Hallo Julien
Mag ik vragen waarom je zo geraakt was door wat je op merudi vond? Ik heb vaak namelijk geen enkel idee wat deze website precies doet met mensen die erop komen
pfffffff,ik zal het proberen om het in het kort weer te geven. Hiervoor echter zal ik iets van mijn proces van de laatste jaren eerst weergeven
Ongeveer 18 jaar geleden werd ik "wakker" in dit lichaam, (aards gezien ben ik echter 47), en wist totaal niets, niet wie ik was, ik wist niet dat ik getrouwd, was, ik wist niet dat ik kinderen had, en ga zo maar door.
In de eerste jaren was het voor mij dan ook een soort droom waar ik in terecht was gekomen, nou ja eerder een nachtmerrie. Ik sliep in die tijd ongeveer ook 16 tot 18 uur per dag, en de uren dat ik wakker was, waren dus de nachtmerrie voor mij, daar ik dan overspoeld werd met beelden, stemmen waar ik niets van begreep.
Ik ging dus op "zoek" naar de persoon die ik blijkbaar was, en werd geconfronteerd met een nogal traumatisch verleden, maar buiten dat ook met andere zelven, wat men vorige levens noemde, maar ik ervaarde die levens gewoon net zo echt als dit leven, er was voor mij geen verschil in "tijd" of plaats. Voor mij was het allemaal "IK" hoewel er wel steeds een naam bekend was. Tot op heden heb ik nooit het gevoel gehad een bepaalde (persoonlijkheid) ik te zijn,
maar ben ik gewoon alles samen
Enkele jaren terug werd in een sessie aangegeven door een medium die niets van me wist, dat ik opnieuw was geincarneerd in een bestaand lichaam, en dat dat nogmaals zou gebeuren
Deze ervaringen hebben er allemaal voor gezorgd dat ik me bewust werd van het multidimensione en onze multidimensionele zelven, en ook de circulaire tijdlijnen, en hoe deze elkaar doorkruizen in de linaire tijdlijnen die we op aarde dus beleven.
Zo'n 2-3 jaar terug (ben dus heel slecht in het onthouden van "tijd"), had ik een "droom", waarin ik te horen kreeg dat ik klaar was met mijn leven en dat ik mocht kiezen of ik nog terug wou keren. Ook kreeg ik toen te zien wie ik werkelijk was.
Ik koos er dus voor om terug te keren, maar toen ik wakker werd, kon ik maar niet begrijpen waarom ik die keus had gemaakt. Maar heb gewoon mijn leven weer opgepakt, en verder niet meer bij stil gestaan, het was gewoon een droom
Enkele dagen geleden echter was ik onrustig en zat wat te surfen op het internet en kwam dus toevallig uit op de site, en las het stuk van de engel-mens. Plotsklap kwam daarmee dus ook heel de droom van toen terug in mijn herinnering, en dat kon mijn koppie even totaal niet meer aan.
Ik heb de dingen nu al enkele keren gelezen, en vind er gewoon heel veel herkenning in.
In een van de stukken stond ook dat de foto van een engel-mens niet te lezen is, dus mijn egotje die wou blijkbaar de bevestiging dat het allemaal onzin was. en zodoende is de foto geplaatst
groetjes sterre