Hi Cialara, ik vond de edelstenen al GEWELDIG! Graag ook een Graancirkelkaart als dit mogelijk is!
JustLove
Ik ben gek op de graancirkels en op de kaarten van Janosh ook
wist je dat het bord van mijn edelstenen orakel ook is gebaseerd op een graancirkel?
Ik heb voor jou een kaart uitgependeld:
Awareness
De energie van Bewustwording laat je voelen dat je deel uitmaakt van een groter geheel. Het houdt je in het hier en nu en maakt je alert.
Krachten bundelen kan wonderen verrichten.
Het klinkt zo mooi, samenwerken, maar hoeveel ruzies zijn er niet uit voortgekomen? We denken het vaak beter te weten dan de ander maar is onze manier de enige goede? Samenwerken heeft inzet en zelfbeschouwing nodig van de mensen die erbij betrokken zijn. Het ego zal hier een grote rol in spelen. De betrokken personen krijgen de gelegenheid om stukken van hun ego op te lossen. Woorden als overgave, loslaten, respect en communicatie staan hierin centraal. Gun een ander zijn manier van werken ook al is het niet de jouwe. Die persoon leeft nog steeds, dus zoveel zal er niet verkeerd zijn gegaan. Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid en het belangrijkste is dat iemand zich moet kunnen uiten over wat hij denkt of voelt. Het spreekt voor zich dat daar naar geluisterd wordt en respectvol mee wordt omgegaan. Als al deze ingrediënten er zijn, kunnen er wonderen verricht worden. Dit straalt uit naar alles wat met die samenwerking te maken heeft en er zullen nieuwe dingen op je pad komen. Zouden we niet gelukkiger zijn als we met een gerust hart dingen uit handen durven te geven en iedereen zijn verantwoordelijkheid te laten dragen? Dat is pas samen leven!
http://www.the-arcturians.com/eng/codes/gallery1b.htm