Loading...
nl

Hoe zit het nu met jou...

Mimosa
Mimosa nov 13 '10
Wat mooi dat je weer in je Zelf vertrouwen gezet bent door een pb. Zo mooi om te zien hoe dingen werken, dat er soms vanuit het niets of vanuit een niet verwachtte hoek iets komt wat je weer op het goede pad zet.

Jij ook een heel fijn weekend en natuurlijk voor iedereen.
Lena
Lena nov 17 '10
mooie vraag tinne,

maar waar ga je beginnen...
probeer het maar positief te zien...
en het zal wel weer een nieuwe les zijn of zo iets...
gelukkig brengt de tijd meestal wel weer antwoorden of begrip voor...
maar je zijns ontwikkeling zoals ik het ervaar is wel boeiend,maar soms ben ik er ook wel klaar mee... tongue
en al op het moment dat ik rust ervaar komt de volgende uitdaging al weer om de hoek kijken...dus voor mij houd het niet op...denk ik zo...
berusten in dat wat Is...dat proberen we dan maar weer...
Tinne
Tinne nov 17 '10
Mooi Lena.. "berusten in dat wat Is!"..
Iverinn
Iverinn nov 17 '10
Om te beginnen wil ik jullie bedanken voor al jullie inzichten en verhalen,

Hoe het met mij zit:

Ik heb een anderhalf jaar geleden een burnout gehad en ben daar nu nog steeds herstellende van. Dit kwam omdat ik mijn lichaam niet accepteerde zoals deze was (autisme en add) Ik nergeerde dit en probeerde te zijn zoals de maatschappij dit van mij vroeg.
Dit leiden tot wat ik nu net geleerd heb, tot een disbalans tussen lichaam en ziel (een zeer lange dal, donkere nacht, bocht neerwaardse golf, (ik noem het een cycles). Gelukkig heb ik door kunnen vechten om mijn opleiding af te maken. Tijdens de laatste maanden van mijn opleiding trof ik Kathie waar ik nu mee samenwoon.
deze paar maanden hadden voor mij als gevolg dat ik van mijn lichaam losser kon komen dan ik al kon en zielen connecties kon leggen die sterker zijn dan ze eerst waren.
Inmiddels heb ik veel over mezelf geleerd en ben ik hard op weg naar begeleid werk op een laboratorium.

Hoe de spiritueele ontwikkeling tot nu toe voor mij verlopen is:

Ik denk dat wat we in ons zelf zoeken, vaak niet in verhouding staat wat het ego verwacht. en wat het zo moeilijk maakt is dat des te sterker we spiritueel worden des te groter ons ego wordt.
Naar de eigen waarheid zoekende zien en leren we steeds meer en meer.
Dan komt het punt dat we over ons ego struikelen, een burnout maken of een soort van iets dat lijkt op psychose krijgen (Hopelijk dat dit niet voor iedereen geld)
Vervolgens kan het zijn dat we hier heel lang in blijven hangen tot dat we er des te sterker uitkomen.

Wat ik het liefste zou doen (als het zou helpen) als iemand op het randje staat van burnout en/of soort van iets dat lijkt op psychose, is dan een zielen connectie leggen.
Om mijn inzichten en ervaringen te delen van mijn burnout,
Ik vraag me af of ik mensen op deze wijze zou kunnen helpen.

Ik weet niet exact wat dit betekend is van wat ik nu ga zeggen (behalve dat voor ieder de betekenenis anders kan zijn) maar ik wou deze woorden met jullie delen:

Anayos infreden Gerdian furthen atheden.

Veel Liefs Iverinn (Timo)
Mimosa
Mimosa nov 19 '10
Hallo Iverinn,

Dank je voor het delen van je verhaal. Ik heb een soortgelijke ervaring als jij wat betreft de disbalans tussen lichaam en ziel. En ook ik ben er sterker aan het uitkomen.
Ik denk dat je heel wat mensen zult kunnen helpen en dat hoop ik voor mezelf ook, al weet ik dat ik eerst nog een paar stappen te gaan heb.
De woorden waar je mee eindigde betekenen heel veel voor me al heb ik geen idee wat er staat. shocked
Het leek alsof mijn hart opeens een soort sprongetje maakte. Heel mooi. Dank je.
Iverinn
Iverinn nov 19 '10
Heel erg graag gedaan smileAls ik iets voor u kan betekenen of andersom sta ik daar voor open.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki