Loading...
nl

Kleine wonderen

Mimosa
Mimosa nov 2 '10
Vanmorgen stond ik echt met een rot gevoel op. Ik was nog doodmoe, het praten kost me weer moeite en het lopen ging ook niet echt vanzelf. Onder de douche stond ik dus een beetje te balen. Afgelopen tijd ging het eigenlijk best wel goed fysiek gezien, ik had al in mijn hoofd dat ik misschien mezelf aan het genezen was. De afgelopen dagen ging het eind van de dag al stukken minder en nu stond ik dus zo op. Even had ik de neiging om mijn hoofd te laten hangen, om te denken dat ik alles maar in mijn hoofd haalde wat me op spiritueel gebied overkomt. Toen echter begon er in mijn hoofd een liedje en ik begon het te neuriën en opeens hoorde ik de woorden: You'll never walk alone. Dat gaf me zo'n goed gevoel...
Eenmaal beneden moesten we haasten en kon ik niet rustig blijven, en alweer kreeg ik het gevoel niets geleerd te hebben, weer bij af terug te zijn. Toen ik naar buiten keek, zag ik twee kraaien naar me kijken. Even later vlogen ze weg. En dan lees ik net hier in het topic van Bart over vogels dat kraaien symbool staan voor:Intelligentie, waakzaamheid, magie, vraagt ons te ordenen zodat het in balans komt, blijf in contact met wat je verlangt, geef niet op .
Ondertussen gaat het ochtendritueel verder en ik was wat aan het mopperen op mijn oudste, raadde hem aan om regelmatig naar het plekje in zijn hart te gaan. Even later kreeg ik heel duidelijk door dat ik dat ook zou moeten doen. Dat ik mezelf spiegelde in mijn zoon. Ik heb mijn zoon een dikke knuffel gegeven en hem bedankt voor het inzicht dat ik dankzij hem kreeg.
Kortom allemaal kleine wonderen op een moment dat ik het heel erg nodig had.
Mijn dag voelt nu heel anders aan. Ondanks dat ik moe ben, het functioneel weer moeilijk gaat, voel ik me goed, weet ik dat het goed is.
What a wonderfull world!!!!!
Delen:
admin
admin nov 2 '10
Inspirerend verhaal Mimosa, en zo zie je hoe het steeds duidelijker wordt allemaal!! Geef zeker niet op .. want you'll never walk alone .. hoe waar !!

Want het is en het blijft...

Mimosa
Mimosa nov 3 '10
Dank je Bart. Opgeven is er niet bij, niet meer, daarvoor ben ik nu te ver, de beslissing is genomen, de keuze gemaakt en ik weet dat het goed is. Langzaam maar zeker zal het me meer en meer lukken om me volledig over te geven en voor mij is dat goed.
Ik ben niet alleen, nooit geweest en ik weet nu dat ik ook nooit alleen zal zijn.
Het liedje versterkt dat gevoel.
admin
admin nov 3 '10
Wow, mooi Mimosa en wat verschrikkelijk mooi dat je je kindje bedankt smile
Bedank jezelf ook, dat je in staat bent om al deze *toevalligheden* te zien.
Mimosa
Mimosa nov 4 '10
Inderdaad een heel fijn gevoel. Ik moet er wel bij blijven, er voor open blijven staan, want anders stoom ik over alles heen.

Ik heb mezelf bedankt, na jouw reactie. In eerste instantie vatte ik hem niet zo, maar toen viel het kwartje. En dat maakte me nog dankbaarder.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki