Ikke!!
Wat ik zie is iemand die ouder wil lijken op een bepaalde manier, en die nog zeer jong is haar gevoelens! Prille gevoelens, ontdekkende gevoelens!
Het ouder lijken, heeft te maken volgens mij door de rede dat je al zeer jong een grote verantwoordelijkheid had te dragen.
en toch geef je me het gevoel, net als een kuikentje pas uit het ei te komen piepen! En je te verwonderen over het leven.
Je wil deelnemen aan het leven, je wil ervaren maar je weet niet altijd hoe. Kinderen.. iets zegt me dat dit heel belangrijk is in je leven! Dat het een thema is bij je. Ben je al op zeer jonge leeftijd moeder geworden, of is dat een wens van je geweest? Ik kan ook je leeftijd niet schatten.. ik zou me er echt in kunnen vergissen moest ik een gokje wagen, denk ik.
Omdat steeds weer het volwassene/kinderlijke/ jeugdige bij jou , in jou ook, dooreen loopt!
Gezelligheid, giggelen, lachen onbezorgd en onnadenkend zie ik, en dat staat tov je andere kant die ernstig, kordaat,zelfzekerd, doortastend en doorzettend is!
Heel bijzonder, het kind en de jonge vrouw in één in jezelf!
Zo , dit is voel op wat ik zie als ik naar je foto kijk..