Loading...
nl

Badeendje, Wie wil mijn foto lezen?

badeendje
badeendje nov 5 '10
Wie wil mijn foto lezen?
Delen:
admin
admin nov 5 '10
Hallo Badeendje,

Je bent iemand die precies weet wat er in de wereld speelt, daar wil ik mee zeggen dat in je eigen wereld, je precies weet hoe je bepaalde dingen aan moet pakken. Je kunt scherp zijn in je kijken en in je visies, en kunt soms dingen ongenuanceerd aangeven, maar dat is meer op prive-gebied en als het je dwars zit, dan komt er die bepaalde "diva" naar boven. Aan de andere kant heb je een hele lieve, zorgzame kant. Je houdt ook van huiselijkheid en het contact met je vriend/man. Liefde en samenzijn en vooral het op 1 lijn zitten en hunkeren naar een bepaalde veiligheid. Romantisch zijn. Dat zit allemaal goed. Daarnaast begint er iets bij jou te spelen dat je verder wilt en gaat zoeken dan dat je eigenlijk gewend bent. Je wilt je wereld verruimen. Je mist iets, in de zin van kennis en het gevoel wat niet altijd overeenkomt. Dit heeft misschien met je manier van opvoeden te maken. Toen paste het, nu sla je meer je eigen vleugels uit en wilt je eigen conclusies gaan trekken. Het werken met mensen is echt iets voor jou. Misschien vind je het zelfs wel een uitdaging om met kinderen te gaan werken. Er zit een bepaalde onbevangenheid bij jou, een vrolijkheid, een open staan voor. Je kunt heel sterk rekening houden met de leefwereld van de ander, en toetst dat aan je eigen gevoel. Iedereen heeft en verdient evenveel als jij, dus dat is het werken vanuit het hart, mooi !!

Je hebt nog wel het een en ander in je mars, want je wilt verder komen en je dromen gaan volgen. Daarin kun je erg enthousiast zijn, en dat gaat je vast lukken !!

Voor zover! Als je vragen hebt, hoor ik deze graag !

Groetjes,
Bart
admin
admin nov 5 '10
Badeendje, mag ik je even helpen herinneren aan wat Nims je deze week al een keer heeft gevraagd?

Quote:



Sorry badeendje, maar hiervoor is het niet de bedoeling om steeds een nieuw topic te openen. Graag verwijs ik ook naar het andere topic en sluit ik dus ook deze. Het heeft geen zin om steeds te blijven vragen en zelf niet zoveel te geven.


Zou je zo vriendelijk willen zijn om te stoppen met het steeds opnieuw openen van topics?
Ik heb de andere topics op slot gezet, je mag deze gebruiken voor vragen maar als je weer nieuwe gaat openen, dan gaat alles op slot.
admin
admin nov 5 '10
Je hebt gelijk Groene heks, ik heb hierover heen gekeken. Badeendje, zie bovenstaande.
badeendje
badeendje nov 5 '10
ik snap het niet ik heb 1tje geopend en toen zag ik er meerdere staan erover, maar dit is toch een andere vraag?
admin
admin nov 5 '10
Als je een topic begint en vraagt om een fotolezing, is het niet de bedoeling dat je opnieuw een topic opent met dezelfde vraag.
Duidelijker kan ik het niet uitleggen.
admin
admin nov 5 '10
Dit is inderdaad toch een nieuw topic. Het vorige en dubbele topic ging over de fotolezingen i.v.m. de schoonmoeder. Dit betreft de foto van Badeendje zelf.
admin
admin nov 5 '10
Bart je hebt helemaal gelijk, ik heb niet de hele topics doorgelezen.
Ik zal dat in de toekomst wel doen zodat ik niemand tegen het zere been schop.
Mijn excuus Badeendje, ik gooide topics door elkaar en heb ze niet goed doorgelezen.
Tinne
Tinne nov 5 '10
ok, dit is het topic waar Badeendje vraagt naar een persoonlijke reading, en dat is naar mijn gevoel ok..
Mag ze hier gelezen worden? of gaat het naar een andere topic?

oh, je reageerde Karin, lees ik...... waarschijnlijk toen ik dit schreef.. smile
admin
admin nov 5 '10
Ja het mag, ik heb zitten blunderen.
admin
admin nov 5 '10
Blunderen is een groot woord Groene Heks, gewoon wat door elkaar gehaald. Opgelost zo lijkt me.
Tinne
Tinne nov 5 '10
Geef nie Karin, misschien is je thema wel " goed zien wat er staat geschreven", en dat thema komt bij iedereen wel eens aan bod! wink
badeendje
badeendje nov 5 '10
maakt niet uit groene heks;) kan gebeuren!!
Tinne
Tinne nov 5 '10
Origineel bericht van: badeendje
Wie wil mijn foto lezen?

Ikke!! grin
Wat ik zie is iemand die ouder wil lijken op een bepaalde manier, en die nog zeer jong is haar gevoelens! Prille gevoelens, ontdekkende gevoelens!
Het ouder lijken, heeft te maken volgens mij door de rede dat je al zeer jong een grote verantwoordelijkheid had te dragen.
en toch geef je me het gevoel, net als een kuikentje pas uit het ei te komen piepen! En je te verwonderen over het leven.
Je wil deelnemen aan het leven, je wil ervaren maar je weet niet altijd hoe. Kinderen.. iets zegt me dat dit heel belangrijk is in je leven! Dat het een thema is bij je. Ben je al op zeer jonge leeftijd moeder geworden, of is dat een wens van je geweest? Ik kan ook je leeftijd niet schatten.. ik zou me er echt in kunnen vergissen moest ik een gokje wagen, denk ik.
Omdat steeds weer het volwassene/kinderlijke/ jeugdige bij jou , in jou ook, dooreen loopt!
Gezelligheid, giggelen, lachen onbezorgd en onnadenkend zie ik, en dat staat tov je andere kant die ernstig, kordaat,zelfzekerd, doortastend en doorzettend is!
Heel bijzonder, het kind en de jonge vrouw in één in jezelf!
Zo , dit is voel op wat ik zie als ik naar je foto kijk..
admin
admin nov 5 '10
Ow please geen analyse Tinne!! En al helemaal niet hier...
Ik bied mijn verontschuldiging aan en leg uit wat fout ging, niks thema.

Back on topic.
Tinne
Tinne nov 5 '10
smile
badeendje
badeendje nov 5 '10
Hoi Bart en tinne,

ten eerste bedankt voor je reactie!

bart >. je wist natuurlijk al wat dingen maar het klopt wel :)ik had ook heel wat dromen waarvan ik er echt voor doorgezet heb om dat te halen!

Tinne, tja, het klopt, ik geniet ervan om met vriedinnen weg te gaan en het '''volwassen'' zijn te vergeten om weer even niet alles te moeten en kunnen. idd lekker lachen en lol maken. Aan de andere kant leef in mijn dagelijks leven als een volwasse getrouwde vrouw met idd een kind ( was idd altijd mijn grootste wens kinderen). Ik ben dan idd zelfverzekerd, doortastend en druk met belangrijke dingen bezig. kan goed nadenken en bezig zijn met alles in de wereld. ( wat bart ook zegt) de wereld lokt me maar ik vind het ook zwaar..

hoe oud denk je dat ik ben ? ben nieuwschierig wat je gokt..
badeendje
badeendje nov 22 '10
mag mijn foto eraf??:P het word toch niet meer gelezen dus dat vind ik wat fijner;)
Beschermengel
Beschermengel nov 22 '10


Hij is verwijderd badeendje smile
badeendje
badeendje nov 30 '10
dankje!!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki