Loading...
nl

Goedemorgen vanuit Bolivia

Alkamari
Alkamari nov 5 '10
Goedemorgen,

Daar dit een actief forum is met allerlei verschillende mensen en denkbeelden leek dit het moment om lid te worden. Er is veel gaande op dit moment in mijn leven, veel activiteit waar ik af en toe graag feedback op heb. Verder is het natuurlijk mooi om ook jullie ervaringen, gedachten, voorspellingen en ideeen te kennen.

Het is goed om deel van deze gemeenschap te zijn!
Vanuit het nieuwe energetisch centrum van de aardbol veel liefs voor jullie allemaal.
Alkamari
Delen:
gast
gast nov 5 '10
Hallo en welkom vanuit een ander plekje in Zuid Amerika. Hoe ben je in Bolivia terecht gekomen?
Cialara
Cialara nov 5 '10
Welkom op Merudi Alkamari. Je zult hier inderdaad wel veel feedback krijgen. Heb je stukje net gelezen, en herken er veel in. Voel je welkom om nog meer met ons te delen.

Liefs Jorine.
admin
admin nov 5 '10
Hallo Alkamari,

Welkom op Merudi smile
Mimosa
Mimosa nov 5 '10
Welkom hier Alkamari.
Alkamari
Alkamari nov 5 '10
Bolivia heeft mij "geroepen". Ach een lang verhaal met als conclussie dat ik hier gewoon moest zijn. Hier is mijn pelk om te groeien en te zijn. Dit is de plek waar mijn kinderen opgroeien, dit is de plek waar we "veiig" zijn in het geval dat er iets te gebeuren staat (daar nog wel een keer meer over). Hier rust de kundalini, hier ontwaakt de vrouwelijke energie. Hier is mijn huis voor nu! Dus er zijn nog meer mensen in Latijns America!! Leuk waar zitten jullie?
gast
gast nov 5 '10
Op het eiland dat zijn naam te danken heeft aan het hart; Curacao.
Alkamari
Alkamari nov 5 '10
Lieve mensen ik doe ook veel automatische schrijfsessies met interessante resultaten. Is daar ook plek voor op dit forum? Denk dat anderen veel aan deze informatie zullen hebben (net als de regressie naar Lemuria). Laat maar weten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 6 '10
Welkom Alkamari. Waar komt deze naam vandaan? Onder mijn verhaal kun je je verhaal kwijt, of onder informatie en kennis kun je ook dingen plaatsen. Ik lees ze graag! smile.
Alkamari
Alkamari nov 6 '10
Alkamari is een prachtige vogel die met name in de Andes voorkomt. Statig, vier, wendbaar en prachtig kwa kleur. Leek me een mooie naam voor iemand in Bolivia!
Cialara
Cialara nov 6 '10
Origineel bericht van: Alkamari
Lieve mensen ik doe ook veel automatische schrijfsessies met interessante resultaten. Is daar ook plek voor op dit forum? Denk dat anderen veel aan deze informatie zullen hebben (net als de regressie naar Lemuria). Laat maar weten.


Er zijn wel een aantal zielenreizigers, die met elkaar af en toe via de ziel op reis gaan. Tijdens die reizen komen we van alles tegen. Van vorige levens, tot Lichtmeesters, Engelen, avonturen, enzovoort.

Er staan een aantal verhalen onder "speciale gaven" en "kennis en informatie". Als je meer wil weten hierover, of een keertje mee wilt, kun je het altijd aan ons vragen wink
Tinne
Tinne nov 6 '10
Origineel bericht van: Alkamari
Alkamari is een prachtige vogel die met name in de Andes voorkomt. Statig, vier, wendbaar en prachtig kwa kleur. Leek me een mooie naam voor iemand in Bolivia!


het is wel bijzonder dat jij " Alkamari " hier op Merudi komt, nadat we in een groep een zielereis maakte en een symbolisch bericht kregen over een vogel! Ben benieuwd.. ik ga er niet te veel van verder vertellen om het spannend te houden!!

grin
Beschermengel
Beschermengel nov 6 '10

Welkom Alkamari
admin
admin nov 6 '10
Hoi Alkamari,

ik woon "gewoon" in Nederland.
lijkt me een bijzondere plek, Bolivia, als ik jou tekst lees !!
ben benieuwd naar je vervolg over dat "veilig zijn"

groetjes
Alkamari
Alkamari nov 6 '10
Zal binnenkort wat meer schrijven over het "veilig" zijn hier. Bolivia is een prachtige plek, en zo energetisch! Ben zelfs van plan om hier een stuk grond te kopen en mijn eigen huis te bouwen, een meditatie centrum en een plek waar mensen kunnen logeren. HEt idee is gewoon zijn en mijn kinderen los van Dogma en angst op te laten groeien in de natuur!

Daar zal ik ook nog wel een keer over schrijven! Zo veel te delen en te vertellen!
Cialara
Cialara nov 6 '10
Origineel bericht van: Tinne
Origineel bericht van: Alkamari
Alkamari is een prachtige vogel die met name in de Andes voorkomt. Statig, vier, wendbaar en prachtig kwa kleur. Leek me een mooie naam voor iemand in Bolivia!


het is wel bijzonder dat jij " Alkamari " hier op Merudi komt, nadat we in een groep een zielereis maakte en een symbolisch bericht kregen over een vogel! Ben benieuwd.. ik ga er niet te veel van verder vertellen om het spannend te houden!!

grin


laugh
Emuca
Emuca nov 6 '10
Hihi, dat is mooi gevonden Tinne!


Welkom hier Alkamari! smile
Richie Richard
Richie Richard nov 6 '10
Absoluut welkom Alkamari! smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki