Loading...
nl

Woem,Zou ook mijn foto gelezen kunnen worden? :)

woem
woem nov 3 '10
Hallo iedereen, :-)

Ik vroeg me af of ook mijn foto's gelezen kunnen worden?

xxx
Woem







Delen:
Marenubium
Marenubium nov 3 '10
als je foto 3 er even uit wil halen, denk ik wel dat er mensen zijn die je willen lezen smile
woem
woem nov 3 '10
Vanwege 't kindje? No problem!
woem
woem nov 3 '10
Done ^^
Of eigenlijk; foto staat er nog op, maar dan zonder haar gezichtje. Hoop dat het nu wel o.k. is?
Marenubium
Marenubium nov 3 '10
ook dat, maar foto 2 is al duidelijk genoeg laugh
woem
woem nov 3 '10
Die foto is wel het minst recent[begin 2010 gemaakt] o:
Maar oké
Marjanne
Marjanne nov 4 '10
Hoi Woem,
jij weet wat je wilt en wat je kan. Ik voel een zelfbewustzijn bij jou, al mag je dat nog wel wat groter maken.
Toch voel ik ook teleurstelling bij je, iemand heeft jou nogal gekwetst, iemand waar jij het niet van verwachtte. Wellicht bedoelde diegene het niet zo, maar heeft hij/zij jou diep geraakt. Als je dit herkent, spreek het naar diegene uit. Want diegene is wél belangrijk voor je. Je laat iemand niet snel toe in je gevoelswereld, maar als iemand eenmaal jouw vertrouwen heeft gewonnen ben je erg loyaal en trouw. Ik zie jou met een verfkwast, ben je graag met kleuren bezig?
Volgens mij wissel je nogal eens tussen heel actief en druk zijn, tot een moeheid die jou kan overvallen. Dan komt er niets uit je handen. Ik hoor een cryptische boodschap voor je, misschien kun jij er wat mee: 'Denk aan de kantlijnen'. En ken jij iemand die Riet heet, of een achternaam waar die naam in zit?
Bescherm jezelf goed tegen negatieve omgevingsfactoren en energieën, volgens mij vergeet je dat nog wel eens.

Hopelijk kun je wat met deze lezing,

Hartelijke groet,
Marjanne
woem
woem nov 4 '10
Origineel bericht van: Marjanne
Hoi Woem,
jij weet wat je wilt en wat je kan. Ik voel een zelfbewustzijn bij jou, al mag je dat nog wel wat groter maken.
Dat het wat groter gemaakt mag worden klopt helemaal! Ik weet nu vooral waar toe ik niet in staat ben :')

Toch voel ik ook teleurstelling bij je, iemand heeft jou nogal gekwetst, iemand waar jij het niet van verwachtte. Wellicht bedoelde diegene het niet zo, maar heeft hij/zij jou diep geraakt. Als je dit herkent, spreek het naar diegene uit. Want diegene is wél belangrijk voor je.
Eerlijk gezegd klopt dit wel, maar ben ik niet teleurgesteld in iemand anders, maar vooral heel erg in mezelf.

Je laat iemand niet snel toe in je gevoelswereld, maar als iemand eenmaal jouw vertrouwen heeft gewonnen ben je erg loyaal en trouw.
Klopt voor de volle 100 %!

Ik zie jou met een verfkwast, ben je graag met kleuren bezig?
Vroeger tekende ik erg graag, als dat is wat je bedoelt?

Volgens mij wissel je nogal eens tussen heel actief en druk zijn, tot een moeheid die jou kan overvallen. Dan komt er niets uit je handen.
Klopt helemaal!

Ik hoor een cryptische boodschap voor je, misschien kun jij er wat mee: 'Denk aan de kantlijnen'.
Ik zal er over nadenken!

En ken jij iemand die Riet heet, of een achternaam waar die naam in zit?
Rietje! Dat is mijn oude therapeute [2002] waar ik destijds erg veel aan heb gehad.

Bescherm jezelf goed tegen negatieve omgevingsfactoren en energieën, volgens mij vergeet je dat nog wel eens.
Klopt ook o:

Hopelijk kun je wat met deze lezing,

Hartelijke groet,
Marjanne


Hoi Marjanne,

Ontzettend bedankt voor de reading.
Ik zal even ingaan op de punten die je hebt beschreven [met de kleur rood]!

groetjes,
Woem
woem
woem nov 4 '10
Origineel bericht van: Lily Beau
Hoi ik weet de regels van het foto lezen niet en ik wil niet zeggen dat ik geen foto lees want ik ga nu de jouwe lezen....dit is mijn indruk:

Je bent mooi en weet dat maar misbruik ervan maken doe je alleen in nood het boeit jouw niet wat een ander vind over je uiterlijk toch is er een beetje onzelfzekerheid maar dat heeft iedereen op een bepaalde gebied en dat is niet zo erg.
Klopt gedeeltelijk. Over bepaalde [uiterlijke aspecten] ben ik wél erg onzeker.

Je weet dat je het kan nu moet je nog even de moed vinden om het uit te voeren.
Stel jezelf de vraag : 'waarom niet?'
Klopt! Er zijn bepaalde dingen, waar ik me nog niet toe 'durf' te zetten, maar wat ik wellicht wel zou kunnen.

Ik weet niet maar word jij wel voldoende gesteund?
Vraag je wel om de juiste hulp, ook jij kan je eigen insteek daarin hebben.
(niet iedereen is helderziend en weet wat jij wil hahahaa!! ;-D)
Eng dat je dit lees.... Ik hoop dat ik de goede hulp heb. Sinds een jaartje geloof ik wel, dat weet ik zeker, maar het is pas sinds een tijdje écht effectief, omdat ik ook wat opener ben.

Communiceren is belangrijk en wees dan niet te bitsherig maar houd je geduld en toon onder geringe controle dan bereik jij meer en ontvang je ook wat je daadwerkelijk nodig hebt!
Bitcherig?? Ik ben over het algemeen juist niet bitcherig. Althans, dat gevoel heb ik. Tegen mijn moeder was ik dat wel soms, maar ik heb het idee dat ik dat nu niet/nauwelijks meer ben o:

Zolang jij je grenzen op een leuke en wijze manier weet over te brengen kom je ook niet al te vaak in de problemen.
Grenzen aangeven is inderdaad een moeilijk iets voor mij. Maar ik probeer het inderdaad op zo'n manier over te brengen en dat heeft opzich wel succes ja :-)

Het gaat erom dat de manier van iets overbrengen erg belangrijk is bekijk het van hun kant een keertje, zou jij willen dat er op zo'n manier word gesproken tegen je?
Ja eigenlijk wel tongueGraag zelfs.

Compassie opbrengen naar een ander niet te streng zijn over een ander.
Ben jij ook zo streng naar jezelf toe?
Ik ben heeeel erg streng naar mezelf toe en naar anderen soms, maar dat laat ik ze niet vaak merken hoor.

Beperk jij je eigen bewegingsvrijheid daar niet mee?
Denk uit de kubus en je zult meer gelukkiger en vrolijker van het leven kunnen genieten!!
Dankjewel voor de tip!

Je bent een leuk mens, ga het nou ook van jezelf vinden Darling!!
Ik ga m'n best doen <3


Hoi Lily Beau,

Ook jij heel erg bedankt voor de reading <3
Ik zal er op ingaan [met de kleur rood.

Groetjes,
Woem
woem
woem nov 4 '10
Hahaha nou ja, dat ik het niet in mezelf herken, betekend natuurlijk niet dat het niet waar is. Niemand zou zo snel over zichzelf zeggen dat hij/zij 'bitcherig' is, denk ik tongue

Maar ik geloof dat ik over het algemeen niet echt bitcherig ben. Of ja, dat hoop ik dan! Ik zal 't eens navragen d:

En dankjewel!!
Marjanne
Marjanne nov 4 '10
Hoi Woem,
Vanwaar eigenlijk deze bijnaam? Ben ik ineens nieuwsgierig naar ;-) De boodschap 'Denk aan de kantlijnen' komt dan van jouw oude therapeute, Rietje. Zelf heb ik het gevoel dat je kantlijnen kunt vertalen als grenzen. Zoek eens weer contact met haar, is mijn advies. Het is niet voor niets dat haar naam doorkwam, misschien was jouw grenzen aangeven destijds een thema in de therapiesessies? En, ga weer tekenen smileHet is zo belangrijk voor jou dat jij met kleuren werkt, het gaat niet om het resultaat. Ik zie namelijk veel kleuren bij je, een veelkleurig mens met heel veel mogelijkheden! Koop eens een mooi, veelkleurige bos bloemen voor jezelf als kadootje.
Mooi mens, ga stralen, je hebt het licht in je, loop daarnaar toe!

Lieve groet,
Marjanne

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki