Loading...
nl

Meer dan ik dacht

admin
admin nov 16 '10
Succes Richie !!
gast
gast nov 16 '10
Wat de uitslag ook is.......Richie is Richie.
Richie Richard
Richie Richard nov 16 '10
Grappig dat je HSP zegt karda, want dat dacht ik voor een hele lange tijd.
Desondanks zei een vriend van me (naja was een vriend), dat ik het absoluut niet zou zijn. Dus ja..
karda
karda nov 16 '10
Het is altijd het beste naar je eigen gevoel te luisteren, ze kunnen altijd zo veel zeggen als je hsp hebt dan zijn er ook veel manieren om er mee om te leren gaan, hsp kan ook een verrijking voor je zijn groetjes karda
Richie Richard
Richie Richard nov 16 '10
Weet je, laat ik hier op mijn oude instelling gebruiken: Ik zie wel wat er gebeurt.

Ik heb geen zin om er nog te veel zorgen over te maken. Aangezien school nu een aangename wending heeft gekregen (sinds vandaag). We hebben een manier gevonden waardoor ik mijn concentratie er bij kan houden en hoe ik goed te werk kan.
karda
karda nov 16 '10
Je hebt helemaal gelijk, fijn dat het op school ook beter voor je gaat nu, en dat je een manier gevonden hebt om je beter te concentreren.

groetjes karda
gast
gast nov 16 '10
Wat verstaat die ex-vriend onder HSP?
Hoogbegaafdheid kan een zegen zijn.....maar dan moet je het wel kunnen en weten te gebruiken.
Wel super van je school dat ze mee werken om het voor jou goed te maken. Daar zijn ze ook voor wink
Richie Richard
Richie Richard nov 16 '10
Ik heb geen idee wat hij er onder verstaat, maar dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk.

En gast, dat zij mijn mentrix ook al. Bijna 't zelfde verwoording. Ik ben ook blij met deze school, hun lesstof mag misschien niet helemaal geweldig zijn, maar ze geven wel om hun leerlingen!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki