Loading...
nl

Graancirkel kaarten van Janosh

angel67
angel67 mrt 9 '11
wil je voor mijn een kaart trekken bedankt alvast
groetjes angel
jannie
jannie mrt 15 '11

Zo mooi..wil je voor mij ook een kaartje willen leggen..super !
meis
meis mrt 21 '11
Zou je voor mij ook nog even tijd kunnen hebben en een kaartje trekken?

liefs sanne
Cialara
Cialara mei 1 '11
Ik ga deze weer doen voor jullie, het graancirkel seizoen is tenslotte ook weer begonnen smileDus even opnieuw aanvragen als je hier een kaartje van wil.

Liefs Cialara
Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Jaaaaaa, mag ik er een?
Cialara
Cialara mei 1 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Jaaaaaa, mag ik er een?


Ja natuurlijk wink



FrequencyDe energie van Frequentie helpt je om in je eigen energie te blijven. Vaak conformeren we ons aan de ander, waardoor we ons willen verlagen of verhogen in een frequentie die niet bij ons past.

Door te zijn wie je bent, geef je je omgeving een ‘overvloed’aan informatie.

Van jongs af aan hebben we ons aangeleerd ons aan te passen aan een ander. Eigenlijk begint het al zodra we in de wieg belanden. We worden geboren als een uniek wezen maar meteen wordt ons geleerd wat wel en niet mag. Wie heeft eigenlijk die regels verzonnen? Elk huis of land heeft zijn eigen regels en dit geef impliciet aan dat regels willekeurig zijn en bedacht worden door de omgeving waarin je leeft. Voor ons is het nu de uitdaging om onze denkbeelden niet langer in te slikken maar ze juist te ventileren. Doordat jij je waarheid spreekt wordt de omgeving geconfronteerd met haar eigen patronen en overtuigingen. Dit zal wel eens botsen maar dat is juist goed en brengt helderheid in onze systemen. Door met liefde je waarheid te verkondigen, zet je bij anderen processen in gang. Zo kan iedereen zijn eigen pad volgen. We werken samen als we onze waarheid spreken. We spiegelen de ander juist datgene wat hij of zij net niet durft of doet. Je zou denken dat het verschillen oplevert maar het tegendeel is waar: er wordt meer Eenheid zichtbaar!
Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Dank je Jorine, ik vind deze kaart heel herkenbaar, zie mezelf er wel in smile
Dank je wel!
Die laatste zin is zo mooi: Er wordt meer Eenheid zichtbaar smile

Is het plaatje van de kaart? Wat een mooie kleuren en vormen!

Quote:
Wie heeft eigenlijk die regels verzonnen?


Dit is iets wat ik heeeeel erg vaak zeg smile(moest er nog effe bij)
gast
gast mei 1 '11
Jorine, zou je er voor mij ook eentje willen trekken?
Duifje
Duifje mei 1 '11
Hai Cialara,

Als je voor mij een kaartje zou willen leggen graag!.

Knuf Duifje
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 1 '11
wat een prachtige kaarten zeg!! blushals je toch bezig bent tongue
dan ben ik benieuwd of er voor mij ook een kaartje met een boodschap in zit... shocked
groetjes Moonflowertje
Cialara
Cialara mei 2 '11
Origineel bericht van: gast
Jorine, zou je er voor mij ook eentje willen trekken?


Timeshift

De energie van Tijdverschuiving helpt je eraan herinneren dat je meer ervaringen achter je hebt liggen dan vóór je. De tijd lijkt steeds sneller te gaan richting 2012. Deze energie helpt je het gevoel los te laten dat je nergens meer genoeg tjid voor hebt. Er is nog altijd genoeg…

Zie het leven als een spel.

We zijn over het algemeen heel serieus als het om het leven gaat. Wie is de schepper van dat gevoel, jijzelf misschien? We zouden het leven kunnen zien als een spel, een komedie waarin iedereen eigen rollen heeft. Soms zijn we bezig met overleven en soms met leven. Leven komt meer op de voorgrond als je de humor van dingen kunt gaan inzien. Als je beseft dat je een rol speelt. Je moet je voorstellen dat toen je nog niet op aarde was je voor jezelf een toneelstuk in elkaar mocht zetten met een aantal aspecten erin verwerkt die je in het komende leven onder de knie wil krijgen. De rolverdeling bepaal je zelf: aan de ene ziel vraag je of zij je vader wil spelen, aan de ander of zij je moeder wil zijn. Voor de rollen waar jij in je leven de grootste moeite mee zult hebben, vraag je aan dierbare vrienden of ze genoeg van je houden om bijvoorbeeld de gehate persoon in je leven te spelen waardoor jij je grootste les kunt leren. Zo leer je jezelf beter kennen en kun je oude zaken afwerken. Bij aankomst op Aarde zijn we vergeten welke afspraken we hebben gemaakt en beginnen we aan het aardse bestaan. Als je zo naar het leven kunt kijken, met een knipoog, hoef je ook niet meer in de slachtofferrol te duiken!



De originele graancirkel zag er zo uit:

Cialara
Cialara mei 2 '11
Origineel bericht van: Duifje
Hai Cialara,

Als je voor mij een kaartje zou willen leggen graag!.

Knuf Duifje


Confirmation

De energie van Bevestiging vertelt ons dat ons bewustzijn zich in een snel tempo ontwikkelt. Alles wat we denken krijgen we ook daadwerkelijk bevestigd. Als we vanuit angst denken of leven, dan zal deze angst ook bevestigd worden. Ontwikkel je gedachtekracht en creëer wat je werkelijk wilt. Dan zul jij je wensen bevestigd krijgen.

Het is niet de uitkomst die belangrijk is maar juist de weg ernaar toe.

We zijn allemaal wel eens ongeduldig, vooral als we denken dat er iets in het verschiet ligt dat we graag willen hebben of bereiken. Dit werkt hetzelfde met groeiprocessen. We denken het einddoel te zien en willen daar zo snel mogelijk naar toe. Totdat er iets gebeurt dat we niet gepland hadden en opeens lijkt dat einddoel niet zo makkelijk te bereiken. Omdat we zo ongeduldig zijn, vergeten we vaak dat bepaalde dingen juist gebeuren om ons te láten groeien. Groeien kan alleen wanneer je door situaties heengaat die niet altijd even leuk zijn en die de nodige tijd kosten. Ze confronteren ons ook met minder prettige kanten en dat kan soms pijnlijk zijn. Besef wel: het doel is niet belangrijk maar juist de dingen die we tegenkomen op ons pad. Deze dingen doen ons groeien en geven ons andere inzichten over hoe we functioneren. Je kunt niets overslaan, want het komt dan wel weer via een ander pad naar je toe. Achteraf zeg je meestal: ‘het is goed dat het zo is gelopen’, alleen op het moment zelf zie je er de lol niet altijd van in. Weet dat je dit proces kunt sturen: waar leiden je gedachten je naar toe, wat wil je nog bevestigd hebben?

Ik kan het plaatje dat er bij hoort niet loskrijgen van internet, daarom een linkje naar het juiste plaatje wink

http://www.the-arcturians.com/ned/codes1/gallery1d.htm
Cialara
Cialara mei 2 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
wat een prachtige kaarten zeg!! blushals je toch bezig bent tongue
dan ben ik benieuwd of er voor mij ook een kaartje met een boodschap in zit... shocked
groetjes Moonflowertje


Misschien toeval, misschien ook niet, jij hebt exact de zelfde kaart als Duifje hiervoor, die van Confirmation. smileje mag bij haar tekst kijken, want die is het zelfde.

gast
gast mei 2 '11
Jorine heel hartelijk dank! Wat wel heel "toevallig" is is dat dit, het leven als een spel zien, deze week op meerdere momenten door mijn hoofd spookte. En ook het aspect tijd kwam in meerdere dingen terug. Drie films oa die ik gezien heb waarin tijd een hoofdrol speelde. (source code, mr Nobody, prince of persia)
Cialara
Cialara mei 2 '11
Toeval is leuk winkhet spelletje mag gespeeld worden zoals we dat zelf willen.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 2 '11
bedankt Cialara!
het klopt wel! een bevstiging op een bevestiging :D:D

groetjes Moonflowertje
Duifje
Duifje mei 31 '11
Cialara,

Dank je voor het trekken van het kaartje....... Ook dat is geen verassing.. LOL. Zo ontzettend herkenbaar. ZO ontzettend WAAR.
En raak ook!.
Maargoed weer een bevestiging dat Datgeen waar ik doorheen aan het gaan ben even moet zeg maar. En inderdaad leuk, of aangenaam zijn niet de woorden die ik bij mijn leerpad op dit moment kan noemen. Wel intressant En zeker leerzaam.

Nogmaals bedankt voor de tijd die je voor mij genomen hebt.
En sorry dat ik niet eerder gereageerd heb.

Dikke knuf Duif
admin
admin mei 31 '11
Hi Cialara, ik vond de edelstenen al GEWELDIG! Graag ook een Graancirkelkaart als dit mogelijk is!

JustLove
Cialara
Cialara mei 31 '11
Origineel bericht van: JustLove
Hi Cialara, ik vond de edelstenen al GEWELDIG! Graag ook een Graancirkelkaart als dit mogelijk is!

JustLove


Ik ben gek op de graancirkels en op de kaarten van Janosh ook winkwist je dat het bord van mijn edelstenen orakel ook is gebaseerd op een graancirkel? smile

Ik heb voor jou een kaart uitgependeld:

Awareness

De energie van Bewustwording laat je voelen dat je deel uitmaakt van een groter geheel. Het houdt je in het hier en nu en maakt je alert.

Krachten bundelen kan wonderen verrichten.

Het klinkt zo mooi, samenwerken, maar hoeveel ruzies zijn er niet uit voortgekomen? We denken het vaak beter te weten dan de ander maar is onze manier de enige goede? Samenwerken heeft inzet en zelfbeschouwing nodig van de mensen die erbij betrokken zijn. Het ego zal hier een grote rol in spelen. De betrokken personen krijgen de gelegenheid om stukken van hun ego op te lossen. Woorden als overgave, loslaten, respect en communicatie staan hierin centraal. Gun een ander zijn manier van werken ook al is het niet de jouwe. Die persoon leeft nog steeds, dus zoveel zal er niet verkeerd zijn gegaan. Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid en het belangrijkste is dat iemand zich moet kunnen uiten over wat hij denkt of voelt. Het spreekt voor zich dat daar naar geluisterd wordt en respectvol mee wordt omgegaan. Als al deze ingrediënten er zijn, kunnen er wonderen verricht worden. Dit straalt uit naar alles wat met die samenwerking te maken heeft en er zullen nieuwe dingen op je pad komen. Zouden we niet gelukkiger zijn als we met een gerust hart dingen uit handen durven te geven en iedereen zijn verantwoordelijkheid te laten dragen? Dat is pas samen leven!



http://www.the-arcturians.com/eng/codes/gallery1b.htm
admin
admin mei 31 '11
Hi Cialara, dit klopt helemaal! Als je hoort dat je iemand kan helpen.....schiet mijn helpen wel eens door! blush
En dat "kan" je botsingen veroorzaken. Ik weet NU wanneer te ZWIJGEN! Had al een briefje opgeplakt (ter herinnering)..... "Spreken is zilver, Zwijgen is Goud" lukt al aardig! Val zo nu en dan nog in de zichtbare oude kuil blush. Maar gaat me lukken!

Bedankt! Xx

PS. Heb ook Sorry gezegd tegen desbetreffende persoon........ smile
Ik begrijp nu beter.....ik help opweg... en laat het dan rusten! Geeft mij zelf ook veel meer RUST! laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki