Loading...
nl

gesuis met knappende geluiden.

Riaction
Riaction nov 2 '10
Hoi,

Hoop dat jullie kunnen helpen.
Heb af en toe in eens last van gesuis in mijn oor en ik hoor het dan ook de hele tijd knappen.
Het gevoel wat ik er dan bij heb; alsof mijn hoofd een fluit ketel is die dan op het punt staat om te koken/ fluiten.
Dit heb ik al ik denk een jaar of misschien toch wel langer.

Ook heb ik al een jaar of 2 a 3 last van mijn rug. En dit dan altijd s`ochtends vroeg. Alsof je een hele nacht alleen maar op je rug hebt gelegen. Ik word dan rond een uur of 4 wakker en kan dan niet meer slapen van de pijn in mijn rug (de pijn zit tussen de schouder bladen en onderrug). Tijdens mijn zwangerschap was het zo heftig dat het ook wel eens in mijn bil schoot en heb daardoor een tijdje bij de fysio gelopen. Nu is het zo`n 3 maanden weg. Maar heb het voorgevoel dat het wel weer gaat komen. Het schiet mij overigens nog wel zo af en toe in mijn bil.

En misschien ook niet onbelangrijk; heb al eeuwen zo`n irritant pukkeltje of ontstoken haarzakje in het uiterste puntje van mijn neuspunt (waar je dus niet bij kan komen). Dan zit die er weer een paar week en dan is die zomaar weer weg.

Ben benieuwd of het wat met elkaar te maken heeft.

In iedergeval ALVAST BEDANKT!
Delen:
admin
admin nov 2 '10
Hoi Riaction,

Moeilijke vraag. Ik heb zelf het idee dat je soms te veel in je hoofd zit, en jezelf onbewust afsluit van de omgeving om je heen. Daardoor komt het een beetje als "stoom" uit je oren.

Rugproblemen hebben veelal met spieren te maken. Of je bent te gespannen, of je hebt het gevoel niet voldoende in je kracht te staan. Je rug recht houden betekent in figuurlijke zin meer voor je eigen mening opkomen.

Een pukkeltje kan te maken hebben dat je je druk maakt om bepaalde dingen die je in leven weet en ziet, je boos om kan maken, maar eigenlijk niet op pakt.

Missschien als je het geheel bij elkaar pakt, is er die korte cirkel, waarvan je weet dat er actie ondernomen moet worden, maar dit eigenlijk onvoldoende doet, en weer terug slaag op het gevoel van de kracht in jezelf die je net te weinig aanspreekt.

Dit is alleen een metafysische benadering, het kan ook zijn dat je hierdoor lichamelijk moe bent, of te gespannen, waardoor deze uiting versterkt wordt.

Dit was mijn idee erover, weet niet wat je er in herkent?

Groetjes,
Bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 2 '10
Hoi,

Oorsuisen wordt veroorzaakt als je wijgert te luisteren. Je wil je innerlijke stem niet horen. En je bent koppig. De affirmatie die hierbij hoort is: "Ik vertrouw mijn hogere IK. Ik luister liefdevol naar mijn innerlijke stem. Ik laat alles los wat ik niet uit liefde doe."

Je rug staat voor de steun in je leven. Hoge rugklachten komen van een gebrek aan emotionele steun. Je voelt je niet geliefd. De affirmatie voor je hogere rug is: "Ik hou van mezelf en waardeer mezelf. Het leven steunt me en houdt van me."

Lage rugklachten zijn geld gerelateerd. Angst voor geld en gebrek aan financiele steun. Wat hier helpt is deze affirmatie: "Ik vertrouw het levensproces. Er wordt altijd gezorgd voor alles wat ik nodig heb. Ik ben veilig."

Een pukkeltje komt als je afkeer van jezelf hebt. Je wil jezelf niet aanvaarden zoals je bent. De affirmatie: "Ik ben een goddelijke uiting van het leven. Ik hou van mezelf en aanvaard mezelf zoals ik nu ben."

Het thema wat dit alles verbind is volgens mij, vooral naar jezelf luisteren en jezelf aanvaarden waarbij je je toch gesteund voelt en erop vertrouwd dat het goed komt.

Ik ben benieuwd hoe jij hier tegenaan kijkt.
Riaction
Riaction nov 3 '10
Heel erg bedankt voor jullie reacties.

@Bart; het klopt idd dat ik te veel bezig ben in mijn hoofd. Dit heb ik altijd al gehad. Het voelt als een hele dikke strakke knoop van allerlei verschillende draden die ik nooit en te nimmer meer uit elkaar krijg. Ik kon ook nooit in slaap komen als ik om 10 uur s`avonds m`n bed in dook, dan was ik soms tot 2 uur s`nachts nog klaar wakker aan het nadenken over dingen zoals; wat ik vandaag gedaan heb en wat ik anders had kunnen doen. Over het leven en dood en wat ik morgen allemaal moet en wil doen. Heb me er maar bij neergelegd, maar ik heb er wat op gevonden, na 10 minuten puzzelen met m`n denksport puzzel val ik als een roosje inslaap.

Dat wat je zegt over die rug problemen weet ik zo even niet. Van mezelf heb ik nogal een hart op mijn tong en kom dus ook vrij snel in de problemen met mensen die het niet waarderen, maar heb het wel moeilijk om mij zelf uit te drukken in hoe ik mij voel tegenover anderen. Waardoor ik natuurlijk ook weer verkeerd begrepen wordt. Het kan misschien zijn dat je daar dan wel weer met de hamer op de kop slaat. Waarschijnlijk hou ik mezelf in in het uiten van mijn gevoelens omdat ik geen zin heb om mij zelf 10.000 x op nieuw uit te moeten leggen hoe ik mij voel en uiteindelijk eindigd zo`n gesprek dan toch altijd in kwaaie gezichten.

Het druk maken om dingen in het leven...nou sla je weer met die hamer op een spijker. Klopt idd, kan me behoorlijk druk maken over allerlei dingen soms denk ik wel eens dat ik mij er iets te veel druk om maak. Maar kan het dan niet uit zetten en verneem sosms aan mezelf dat mijn humeur daar dan ook drastisch van veranderd. Van vrolijk naar kwaad en/of verdietig.
Weet niet wat een "metafysische benadering" betekend, maar ben idd vaak moe, soms als ik een 2 uur wakker ben na dat ik s`ochtends ben opgestaan kan ik mijn bed alweer induiken, want dan heb ik het allemaal alweer gehad met de wereld.

Ik moet idd actie ondernemen, maar dan kom ik weer terug op het boven geschreven verhaal met die strakke knoop van duizenden verschillende draadjes die ik niet kan los peuteren. Ik weet gewoon dat me dat in dit leven niet alleen gaat lukken.

@ Nims; heb mijn huis onderzocht op camera`s en microfoons die je gepland zou kunnen hebben maar kon niets vinden! :-)
Hoe weet jij dit allemaal? Het lijkt wel of ik met je getrouwd ben!!!
-Ben idd koppig
-Voel me idd niet geliefd. Ik denk dat dit komt omdat ik moeilijk begrepen wordt en mezelf niet duidelijk kan uiten.
-Angst voor geld en financiele steun klopt ook maar begrijp me niet verkeerd. Momenteel zitten we er goed voor en komen aardig in het rond. Maar ben altijd wel bang wat er zou gebeuren als ik dat ineens niet meer zou hebben en wie me dan kan helpen. Mijn ouders staan natuurlijk altijd voor me klaar mocht het van pas komen, maar ook die hebben niet het eeuwige leven.
Ik aanvaard mezelf idd niet en ook nu zou ik weer moeten antwoorden met dat ik dat in dit leven niet zie gebeuren als ik het alleen zou moeten doen. En daar heb ik mij een aantal jaren geleden bij neer gelegd. Ik denk dat ik hier uit moet leren om dit leven zo te leiden.

Dat steunen op het vertrouwen dat het allemaal goed komt, daar vertrouw ik dus niet op. De reden; bij mij gebeurt altijd alles volledig andersom. Als ik zeg het is rechts, dan blijkt het altijd weer links te zijn enzo idem dito. Zelfs met voorgevoelens; Als ik merk dat er iets gaat gebeuren (waar dan ook in de wereld) en ik zeg niets tegen iemand dan ook, dan gebeurt het. Maar als ik het tegen iemand vertel dan gebeurt het niet. Het enige waar ik nog wel wat aan heb zijn mijn voorspellende dromen. Die komen over het algemeen wel uit, ondanks dat ik ze soms verkeerd interpreteer.

Bah, wat een lap tekst alweer, merk aan mijn humeur dat ik me er niet beter op voel. Waarom weet ik ook niet.

In iedergeval heel erg bedankt voor jullie reacties. Nu weet ik in iedergeval waar door die lichamelijke kwalen door komen en kan ik mezelf misschien eens op de vingers tikken om dingen anders proberen te doen.

Cheers,
Ria
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 3 '10
Ik heb je huis zeker niet volgehangen om je te bespioneren :), ik heb je klachten gewoon opgezocht in het boek van Louise L Hays: "Je kunt je leven helen". Daarin geeft ze de oorzaak terug van je lichamelijke klachten. En dat het klopt is dus wel duidlijke smile.

Wat je hier hebt te leren is echt 100% bij jezelf te blijven en voor jezelf te gaan staan. En wees bewust van de dingen in jezelf en hoe je deze in de energie zet. Ik geef een voorbeeld:
Nu weet ik in iedergeval waar door die lichamelijke kwalen door komen en kan ik mezelf misschien eens op de vingers tikken om dingen anders proberen te doen.

Je gaat misschien jezelf op de vingers tikken om de dingen anders proberen te doen? Door dit zo uit te spreken ga je het dus nooit doen en ga je nooit veranderen. Want iets proberen is voor je uitschuiven. Maak het concreet en zet het zo neer: "Ik doe de dingen vanaf nu zoals ik ze wil!"

Hiermee is er geen twijfel meer in je energie en kan je dit blijven doordoen smile.
admin
admin nov 3 '10
Dank voor je uitgebreide reactie Riaction. Neem je tijd en niet forceren. Komt zeker goed, vertrouw daarop ! Het is inderdaad zoals Nims aangeeft. Aan - en oppakken. Woorden alleen vervliegen in de wind .. smile

Succes !!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki