Loading...
nl

Willet, Mama en kindje.

willet
willet nov 2 '10
Hallo fotolezers.
Via een ander forum kwam ik opeens in aanraking met het fenomeen fotolezen.
Ik ben ontzettend geinteresseerd geraakt en kwam op deze site terecht.
Graag wil ik een foto laten lezen van mij en mijn zoontje.
Ook ben ik benieuwd naar eventuele beschermengelen.
Wat kunnen jullie zien?
MAg het samen op de foto, of liever eentje met ons apart.
Alvast bedankt.
Groetjes van ons.
Delen:
Lotusje
Lotusje nov 2 '10
Helaas kan ik geen fotolezen,
maar wou wel even zeggen dat het een hele leuke foto is van jou en je kindje!

welkom hier laugh
willet
willet nov 2 '10
Hihi, dankjewel!
willet
willet nov 2 '10
Uhm, ik lees net nog eens de 'regels' en zie dat kindjes niet gelezen mogen worden.
Sorry daarvoor.
Misschien dan alleen ikke?
Marenubium
Marenubium nov 2 '10
Hmzz. Die regel over kinderen lezen is volgens mij bij elke lezer persoonlijk anders. De ene hanteert een leeftijd tot 9 jaar, de ander tot het 11e jaar, de andere leest gewoon geen kinderen uit principe. Het is namelijk wel een soort 'privacy-schending', en een kind kan dit niet goed bepalen (of toestemming geven, haha).
In een praktijk bijv. kan een ouder/voogd toestemming geven voor het lezen van hun kinderen, op een forum is dat wat minder goed te bepalen.
Derhalve is die regel er, geloof ik...

Nims, misschien enige opheldering hierover?
willet
willet nov 2 '10
Nou, in ieder geval ben ik dus de mama van dit kindje, en geef toestemming.
Of de lezers hem dan willen lezen of niet, dat is aan hen de keuze.
Niemand die er al iets over kan zeggen?

Alvast bedankt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 3 '10
Hoi,

De regels zijn als volgt:
Het komt nog regelmatig voor dat mensen de foto van een ander persoon willen laten lezen. Helaas kunnen wij dit in verband met de privacy niet toestaan. Wil iemand zijn foto laten lezen, dan is dat prima en kan deze zijn / haar EIGEN foto gewoon plaatsen. Wil iemand anders de foto gelezen hebben, laat deze persoon dan registreren en zelf het verzoek doen.

Tenslotte zou je zelf ook niet willen dat iemand ongevraagd informatie over je zit in te winnen zonder dat je er iets van weet. Ook het plaatsen van kinderfoto's van jezelf of iemand anders zijn niet toegestaan. Het is ook een inbreuk op de privacy van hun. Wil je iets over je kind weten, praat er gewoon mee. Vaak weten kinderen meer dan je denkt. Probeer je gewoon in hun wereld te verplaatsen.

Uiteraard mag jij wel gelezen worden, dus voel je vrij om een foto van alleen jezelf toe te voegen (zowiezo om enkel en alleen jouw energie te hebben, het is nu namelijk vermengt). Ik heb daarom ook je foto verwijderd.
willet
willet nov 3 '10
Ok, die regels zijn duidelijk.
Ben net even aan het kijken maar ik kan geen foto vinden waar ik alleen op sta?!Frappant..of het is al een oudere foto maar dat lijkt me ook niet goed.
Zodra ik er eentje heb plaats ik hem.
willet
willet nov 3 '10
Nou heb er even een met mijn mobiel gemaakt.
Ben benieuwd, hier komt ie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 3 '10
Super foto!

Ik zal hem ook maar meteen voor je lezen smile. Is alweer even geleden dat ik dat heb gedaan, maar je foto springt eruit. Ik zie dat je heel gevoelig bent en erg goed anderen kan aanvoelen. Je hebt de gaven om geesten en overledenen te zien. Ik weet niet of je dit al kunt en doet, maar die gave ga jij zeker ontwikkelen. Ik zie wel een erg afwachtende houding in je, dat je zo af en toe flink tegenzit en blokkeert. Je gaat dan aan jezelf voorbij en weet niet meer zo goed hoe je moet handelen. Je lacht soms makkelijk dingen weg en "verbergt" je achter je glimlach. Dan hoop je dat niemand iets aan je merkt en meestal ben je hier heel erg succesvol in. Kijk uit dat je niet ten onder gaat aan je eigen maskertje, en hiermee je eigen grenzen over gaat.

Gelukkig zie ik ook weer een kant van je, waarin je een goede balans hebt en die weet vast te houden.

Er zit een hele diepe kracht in je, die je, op de momenten dat je die weet te vinden, enorm vooruit helpt. Je lijkt dan wel een vastberadenheid die op zijn doel afstreeft. Het geeft je een enorme focus.

Ik herken een kristal mens in je, met de bijbehorende voorliefde voor dieren.

Ik hoop dat je je gaves gaat inzetten voor de nieuwe wereld en dat je jezelf hierin flink gaat ontwikkelen. Welkom op Merudi smile.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Groetjes Julien.
willet
willet nov 3 '10
Hoi Julien,
Bedankt voor je lezing,zijn er nog meer mensen die lezen?Want dan wacht ik namelijk nog heel even met erop te reageren.Heel interessant!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 3 '10
Ik zou graag toch je reactie lezen smile. De rest komt wel als ze je willen lezen.
willet
willet nov 4 '10
Nou Julien, komt ie dan.
Je zit eigenlijk helemaal goed..die afwachtende houding, JA ik zou willen dat ik af en toe eerder en beter inititatief nam met dingen. Soms ben ik te laat en dan heb ik achteraf weer van die 'had ik maar' gevoelens.
Sinds ik mijn zoontje heb is dat trouwens wel veranderd...ik probeer eerder 'in te grijpen'bij bepaalde dingen en dat lukt aardig. Misschien is dat die balans?
Dat verbergen achter die glimlach..ja ik wil het liefst dat de mensen mij zien als krachtige vrouw..en niet als een of andere 'zeur'. Misschien inderdaad soms toch maar wat meer mijn 'ware' gevoelens tonen smile
Die oerkracht, ja die komt soms goed van pas..heel moeilijke dingen weet ik dan toch weer ineens te overwinnen en sta ik van mezelf te kijken.

Wel grappig dat je dat zegt van die gave, ik ben altijd heel erg geinteresseerd geweest in dat soort dingen...geen aflevering op tv die erover gaat of film zal ik missen. Máár!
Ik ben echt mega bang dat het mij ooit zou gebeuren..I would freak out!
Als ik ook maar iets voel of denk te voelen ben ik er gewoon bang voor en probeer alles af te sluiten.
Misschien komt dat ooit nog wel...geen idee!
Wat is precies een kristal mens?
Ik hou inderdaad erg van dieren..
Bedankt! Groetjes!
willet
willet nov 4 '10
Hallo iedereen.
Ik had al eerder een post gedaan, maar met een verkeerde foto.
Nu dus met een goede foto. Ben al 1x gelezen maar zou het leuk vinden wat anderen zien.
Bedankt, groetjes Paula.
willet
willet nov 4 '10
Bedankt voor de info!Ik ga me er eens wat meer in verdiepen..
Even wat rondlezen hier wink
badeendje
badeendje nov 4 '10
ik ben geen lezer, maar zie zeker een vrolijke, spontante meid, je straalt van de foto af! wink
je lijkt mij ook een persoon dat te goed is voor mensen..
willet
willet nov 4 '10
Dankjewel Badeendje!
Ja, soms ben ik té goed voor deze wereld...maar ik denk altijd maar...wie goed doet, goed ontmoet..
Als je veel geeft krijgt je ook vast op eens of andere manier ergens wat terug..
badeendje
badeendje nov 4 '10
asje!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki