Loading...
nl

Graancirkel kaarten van Janosh

Cialara
Cialara nov 7 '10
Origineel bericht van: Richie Richard
Ik zie nu zo mooie kaarten, ik wil er ook 1 smile

Wat een toeval, jij hebt de zelfde kaart als Emmy smile

Illusion

De energie van Illusie laat je voelen dat je alleen veiligheid in jezelf kunt vinden. Alle andere strohalmen kun je loslaten, want het zijn schijnzekerheden.
Beschermengel
Beschermengel nov 8 '10

Jorine wil je er voor mij ook een trekken, het zijn prachtige mandala's !
Cialara
Cialara nov 8 '10
Ja mooi zijn ze he smileIk pendel er vanmiddag eentje voor je uit hoor winknu niet, kinderen komen zo uit school ...
admin
admin nov 8 '10
Goh Zilveren vleugel

Ik dacht dat het maar voor 1 dag gold,
als dat niet zo is,
mag ik dan ook een verzoek doen aan jou om een kaart voor mij te trekken/pendelen ofzo.

liefs
Nougnag
Richie Richard
Richie Richard nov 9 '10
Super bedankt laugh
Cialara
Cialara nov 9 '10
Origineel bericht van: Beschermengel

Jorine wil je er voor mij ook een trekken, het zijn prachtige mandala's !

Third wave

De energie van de Derde Golf maakt je bewust van je keuze om hier op Aarde te zijn
Cialara
Cialara nov 9 '10
Origineel bericht van: nougnag
Goh Zilveren vleugel

Ik dacht dat het maar voor 1 dag gold,
als dat niet zo is,
mag ik dan ook een verzoek doen aan jou om een kaart voor mij te trekken/pendelen ofzo.

liefs
Nougnag

Nougnag, voor jou ook eentje smile

Forgiveness

De energie van Vergeving helpt je om bij je eigen kracht te komen om jezelf te vergeven daar waar je een oordeel hebt over jezelf. Vergeef jezelf omdat je vaak handelt vanuit je kennnis van dat moment. Je kunt niets fout doen. Vergeving laat je inzien dat er niets te vergeven valt.
admin
admin nov 9 '10
Dankjewel Zilveren Vleugel,

Het is weer een allemachtig prachtige kaart die geweldig goed aansluit op datgene waar ik middenin zit/zat.
Dit zijn echt hele mooie kaarten zeg!!

liefs
Nougnag
Beschermengel
Beschermengel nov 9 '10

Spiralen!..en dat is precies waar ik nu erg mee bezig ben, met meditatie, ik laat de spiralen door mijn lichaam gaan of zet ze ergens neer zodat ze hun werk kunnen doen ...erg mooi Jorine Dankjewel smile
Islandlady
Islandlady nov 10 '10
Wat een ontzettende mooie kaarten zijn dit Jorine. En wat heb je een mooie naam!Zilveren vleugel! Past bij je.
Wil je voor mij ook een kaartje voor mij trekken?

Dank alvast.

Knuf
Cialara
Cialara nov 11 '10
Ik zal proberen vanavond hier even tijd voor te vinden wink
Islandlady
Islandlady nov 11 '10
LIEF van je! Ben reuze benieuwd.
Knuffel
Cialara
Cialara nov 12 '10
Kaart voor Piet

Recognition

De energie van Erkenning helpt je anders naar jezelf te kijken. Vaak hebben we veel zelfkritiek, hetgeen onze eigenwaarde negatief beïnvloedt. Angst is vaak de grote blokkade om datgene te doen wat we echt willen. Erken Jezelf!

Ik kon geen groter plaatje vinden, je zult even op de site van Janosh moeten kijken voor een duidelijker beeld smile
Cialara
Cialara nov 12 '10
Origineel bericht van: Islandlady
Wat een ontzettende mooie kaarten zijn dit Jorine. En wat heb je een mooie naam!Zilveren vleugel! Past bij je.

Dank alvast.

Knuf

Voor jou deze kaart: Frequency

De energie van Frequentie helpt je om in je eigen energie te blijven. Vaak conformeren we ons aan de ander waardoor we ons willen verlagen of verhogen in een frequentie die niet bij ons past.
Piet
Piet nov 12 '10
Origineel bericht van: Zilveren Vleugel
Kaart voor Piet

Recognition

De energie van Erkenning helpt je anders naar jezelf te kijken. Vaak hebben we veel zelfkritiek, hetgeen onze eigenwaarde negatief beïnvloedt. Angst is vaak de grote blokkade om datgene te doen wat we echt willen. Erken Jezelf!

Ik kon geen groter plaatje vinden, je zult even op de site van Janosh moeten kijken voor een duidelijker beeld smile

Dank je wel Zilveren vleugel voor deze kaart, ik herken het wel hoor.

liefs Piet
Islandlady
Islandlady nov 13 '10
Origineel bericht van: Zilveren Vleugel
Origineel bericht van: Islandlady

Dank alvast.

Knuf

Voor jou deze kaart: Frequency

De energie van Frequentie helpt je om in je eigen energie te blijven. Vaak conformeren we ons aan de ander waardoor we ons willen verlagen of verhogen in een frequentie die niet bij ons past.

Hehe eindelijk blijf ik ingelogd om te kunnen antwoorden op het forum smile
Een kaart die precies bij me past op dit moment!!
Het lukt me steeds beter om in mijn eigen energie te blijven. En daardoor voel ik me ook heel erg goed.
Dank je wel lieve lieverd!

Knuffel
Cialara
Cialara nov 13 '10
Graag gedaan Bea smile
jannie
jannie mrt 7 '11
Hallo Jorine...wat bijzonder is dit..nog nooit van gehoord..graag geef ik me op...heel hartelijk dank bij voorbaat. Groet Jannie
admin
admin mrt 7 '11
Leuke kaarten Jorine

liefs Ajada
jannie
jannie mrt 9 '11
Als je nog tijd hebt..ik ben al de zoveelste in de rij...maar is ook heel mooi..en anders.. Dank je wel..warme groet Jannie
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420