend maar lief. Af en toe kun je ook nog wel wat verlegen zijn.
Ik zie iets teruggetrokken in je, maar toch denk ik dat dit niet echt opvalt
Ja ik kan heel ondeugend zijn, zeker bij mensen die zich zo vastbijten in de rol die ze spelen. Ik kan heel lief zijn, maar ook keihard als ik te maken krijg met onrechtvaardigheid. Het klopt dat ik me altijd wel wat op afstand houd bij anderen, en eerst even aankijk hoe de mens reageert
Het gevoel dat ik ook krijg is dat jij wel een of andere gave/gaves hebt. Ik krijg iets door van 'tarot','medium' en 'beetje engel'. Ik weet niet wat ik ermee moet, misschien dat je het zelf wel weet. Volgensmij heb jij wel enig idee van wat je allemaal kan, maar moet je het toch nog een beetje ondekken en ontwikkelen hoe het allemaal in elkaar zit kwa spiritualiteit.
Het probleempje hierin is dus dat ik het niet als gaves zie, maar dat het voor mij doodgewoon is om dus door de tijdlijnen en dimensies te reizen, en contact te hebben met engelen en wat men hier lichtmeesters noemt. Ik weet wel wat ik kan, maar laat daarvan weinig merken in de buitenwereld
Mag ik vragen hoe oud je bent?? Je voeld en gedraagd je jonger dan dat je daadwerkelijk bent.Ik zou zo ook helemaal niet in kunnen schatten hoe oud je bent!!
Ook zie ik iets van een 'achterstand' in je. Net alsof je nog 'iets' in moet halen. best wel apart. Misschien komt dat ook wel zoals ik hierboven gezegt, heb over je leeftijd..
Je houdt ook wel van kinderen. Heb je iets met kinderen?? Heb je zelf kinderen, of iets met kinderopvoeding ofzo krijg ik door. Om ze te verzorgen en er mee om te gaan. dat vindt jij wel leuk.
'Dieren' krijg ik ook door. Ik denk ook dat je wel om dieren geeft, en dan meer over huisdieren.
Het lichaam is 47, Daar ik eigenlijk pas een jaar of 17 bewust ben van mijn aanwezigheid hier is voor mij dat dan ook mijn leef-tijd hier op aarde. Het kan zijn dat jij dat ervaart als een acherstand die ik heb gehad, daar ik dus 30 jaar in te halen had.
Ik heb 3 kinderen, en ja ik ben dol op kinderen daar ik daar dus een totaal ander contact mee heb. Zeker de kinderen in deze tijd zijn zich veel meer bewust van de multidimensionele werelden, en weten ook nog wie ze zijn. Ik heb dan ook veel meer een gelijkwaardige uitwisseling met kinderen dan met wat men volwassen noemt. Verder heb ik een sterke band met dieren maar eigenlijk met alles uit de natuur
Ik zie een verandering, een verandering in het leven. Nu vind ik het moeilijk in te schatten of die verandering over jouw toekomst of verleden gaat. Wil je zelf iets (misschien aan jezelf) veranderen? Of heb je vroeger een grote verandering doorstaan?? Wat wel even wennen is
Aan mezelf wil ik niets meer veranderen, en de hele grote verandering is voor mij dus eigenlijk 17 jaar geleden geweest. Wat ik juist ervaar is de veranderingen die anderen aan het ondergaan zijn, nu men zich steeds meer bewust wordt dan dat ze niet alleen dat fysieke jasje zijn, maar een multidimensioneel wezen
groetjes sterre