Loading...
nl

Wie kan mij verder helpen

sterre
sterre mei 2 '07
Hallo Allemaal

Hierbij dan mijn foto

http://images.merudi.net/displayimage.php?album=2&pos=0
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 3 '07
Hoi Sterre, deze foto is erg onduidelijk. Lukt het ook om een duidelijkere foto van je te tonen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 4 '07
Hoi ik zal hem proberen te lezen, maar het is erg moeilijk. Het zou helpen als je een echte digi-foto maakt, en niet schuin in de cam kijkt, maar recht.

Hoe dan ook hier is mijn lezing. Ook uiteraard onder voorbehoud. Een reactie zou leuk zijn.

Btw, je nicknaam sterre komt me erg bekend voor, maar ik kan het niet plaatsen. Heb jij enig idee waarvan?

Je bent aardig onzeker over jezelf. Je vind het moeilijk om echt in jezelf te laten kijken. Je hebt een aardig masker opgezet waarmee je een heleboel kan weglachen en gezellig zijn.

Wat dat betreft ben je wel erg gezellig. Je klets graag. Het gaat niet zoveel over jezelf, maar meer over allerdaagse dingetjes. Ik zou je een echte babbelaar noemen.

Je bent erg gevoelig, en dat is ook net de reden dat je jezelf zo afsluit voor impulsen van buitenaf. Je vind het moeilijk om hiermee om te gaan. Soms glipt er wel eens wat tussendoor, en dan kan je ook echt even van streek zijn.

Ik zie ook een ondeugende kant in je. Een kant waarmee je wilt laten zien dat jij niet voorspelbaar bent. Jij hebt echt een hekel aan saaiheid. Het liefste doe jij iedere dag iets anders.

Jij ben heel erg eerlijk voor de mensen om wie je geeft. Mensen die jij niet mag, zal je niet lang over hoeven na te denken als je moet kiezen tussen de waarheid of een leugen. Wat dat betreft heb jij een goed gevoel voor "mensen met een slechte invloed". Vertrouw dit gevoel sterk (als je dit al niet deed) je zit hier namelijk goed mee!

Ook al ben je vaak moe heb je ook erg veel energie. Ik snap deze tegenstreidigheid niet, dus misschien kan je het mij uitleggen. Ik zie dat jij veel energie hebt, maar ook dat je helemaal moe bent. Is het misschien zo, dat je soms iets te lang doorgaat met al die energie, dat je dan helemaal op bent ineens?

Heb jij wel eens een geest gezien? Dat is nog de laatste vraag die bij me opkomt. Ik vermoed namelijk van wel.

Ben benieuwd wat je ervan vindt. Groetjes Julien.
sterre
sterre mei 4 '07
Hallo Julien

De nickname sterre gebruik ik pas enkele maanden. Voor mij hebben de namen die ik aanneem altijd te maken met de ervaringen die ik in een bepaalde periode heb, ik zou niet weten wat de naam jou wil zeggen.

Of ik ooit een "geest" heb gezien, dat klopt, voor mij is de geestenwereld eigenlijk duidelijker en bekender dan de materiele wereld, en daar komt ook de onzekerheid vandaan die je bij me voelt.

Er zijn maar weinig mensen waar ik werkelijk mijn ervaringen mee deel, daar vele het gewoon niet begrijpen, en mijn visie vaak nogal verschilt met het gene wat er bekend is

Ja ik klets graag, en ja vaak zijn die gesprekken dus heel oppervlakkig. daar er niet veel mensen om me heen zijn, waar ik werkelijk diepe gesprekken mee kan hebben, gelukkig heb ik via msn wel contacten waarmee ik diepere gesprekken kan hebben

Ja ik vind het moeilijk om dus om te gaan met de "gevoeligheid" en de dingen die ik om me heen zie. omdat ze dus zo tegengesteld zijn van wat ik innerlijk waarneem.
En ja soms komt er iets op mijn pad, en ben ik even totaal van slag. Diot gebeurde dus toen ik hier op de site kwam en het stuk las van de engel-mens

Ja ik kan heel, ondeugend zijn, zeker als mensen heel star zijn en vastzitten in oude overtuigingen. Niet alleen ben ik totaal onvoorspelbaar voor anderen, voor mij is iedere dag ook onvoorspelbaar voor mezelf, daar ik dus gewoon mijn gevoel volg en dus nooit weet hoe of wat de dag gaat brengen.

Ik heb zeer veel moeite om in een "vast" patroon te moeten leven, en dingen te moeten plannen, omdat ik daarin dus niet mijn eigen gevoel kan volgen

Ja het lijkt wel of ik een extra antenne heb voor mensen met "een slechte invloed", maar doordat ik dus ook daar de andere dingen van zie, twijfel ik dus vaak aan mezelf daarin

De moeheid is dus eigenlijk ook wannneer ik mezelf alleen probeer te concenteren op de materiele wereld, en weer eens als "gewoon mens" wil zijn, en me probeer af te sluiten van de rest, als ik beidde gewoon laat zijn komt er een hoop energie los bij me, maar door de reacties van anderen daarop, probeer ik dat nog steeds te dimmen

dank je voor je lezing julien, toen ik de foto plaatste was ik werkelijk even flink van slag door het lezen van de artikelen op de site

groetjes sterre
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '07
Hi Sterre,

Geen idee waarom ik iets herken bij deze naam, misschien kom ik er nog wel achter. Graag gedaan voor de lezing. Ik hoop dat je er iets aan hebt, en stel gerust de vragen die je hebt. Dit keer heb je mensen gevonden die je gewoon begrijpen zoals je bent :). Mag ik vragen waarom je zo geraakt was door wat je op merudi vond? Ik heb vaak namelijk geen enkel idee wat deze website precies doet met mensen die erop komen. Mocht je het willen vertellen dan zou ik dat graag van je willen horen.

Groetjes Julien.
Debiorah
Debiorah mei 5 '07
Sterre was een hoofdpersoon in een boek van Renate Dorrestein. :D
sterre
sterre mei 5 '07
Hallo Julien

Mag ik vragen waarom je zo geraakt was door wat je op merudi vond? Ik heb vaak namelijk geen enkel idee wat deze website precies doet met mensen die erop komen

pfffffff,ik zal het proberen om het in het kort weer te geven. Hiervoor echter zal ik iets van mijn proces van de laatste jaren eerst weergeven

Ongeveer 18 jaar geleden werd ik "wakker" in dit lichaam, (aards gezien ben ik echter 47), en wist totaal niets, niet wie ik was, ik wist niet dat ik getrouwd, was, ik wist niet dat ik kinderen had, en ga zo maar door.

In de eerste jaren was het voor mij dan ook een soort droom waar ik in terecht was gekomen, nou ja eerder een nachtmerrie. Ik sliep in die tijd ongeveer ook 16 tot 18 uur per dag, en de uren dat ik wakker was, waren dus de nachtmerrie voor mij, daar ik dan overspoeld werd met beelden, stemmen waar ik niets van begreep.

Ik ging dus op "zoek" naar de persoon die ik blijkbaar was, en werd geconfronteerd met een nogal traumatisch verleden, maar buiten dat ook met andere zelven, wat men vorige levens noemde, maar ik ervaarde die levens gewoon net zo echt als dit leven, er was voor mij geen verschil in "tijd" of plaats. Voor mij was het allemaal "IK" hoewel er wel steeds een naam bekend was. Tot op heden heb ik nooit het gevoel gehad een bepaalde (persoonlijkheid) ik te zijn,
maar ben ik gewoon alles samen

Enkele jaren terug werd in een sessie aangegeven door een medium die niets van me wist, dat ik opnieuw was geincarneerd in een bestaand lichaam, en dat dat nogmaals zou gebeuren

Deze ervaringen hebben er allemaal voor gezorgd dat ik me bewust werd van het multidimensione en onze multidimensionele zelven, en ook de circulaire tijdlijnen, en hoe deze elkaar doorkruizen in de linaire tijdlijnen die we op aarde dus beleven.

Zo'n 2-3 jaar terug (ben dus heel slecht in het onthouden van "tijd"), had ik een "droom", waarin ik te horen kreeg dat ik klaar was met mijn leven en dat ik mocht kiezen of ik nog terug wou keren. Ook kreeg ik toen te zien wie ik werkelijk was.

Ik koos er dus voor om terug te keren, maar toen ik wakker werd, kon ik maar niet begrijpen waarom ik die keus had gemaakt. Maar heb gewoon mijn leven weer opgepakt, en verder niet meer bij stil gestaan, het was gewoon een droom

Enkele dagen geleden echter was ik onrustig en zat wat te surfen op het internet en kwam dus toevallig uit op de site, en las het stuk van de engel-mens. Plotsklap kwam daarmee dus ook heel de droom van toen terug in mijn herinnering, en dat kon mijn koppie even totaal niet meer aan.

Ik heb de dingen nu al enkele keren gelezen, en vind er gewoon heel veel herkenning in.
In een van de stukken stond ook dat de foto van een engel-mens niet te lezen is, dus mijn egotje die wou blijkbaar de bevestiging dat het allemaal onzin was. en zodoende is de foto geplaatst

groetjes sterre
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '07
Hoi Sterre,

Bedankt voor je verhaal! Ben jij ondertussen wel weer in staat om de jaren voor je 29e te herinneren, of zijn die nog steeds onbekend voor je?

Je zegt dat je ego de bevestiging wil dat het allemaal onzin is, nu vroeg ik me af, heeft jouw ego die bevestiging nu ook gekregen?

Waarom wil je eigenlijk "normaal" zijn? Volgens mij heb jij allang door, dat de dingen bij jou niet helemaal werken zoals bij de gemiddelde mens uit jouw omgeving.

Mag ik je vragen wat op dit moment jou het meeste bezig houdt?
sterre
sterre mei 6 '07
Hallo Julien

De jaren voor mij 29ste zijn me bekend, daarin zijn geen zwarte gaten meer.

Het normaal willen zijn, zoals de mensen uit mijn omgeving is iets wat ik eigenlijk al die jaren al heb willen zijn. Jarenlang heb ik ook hetgene wat men gaves noemt, meer gezien als een vervloeking dan als gaves

En nee mijn ego heeft nog steeds geen bevestiging gevonden, en ik weet ook gewoon dat ik die bevestiging ook nooit zal krijgen. Ik zie het dan ook als een soort overlevingstechniek van het ego

Wat houd me op het ogenblik het meest bezig, pfff wat niet, mijn nieuwe baan die ik sinds februari heb, het contact met een tweelinziel wat ik heb gehad, en wat is verbroken, de mayakalender, de sterren, de pleiaden.

Zo zit ik gewoon achter de computer te tikken en op hetzelfde moment zie ik mezelf ook gewoon op en totaal andere plaats, de ene keer met mensen die ik ken, de andere keer met voor mij "vreemden"
Was het eerder dat ik die dingen afzonderlijk van elkaar waarnam, de laatste maanden neem ik ze dus gelijkertijd waar, en dat is voor mij dus nog "vreemd".

groetjes sterre
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '07
 Quote:
Origineel van sterre:

En nee mijn ego heeft nog steeds geen bevestiging gevonden, en ik weet ook gewoon dat ik die bevestiging ook nooit zal krijgen. Ik zie het dan ook als een soort overlevingstechniek van het ego
Bevestiging van wat?
 Quote:

Zo zit ik gewoon achter de computer te tikken en op hetzelfde moment zie ik mezelf ook gewoon op en totaal andere plaats, de ene keer met mensen die ik ken, de andere keer met voor mij "vreemden"
Was het eerder dat ik die dingen afzonderlijk van elkaar waarnam, de laatste maanden neem ik ze dus gelijkertijd waar, en dat is voor mij dus nog "vreemd".
Heb jij een uittreding terwijl je lichaam nog functioneert met jou erbij? Kan ik het op deze manier vergelijken? Dus je hebt een uittreding die je ervaart, en je hebt je huidige leven dat je nog ervaart? Hoe zie jij dan het verschil tussen beide op dit moment?
sterre
sterre mei 6 '07
Hallo Julien

Een bevestiging van dat de andere beelden die ik zie, de andere werkelijkheden die ik ervaar, onzin zijn, daar heb ik dus nog steeds geen bevestiging van, Het rare is juist dat ik juist door verhalen van anderen steeds meer de bevestiging krijg dat wat ik ervaar dus geen onzin of fantasie is

Is het een uittreding, eerlijk gezegd ik zou het niet weten, omdat het voor mij dus gewoon normaal is. Het enige verschil wat ik erin bemerk is dus eigenlijk de plaats en de tijd

Nu ik hier zit te tikken zit ik ondertussen ook naar beelden te kijken van 2 spelende kinderen die in een soort rivier springen, verder door zie ik "tenten", het lijkt mij een soort nomadenstam. Het voelt voor mij gewoon heel vertrouwd en geniet dus ondertussen van dat spel van die kinderen.

En ondertussen zit ik hier te tikken, kijk ik soms even naar buiten, en hoor het ritselen van de bladeren, hoor de duiven op het dak, praat normaal met mijn kinderen die even tussendoor komen. Tja dat is een beetje hoe het bij mij heel de dag doorgaat

groetjes sterre
Anne
Anne mei 6 '07
Hoi Sterre,
Allereerst leuk dat je op het forum bent gekomen ;)
Ik wil je foto wel lezen!

Je bent onzeker..waar je onzeker over bent weet ik niet precies..of ik denk dat je dat bent omdat je bang bent dat mensen je niet aardig zullen vinden kan dit kloppen?
Het is voor jou belangrijk dat mensen je aardig vinden.

Je bent een rustig persoon en erg stil. Althans de omgeving zou dit over je zegen. Zo kom je over bij mensen

Je weet goed met wie je wilt omgaan en met wie niet dit weet je vrij snel dit komt door goede mensenkennis en het aanvoelen van.

je houd je op de achtergrond in een groep
je houd wel van discussies voeren maar met bepaalde personen het liefst met 1 iemand te gelijk

Je denkt veel na over van alles...in je hoofd is het nooit rustig.
van drukte houd je niet dat komt denk ik omdat je in je hoofd al veel denkt en veel meemaakt daardoor heb je meer behoefte aan rust om je heen dan drukte

je vind de wereld raar waarin je leeft en hebt niet altijd het gevoel of je hier echt bent...je bent er wel maar je voelt het niet..alsof het niet doordringt tot je

je bent erg aardig en lief

Dit was het zo even...laat me weten wat goed is :)
Groetjes aNNe
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 7 '07
 Quote:
Origineel van sterre:
Hallo Julien

Een bevestiging van dat de andere beelden die ik zie, de andere werkelijkheden die ik ervaar, onzin zijn, daar heb ik dus nog steeds geen bevestiging van, Het rare is juist dat ik juist door verhalen van anderen steeds meer de bevestiging krijg dat wat ik ervaar dus geen onzin of fantasie is
Waarom wil je juist dat het onzin is?
 Quote:

Is het een uittreding, eerlijk gezegd ik zou het niet weten, omdat het voor mij dus gewoon normaal is. Het enige verschil wat ik erin bemerk is dus eigenlijk de plaats en de tijd
Dat kan dus ook betekenen dat wij onderdeel zijn van jouw andere bewustzijn, en dat wij misschien wel allemaal niet echt zijn, maar alleen bestaan omdat jij ons bedacht hebt. Ik wil je niet bang maken hoor, maar ik probeer voor jou een manier te vinden hoe je de realiteit en de onrealiteit uit elkaar kan houden. Als je dit namelijk kunt, heb jij een veel betere manier gevonden om je af te stemmen op die momenten dat het JOU uitkomt.
 Quote:

Nu ik hier zit te tikken zit ik ondertussen ook naar beelden te kijken van 2 spelende kinderen die in een soort rivier springen, verder door zie ik "tenten", het lijkt mij een soort nomadenstam. Het voelt voor mij gewoon heel vertrouwd en geniet dus ondertussen van dat spel van die kinderen.
In hoeverre ben jij in staat om in dat andere beeld in te grijpen? Kan jij wat je daar ziet ook beinvloeden?
 Quote:

En ondertussen zit ik hier te tikken, kijk ik soms even naar buiten, en hoor het ritselen van de bladeren, hoor de duiven op het dak, praat normaal met mijn kinderen die even tussendoor komen. Tja dat is een beetje hoe het bij mij heel de dag doorgaat

groetjes sterre
Lijkt me erg lastig. Heb je er ook last van? Ik heb namelijk geleerd, dat als je ergens geen last van hebt, moet je er ook vooral niets aan doen :).
sterre
sterre mei 7 '07
Hallo Julien

Waarom wil je juist dat het onzin is?

Een hele goede vraag die ik mezelf dus ook vaak gesteld heb. Wat zou het voor mij veranderen als datgene wat ik ervaar en zie, niets anders was dan een zelfbedachte ilussie

Dat kan dus ook betekenen dat wij onderdeel zijn van jouw andere bewustzijn, en dat wij misschien wel allemaal niet echt zijn, maar alleen bestaan omdat jij ons bedacht hebt. Ik wil je niet bang maken hoor, maar ik probeer voor jou een manier te vinden hoe je de realiteit en de onrealiteit uit elkaar kan houden. Als je dit namelijk kunt, heb jij een veel betere manier gevonden om je af te stemmen op die momenten dat het JOU uitkomt.

:Dnee je maakt me hier niet bang mee, maar je spreekt wel uit waar ik zelf de laatste jaren dus ook aan heb zitten denken. Zeker ook omdat ik een ander eerder zie als onderdeel van mezelf, dan als iets wat afgescheiden is van mezelf.

Om dus werkelijk in de realiteit (tijd) te blijven die de meeste mensen ervaren probeer ik me daar dan ook op te focussen, maar juist dat geeft mij het gevoel hoe onrealistisch deze werkelijkheid is. Ik zie deze plek dan ook eerder als een speelplaats waarin we een poging doen juist datgene te zijn, wat we helemaal niet zijn.

mmmm Ik heb eigenlijk nooit geprobeerd om in die andere beelden in te grijpen. Wat ik wel merk is dat ik contact kan maken, maar als ik dat doe lost dus wel het bewustzijn van "hier" aanwezig te zijn op. En op het moment dat ik dan terugkeer in het bewustzijn "hier" weet ik verder niet wat er daar gebeurt is. Het enige gevoel wat er dan overblijft is dat ik dan ineens dingen weet, maar vaak moeite heb er woorden aan te geven

Echt lastig vind ik het niet meer julien, omdat het gewoon onderdeel is gaan uitmaken van mijn leven, het geeft me vaak eerder een gevoel van eenzaamheid, omdat ik er met zo weinig mensen over kan praten.

Het heeft me ook al vele vriendschappen gekost als ik uitsprak wat ik in het samenzijn met een ander ervaarde. Steeds opnieuw als dat gebeurt is er een gevoel van een soort losscheuren en een diepe eenzaamheid

groetjes sterre
sterre
sterre mei 7 '07
Lieve Anne

Bedankt voor jou lezing

Dat mensen mij niet aardig vinden, vind ik niet zo erg, wel als het met mensen te maken heeft waar ik veel liefde voor voel, en als deze ineens uit mijn leven verdwijnen en me ineens gaan negeren, zonder aan te geven waarom

Echt stil en rustig ben ik niet hoor, als ik ergens op mijn gemak voel, waar ik werkelijk gewoon mezelf kan zijn, kan ik ook heel aandrukkelijk aanwezig zijn.

In een groep houd ik me meestal wel op de achtergrond, omdat ik dan zoveel indrukken op me af krijg. En ja het liefst houd ik me gewoon bezig met een persoon omdat ik me daar dan helemaal op kan richten, en mijn concentratie niet hoef te verdelen

Ja ik denk veel na over de dingen die ik ervaar, en heb daar dus hele gesprekken met mezelf over. Enkele jaren terug kon ik zeker totaal niet in druktes aanwezig zijn. Nu gaat dat al wel beter, maar nooit voor een hele lange tijd, dan heb ik gewoon weer even de tijd nodig om me terug te trekken en op mezelf te zijn

De "drukte" in mijn hoofd is niet alleen de gesprekken die ik voer met mezelf, maar ook gesprekken met anderen. En dat was in het begin wel raar, om van anderen te horen dat ze dat ook ervaarde, dat ik ze blijkbaar hielp op die manier

Lange tijd heb ik me dan ook heel erg verzet tegen het telepatische contact met anderen, uit angst om de "controle" kwijt te raken, en dat er dingen zouden gebeuren die ik helemaal niet wou, nu durf ik daar meer op te vertrouwen, en heeft dat ook meer rust gebracht

En ja, ik vind deze wereld heel raar, vind mensen ontzettend rare wezens, en snap werkelijk niets van ze, hihihi de laatste keer dat ik deze uitspraak deed bij vrienden kreeg ik meteen te horen dat het niet goed met me ging en dat ik totaal gestoord was

je bent erg aardig en lief

Nou niet altijd hoor, ik kan ook een echte bitch zijn,

groetjes sterre
Anne
Anne mei 7 '07
owjaa sterre als ik naar je foto kijkt..vind ik en voel ik dat je een interessant persoon ben..byzonder ;)

Maar wat je precies bedoelt met dat je beelden ziet van verschillende dingen..hoe gaat dat preciess..je ziet gewoon dat en dan dat en dan dat achter elkaar ofzo??

Groetjes aNNe
sterre
sterre mei 7 '07
Hallo Anne

Nu ik ben niet meer bijzonder of interesanter dan jij of iemand anders hoor.

Wat de beelden betreft je kan het een beetje vergelijken met dat je op verschillende tv's naar verschillende films zit te kijken. Zal gewoon eens moeten keizen denk ik welke film ik nu uiteindelijk werkelijk wil zien

veel liefs sterre
Anne
Anne mei 7 '07
Hoi sterre..nee oke dat bedoelde ik ook niet te zegen dat je interessanter ben dan wie dan ook maar voor mij gevoel trekt iets mij aan in jou..
zo is het denk beter omschreven

wat je hebt met beelden heb ik met gedachtens... ik denk het ene moment dit andere moment dat maar het kan hele normale dingen zijn die nergens over gaan eigenlijk maar ik moet er wel aan denken.
Als ik ga slapen snachts was me gister opgevallen dat ik denk en beelden erbij krijg en dat gaat heel snel van de ene onderwerp naar de andere..
ik ben nooit anders gewend..maar vraag me eigenlijk af of het wel mogelijk is om nergens aan te denken?
sterre
sterre mei 7 '07
Lieve Anne

voor mij is het in ieder geval niet mogelijk, want zelfs als ik denk van he eindelijk is het stil, is het toch een gedachte. die me laat weten dat het stil is

Gedachtes gaan ook heel snel, en vaak merken we ze niet eens op. Volgens mij zouden we ook stapelgek worden als we werkelijk bewust zouden zijn van alle gedachtes die er door ons heen gaan.

ik zie gedachtes net als het surfen op het internet of tv kijken het draait maar door totdat je ineens iets hebt van, he dat vind ik interesant, laat me daar eens verer na kijken

groetjes sterre
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske