Loading...
nl

Larapinta , Wie???

admin
admin okt 31 '10
Ik zou zo graag dat met name de nieuwe onder de Merudianen eens naar mijn foto willen kijken ...

Delen:
admin
admin okt 31 '10
Hey Mar,
Tijd geleden hier op het forum, leuk weer wat van je te lezen! Hoop dat veel mensen gaan reageren op je vraag, en dan niet alleen maar willen kijken, maar ook nog wat neerschrijven laugh

Ga jullie gang !!

Gr.,
Bart
Mimosa
Mimosa nov 1 '10
Hallo Larapinta,

Ook ik ben geen fotolezer, heb ook niet bepaalde gaven ofzo, maar wil best eens vertellen wat er in me op komt als ik naar je foto kijk.

Er komt een heel sterk gevoel van herkenning in me boven, wat ik niet kan plaatsten, maar wat er wel heel duidelijk is.
Ik voel mijn hartchakra opengaan en de energie gaat stromen. Wat me het gevoel geeft dat je heel sterk en diep verbonden bent met het leven, met het universum, de aarde.
Ik heb het gevoel dat je al heel veel levens achter de rug hebt, waarin je de lessen geleerd hebt die je moest leren. Ik heb het gevoel dat er heel veel wijsheid in je zit en dat je met die wijsheid heel veel mensen kan raken en op het goede spoor kan zetten.
admin
admin nov 1 '10
Origineel bericht van: Bart
Hey Mar,
Tijd geleden hier op het forum, leuk weer wat van je te lezen! Hoop dat veel mensen gaan reageren op je vraag, en dan niet alleen maar willen kijken, maar ook nog wat neerschrijven laugh

Ga jullie gang !!

Gr.,
Bart


Hey Bart,

Lief van je ... ja, het is een poos geleden, wil rustigjes aan weer eens lezen hier en kijken of ik wat voor anderen kan betekenen.

Lieve groetjes
admin
admin nov 1 '10
Origineel bericht van: Lily Beau
Want dat is wat je wilt denk ik , toch? smile

Ik lees geen foto's ik krijg wel een bepaalde indruk van u....hier komt die!

Ik zie iemand die een beetje zelf medelij heeft en ook als zielig willen worden behandelt.
Ook zie ik dat je er soms misbruik van maakt en daar dus je profijt eruit haalt.
Ook zie ik door dat 'achter de ellebogen' werk dat je best wel eens behoorlijk kan schrikken van de tegen reactie en dat je daar dan niet was voorbereid.
Dan voel jij je weer rot en naar en krijg je gelijk over de gedachtengangen die je al had over jezelf....
En daar komt dan weer de zelfmedelij om de hoek zetten, die je zelf creëert en zo gaat de cyclus weer verder.
Probeer dat te doorbreken praat je zelf moed in en prijs je zelf voor alle goede dingen die je wél hebt bereikt.
Geniet van de dingen die je ontvangt en' ja' Larapinta je hebt ze zelf verdient die goede momenten en zelf kan je ze ook weer maken en een nieuwe cyclus maken!
Het is je van harte gegun
d L
ara
pin
ta!

Want je bent een lieve zorgzame vrouw die er mag zijn, het is maar dat je het even weet!!!! wink

Lily Beau


Hoi Lily Beau,

Ik vind het lief dat je naar mijn foto hebt gekeken. Nee, ik ben niet iemand van zelfmedelijden. Had ik dat maar ietsje meer, dan denk ik ook nog eens aan mezelf tongue

Ik kan me er dus niet in vinden, het spijt me.

Lieve groetjes *Lara*
admin
admin nov 1 '10
Origineel bericht van: Mimosa
Hallo Larapinta,

Ook ik ben geen fotolezer, heb ook niet bepaalde gaven ofzo, maar wil best eens vertellen wat er in me op komt als ik naar je foto kijk.

Er komt een heel sterk gevoel van herkenning in me boven, wat ik niet kan plaatsten, maar wat er wel heel duidelijk is.
Ik voel mijn hartchakra opengaan en de energie gaat stromen. Wat me het gevoel geeft dat je heel sterk en diep verbonden bent met het leven, met het universum, de aarde.
Ik heb het gevoel dat je al heel veel levens achter de rug hebt, waarin je de lessen geleerd hebt die je moest leren. Ik heb het gevoel dat er heel veel wijsheid in je zit en dat je met die wijsheid heel veel mensen kan raken en op het goede spoor kan zetten.




Hey Mimosa,

Dank je wel voor je eye-opener! En ja, ik ben dichter bij mezelf en ben daardoor nu zover dat ik andere op het goede spoor kan gaan helpen.

Thnxx voor je reactie!

Lieve groet *Lara*
Mimosa
Mimosa nov 1 '10
Hallo Lara,

Fijn dat je een eye opener hebt gehad en wat mooi dat ik er aan bijgedragen heb.
Wat mooi dat je nu mensen kunt helpen om het goede spoor te vinden. Ik heb het gevoel dat je onbewust mij ook een aanwijzing hebt gegeven. Mijn dank daarvoor.
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 2 '10
hallo lara
ook ik kan geen foto s lezen
maar ik kijk naar je foto en mijn gevoel zegt.
dat je een hele sterke krachtige vrouw bent, die met beide benen op de grond staat, alles uit haar leven wil halen,alleen vooruit gaat en dat iedereen met je mee mag en diegene die dat niet willen laat je achter.
je bent hier zeer zeker met een boodschap,het helpen van mensen die dat nodig hebben
je weet precies wat je wilt

dit is een gevoel van mij als ik naar je foto kijk
heel veel liefs margo
Marjanne
Marjanne nov 2 '10
Hoi Larapinta,
Jij kan mensen "omhoog tillen" uit hun drama. Je hebt zelf ervaring in het onderdrukt worden, in vastzitten in oude patronen en pijn. Ik heb inmiddels geleerd om er maar alles uit te gooien wat er in me opkomt, 'pindakaas' komt heel erg vaak in me op.. kan jij dat plaatsen? Misschien ben je allergisch voor pinda's? Jij bent een vredestichter, je brengt harmonie en rust bij mensen. Zonder dat je daar wat voor hoeft te doen.
Ik zie ook kinderen bij jou... Kinderen die het niet zo goed getroffen hebben, vinden bij jou hulp. De liefde die jij uitstraalt voor de mensheid werkt helend voor iedereen.
Ook heb jij de gave van helderhorendheid volgens mij.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Lieve groet,
Marjanne
Marjanne
Marjanne nov 2 '10
Heel graag zou ik een algemene opmerking willen maken... Het valt mij op dat er mensen zijn die zeggen geen foto's te kunnen lezen. Of, zoals jij Mimosa, schrijft dat je geen gaves hebt. En je hooggevoeligheid dan?
Overwin jullie onzekerheid zou ik willen zeggen :-) Wat jullie voelen is goed.
Marenubium
Marenubium nov 2 '10
ahah Marjanne...het zal wellicht een onzekerheid zijn, die overwonnen moet worden wink
Aangeven dat je geen foto's kunt lezen, geeft bij voorbaat al een ingebouwde zekerheid aan...een defense-system: keej, ik probeer het, maar schiet mij niet af!
Daar zit een stukje angst achter ("oh oh, ik zeg maar gelijk dat ik het niet kan, want dan krijg ik ook niet op mijn donder...maar eigenlijk heb ik wel wat te vertellen").
Je hebt helemaal gelijk Marjanne smile
WAT JE VOELT IS GOED!
Heb wat meer vertrouwen in jezelf, LEZERS smile
admin
admin nov 2 '10
Origineel bericht van: Mimosa
Hallo Lara,

Fijn dat je een eye opener hebt gehad en wat mooi dat ik er aan bijgedragen heb.
Wat mooi dat je nu mensen kunt helpen om het goede spoor te vinden. Ik heb het gevoel dat je onbewust mij ook een aanwijzing hebt gegeven. Mijn dank daarvoor.



Wat mooi dat ik je een aanwijzing heb gegeven, ik weet niet waar dat zou zijn, maar ben er wel blij mee voor jou.

Lieve groet
*Lara*
admin
admin nov 2 '10
Origineel bericht van: Eyes of Heaven
hallo lara
ook ik kan geen foto s lezen
maar ik kijk naar je foto en mijn gevoel zegt.
dat je een hele sterke krachtige vrouw bent, die met beide benen op de grond staat, alles uit haar leven wil halen,alleen vooruit gaat en dat iedereen met je mee mag en diegene die dat niet willen laat je achter.
je bent hier zeer zeker met een boodschap,het helpen van mensen die dat nodig hebben
je weet precies wat je wilt

dit is een gevoel van mij als ik naar je foto kijk
heel veel liefs margo



Lieve Margo,

Wat lief dat je me toch schrijft, al denk je zelf geen foto's te kunnen lezen. Mijn foto geeft je wel een indruk, dus kan je het toch smile
Ja, je hebt gelijk dat ik mensen achter laat momenteel, dat is een stuk van mijn acceptatie op dit moment, en een keus voor mezelf.
Maar ik vind het heerlijk om mensen vooruit te helpen. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik wel degelijk op mijn goede Weg bezig ben!!!

Dank je wel voor je mooie woorden. Ik put hier weer Kracht uit!

Lieve groet,
*Lara*
admin
admin nov 2 '10
Origineel bericht van: Marjanne
Hoi Larapinta,
Jij kan mensen "omhoog tillen" uit hun drama. Je hebt zelf ervaring in het onderdrukt worden, in vastzitten in oude patronen en pijn. Ik heb inmiddels geleerd om er maar alles uit te gooien wat er in me opkomt, 'pindakaas' komt heel erg vaak in me op.. kan jij dat plaatsen? Misschien ben je allergisch voor pinda's? Jij bent een vredestichter, je brengt harmonie en rust bij mensen. Zonder dat je daar wat voor hoeft te doen.
Ik zie ook kinderen bij jou... Kinderen die het niet zo goed getroffen hebben, vinden bij jou hulp. De liefde die jij uitstraalt voor de mensheid werkt helend voor iedereen.
Ook heb jij de gave van helderhorendheid volgens mij.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Lieve groet,
Marjanne


Lieve Marjanne,

Dank je wel dat je energie hebt willen stoppen in het lezen van mijn foto.
Helderhorendheid, ja, op die manier maak ik contact met overledenen en kan ik ook foto's lezen en mensen helpen.
Ik heb inderdaad een pleegdochter in huis, en ik verbaas me wel eens over het feit dat we weinig mensen uitnodigen in ons huis, maar iedereen die komt, voelt een bepaalde rust en evenwicht, waardoor ze het heerlijk vinden bij ons. En ik heb al langer het gevoel dat ik de Weg op moet naar coachen van mensen op wat voor manier dan ook. Ook jij bevestigt dit met je lezing. Dank daarvoor!!
Alleen pindakaas/pinda's kan ik niet plaatsen...

Lieve groet,
*Lara*
Mimosa
Mimosa nov 3 '10
Tja, ik kan jullie hierin alleen maar gelijk geven Marenubium en Marjanne. Dat is ook waar ik momenteel mee aan het werk ben. Aan de ene kant weet ik dat het goed is, dat ik inderdaad veel kan aanvoelen, aan de andere kant is er die twijfel aan mezelf en aan alles wat ik meemaak. En ik weet dat ik die twijfel moet loslaten, ik weet dat wat ik voel juist is. Ik moest een keuze maken en die keuze heb ik gemaakt, ik ga voor mijn gevoel, ik accepteer wie ik ben. Jammer genoeg is het daarmee niet klaar en begint het nu pas echt geloof ik. smile
Maar goed, dit bericht gaat niet over mij, maar ik moest even antwoorden en laten weten dat jullie helemaal gelijk hebben.
Tinne
Tinne nov 3 '10
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Lily Beau
Want dat is wat je wilt denk ik , toch? smile

Ik lees geen foto's ik krijg wel een bepaalde indruk van u....hier komt die!

Ik zie iemand die een beetje zelf medelij heeft en ook als zielig willen worden behandelt.
Ook zie ik dat je er soms misbruik van maakt en daar dus je profijt eruit haalt.
Ook zie ik door dat 'achter de ellebogen' werk dat je best wel eens behoorlijk kan schrikken van de tegen reactie en dat je daar dan niet was voorbereid.
Dan voel jij je weer rot en naar en krijg je gelijk over de gedachtengangen die je al had over jezelf....
En daar komt dan weer de zelfmedelij om de hoek zetten, die je zelf creëert en zo gaat de cyclus weer verder.
Probeer dat te doorbreken praat je zelf moed in en prijs je zelf voor alle goede dingen die je wél hebt bereikt.
Geniet van de dingen die je ontvangt en' ja' Larapinta je hebt ze zelf verdient die goede momenten en zelf kan je ze ook weer maken en een nieuwe cyclus maken!
Het is je van harte gegun
d L
ara
pin
ta!

Want je bent een lieve zorgzame vrouw die er mag zijn, het is maar dat je het even weet!!!! wink

Lily Beau


Hoi Lily Beau,

Ik vind het lief dat je naar mijn foto hebt gekeken. Nee, ik ben niet iemand van zelfmedelijden. Had ik dat maar ietsje meer, dan denk ik ook nog eens aan mezelf tongue

Ik kan me er dus niet in vinden, het spijt me.

Lieve groetjes *Lara*


hmmm.. ik heb je zo wel al gekend, zoals Lily beau je beschrijft!
En ik vind dat ze heel wat handvaten aanrijkt..
admin
admin nov 3 '10
Quote:
hmmm.. ik heb je zo wel al gekend, zoals Lily beau je beschrijft!
En ik vind dat ze heel wat handvaten aanrijkt..


Dan heb je me toch nooit goed gekend, lieve Tinne. Ik ben nooit bang om naar mezelf te kijken, de spiegel voor te houden.
Ik kan er echt niks mee, en zo eerlijk als jullie zijn in de lezing, zo eerlijk ben ik in mijn antwoord.

Lieve groet,
*Lara*
admin
admin nov 3 '10
Quote:
Sorry Lara ik heb nog een paar keer terug gekeken en ik zie nog steeds wat ik beschreven hebt...... haal anders een paar situaties terug en kijk wat jouw aandeel was....dat helpt bij mij heel erg soort" spiegeltje spiegeltje aan de wand ben ik de schoonste van het land en 'BAM' daar komt dan de vuiligheid!!!"



Ik waardeer en respecteer je enorm in je lezing. En ruzie?? Ik zoek ook geen ruzie. Ik zeg alleen eerlijk dat ik er niks mee kan, ik kan er niks aan doen. En de spiegel, die kijk ik heel vaak, niet om mezélf te zien, maar om daar juist doorheen te kijken.

Lieve groet,
*Lara*
karda
karda nov 9 '10
Hoi Larapinta,

Deze woorden kwamen in me op, toen ik naar jou foto keek,
Zorgzaam
gevoelig
intuitief
sociaal
onzeker van zichzelf in eigen kunnen
ondeugend
je houdt van lekker koken en eten
verdriet in zich
creatief

Ben benieuwd of je je hierin herkent.

groetjes Karda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki