Loading...
nl

Badeendje, Wie wil mijn foto lezen?

Serenity
Serenity jan 13 '11
hoi hoi badeendje hier had je al je foto laten lezen op 5november ene je foto is nu weg gehaald zie ik...

Oke oke technisch gezien is die foto dus van vorig jaar.^^
En deze van dit jaar....L.O.L.
nlforum.merudi.net-->topics-->Hoeveel_tijd_moet_er_tussen_foto Kan je nalezen dat na een half jaar pas echt iets verandering te zien is...
Dus lief badeendje helaas net zoals ikke moet je geduld hebben....voor het beste effect!!

Ondertussen kan je deze gerust laten staan nu ..^^

Toedels!!
admin
admin jan 13 '11
Hallo Lily en Badeendje smile

Er hoeft niet perse een half jaar tussen een fotolezing te zitten om te zien of er echte veranderingen zijn (zie de link die je tussen hebt gevoegd Lily). Dit mag dus ook altijd eerder! Wie zich geroepen voelt om de foto te lezen: dit kan dus altijd! Misschien is het fijner badeendje, om een wat recentere foto te plaatsen indien mogelijk !
Serenity
Serenity jan 13 '11
Oh dan heb ik het verkeert begrepen, wat lief dat je even voor ons hebt gecheckt.
We worden maar weer lief verzorgt ik haalden de info uit deze woorden:

'Als je kijkt naar waarom ik fotolezingen op Merudi heb geplaatst, is om mensen inzicht in zichzelf te geven op het huidige moment. Uit de praktijk blijkt dan ook dat mensen vanuit hun kern niet zo snel veranderen en dat een lezing van iemand, pas na een half jaar echt wezenlijk anders kan zijn. Daar komt dus dat halve jaar vandaan. '

-Dus ik heb al die tijd braaf gewacht....29 sept was de mijne gelezen dacht ik..
Maar ik ga lekker off topic nu, sorry badeendje.... confused
_____________
Voor foto's wil ik even de tijd nemen maar ik beloof om even te kijken naar je!!!
wink
admin
admin jan 13 '11
Understand smileAaah Lily, had dus niet gehoeven, zo lang moeten wachten laughDank voor je antwoord ^^
badeendje
badeendje jan 13 '11
gelijk heb je Bart doe ff een foto van nu, enne ik had toch weer de foto neergezet omdat ik benieuwd ben naar meer reacties;) ( tis ook nooit genoeg he;))
admin
admin jan 13 '11
Meer reacties zijn altijd leuk badeendje laughWie wil?
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 14 '11
ik vind de foto niet heel erg scherp en duidelijk,
en badeentje kijkt je ook niet helemaal recht aan.
Kun je misschien ff scherpere foto plaatsen?
Serenity
Serenity jan 17 '11
Oke badeendje ik ben geen foto lezer ik kijk wat voor een indruk je hebt op mij en alles wat daarmee op plopt dat typ ik op.

Ik denk dat je thuis weinig mocht en dat er verwijten naar je hoofd werden geslingerd die niet klopte.
Dus deed je dingen stiekem om toch voor elkaar te krijgen wat je graag wilden.
Dit kon je goed door doorvragen aan je moeder en keihard te huilen als je je zin niet kreeg.
Alles wat niet volgens jouw wensen ging werd je woest om dat was ook wel een techniek om je zin te krijgen.
Je woede kwam meestal uit onvrede dat je wens niet vervult werd daardoor voelden je je achter gesteld en zielig.
Je zieligheid gebruik je om mensen te bespelen, mensen zullen vaak denken dat je zielig arm meisje bent maar daar hebben ze het mis!!
Je speelt mensen uit en geniet ervan omdat je hebt gekregen wat je wilden en nog meer zoals een beetje sensatie.
Je geniet ook omdat je ermee weg komt want tja da's ook wel leuk ook!!^^
Je zou kunnen werken aan je eigen liefde en je tevredenheid over wat je krijgt of wat je hebt denk ik...
Ook onbaatzuchtig compassie voor een ander hebben zou een goede oefening zijn.
Op den duur zul je merken dat je jezelf aardiger gaat vinden daardoor straal je meer schoonheid uit en trek je leuke mensen aan die ook humor hebben net zoals jouw en niet 'willen' oordelen over anderen.
Leuk, ik denk dat je best optimistisch en vrolijk kan zijn vooral bij mensen die jouw in je eigen waarden laten .

Dit was mijn indruk, niet echt positief maar dit is waar ik aan dacht..
En dat wil niet zeggen dat het de waarheid is!!^^
Ik hoor graag feed back van jouw, daar ben ik erg nieuwsgierig naar!

Gegroet!
admin
admin jan 17 '11
oeps lily.....
Serenity
Serenity jan 17 '11
oeps?! ikke niet weette!!
Raida
Raida jan 17 '11
waarom oeps??
badeendje
badeendje feb 12 '11
nee het is idd niet erg aardig;) kan mezelf er ook totaal niet in vinden, mocht best veel thuis, en onbaatzuchtig ben ik ook niet;) Doe juist veel voor anderen, werk ook met mensen. en heb ook erg veel leuke mensen om mij heen, dus nee sorry, ik zie nergens wat in;)
karda
karda feb 12 '11
Hoi Badeendje,

Wat ik voel bij jou foto

je staat open voor nieuwe ideen (open minded)
je houd van warmte en gezelligheid
je onderneemt graag
doe jij iets met kinderen
oudere mensen heb jij daar ook iets mee
jij houdt ook veel van dieren
je staat positief in het leven
doorzetter

dat was wat ik voelde

ben benieuwd of het klopt

liefs karda

Serenity
Serenity feb 13 '11
Ha badeendje!
Fijn eindelijk een reactie, jammer dat je er niets in vind maarrrrr heel goed dat je weet dat je zo ook niet bent !!
Dus als iemand of jezelf dat zegt tegen je dan weet je dat het niet klopt en hoef je er geen zorgen meer verder erover te maken.

Ontdekken wie je bent en wat voor een pad te volgen is niet alleen ontdekken wat je leuk vind , wat je lekker vind, wat je mooi vind maar ook juist wat je niet zo leuk vind en wat je niet erg lekker vind en ook wat je minder of niet mooi vind.
Dus ook 'negatieve' onderzoeken en ontdekken om uit te vinden dat je dat niet wilt.
Want ontdekken wat je wel wilt kan soms moeilijk zijn ik bijvoorbeeld weet of wist niet wat ik wilden.
Ook niet wat ik leuk of lekker vond ik cijferden mezelf weg en dacht er nog geeneens bij na tot dat: ik ontdekken dat ik iets niet leuk vond, nou dan deed ik 'dat' niet en moest ik wel gaan nadenken en mezelf de vraag gaan stellen, "maar wat vind ik dan wél leuk?"

Misschien was dit een omweg om jouw duidelijk te maken dat je ontdekkingstocht naar wie of wat jij bent niet alleen maar stopt bij : dit vind ik leuk.
Maar je ontdekkingstocht begint misscheien meer met : ik vind dit niet leuk, wat vind ik dan wel leuk.

Liefs
badeendje
badeendje feb 14 '11
hai hai,

jaja eindelijk reactie;) sorry heb er ff niet meer bij stil gestaan.

nou lily tuurlijk was ik wel eens boos als ik vroeger mijn zin niet kreeg ( welke puber niet) en tuurlijk oordeel ik ook wel eens ( net als elk mens) maar verder kan ik me er echt niet in vinden. Ik heb er nog even over nagedacht want vond het best heftig. maar ik weet zeker van mezelf dat het zo zwart wit als daar staat niet klopt.
k denk juist vaak meer aan anderen dan aan mijzelf. ben heel verzorgend en volgens anders juist vaak lief voor mijn medemens.
er word juist vaak misbruik van mijn goedheid gemaakt.

en dat ontdekken van mijzelf, tja, ik denk dat ik dat wel heel goed weet wat ik wel en niet wil:P en ik denk zeker verder dan alleen dat ik iets niet leuk vind:)


@ karda ja ik kan me heel goed vinden in jouw. (natuurlijk vind ik mijzelf niet alleen in de goede dingen ik heb ook net zo goed mijn slechte kanten)
maar het klopt. Ik ben verpleegkundige dus ik werk met ouderen, ik wou altijd met kinderen werken.. ook ben ik gek van dieren!
ik hou van warmte en gezelligheid. het enige wat niet helemaal klopt is dat ik positief in het leven sta, daar heb ik dan soms wel moeite mee;) en doorzetten tja... dat doe ik zeker!!

bedankt voor jullie antwoorden

liefs
karda
karda feb 14 '11
Hoi Badeendje,

Leuk te lezen dat het wel klopt.
ik vind het leuk te lezen dat het van die oude mensen wel klopt want dat moest ik er later nog bij zetten.

groetjes Karda
Serenity
Serenity feb 14 '11
Goed van je dat je dat allemaal zeker weet van jezelf!
badeendje
badeendje feb 14 '11
hoi karda

hoezo moest je dat er later bij zetten?

Lily, het moest niet arrogant klinken hoor;)
karda
karda feb 14 '11
Nou ik dacht dat ik het allemaal had maar voelde dat ik dit er ook nog bij moest zetten.
badeendje
badeendje feb 15 '11
nou dat heb je goed gevoeld;)
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki