Loading...
nl

Face in vase

Riaction
Riaction mrt 6 '06
Delen:
Laurens
Laurens mrt 9 '06
Ik wil graag reageren op de mail van Ria # 54.
Deze schrijft en laat zien dat er overduidelijk een gezicht in de vaas aanwezig is.
Nu bestudeer ik al een tijdje paranormale verschijnselen en weet bijna zeker dat het hier gaat om een truc of een bescherming uit het hiernamaals. Die bescherming zoals ik het maar even noem, zou een teken kunnen zijn dat het kind beschermd wordt door een ouder persoon.
Dat zou een bescherm engel of waker kunnen zijn die aan het kind gebonden of verbonden is.
Als het een fototruc zou zijn dan is dit een hele misselijke grap.
Maar eigenlijk verwacht ik dat niet.
Kortom ik denk aan een beschermengel die waakt over de geest van het kind!
Riaction
Riaction mrt 9 '06
Hallo,

Dankje voor je reactie.
Nee ik weet zeker dat mijn broer of zijn vrouw dit zouden doen met hun dochters graf. Het meisje is namelijk dood geboren afgelopen jaar en we zijn allemaal er nog best door aangedaan. Je kunt mijn verhaal ook lezen "droevig wonder" op deze site.

Ik zit heel erg te twijfelen of het gezichts bedrog zou kunnen zijn. De vaas is door zichtig en het zou ook het zand achter de vaas kunnen zijn die dit gezicht vormt. Maar ik zou heel erg blij zijn als dit echt een berschremnd entiteit voor mijn nichtje zou zijn, want dan weet ik dat ze niet alleen is.

Ik hoop op meer reacties!!

Heel erg bedankt. [Ok]

Ria
Riaction
Riaction mrt 9 '06
Trouwens ben ik nou gek of zie ik nu pas dat het gezicht een snor en/ of baart heeft?
Riaction
Riaction mrt 9 '06
Oeps, sorry baart = met een d. Baard.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 12 '06
Het is een beetje lastig te zien of het een snor of een baard is. Heb je misschien de originele digitale foto van de volledige resolutie? Het is dan namelijk veel beter te zien. Nu is het een vrij onduidelijk plaatje (helaas), waarin je een gezicht kan zien, maar ook kan het gewoon de grond zijn.
Riaction
Riaction mrt 30 '06
Hey Nims,

Ik weet niet of ik het origineel nou wel of niet naar je toegezonden heb. Maar als je het orgineel wilt zien kan ik het naar je sturen.

Ria
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 31 '06
Hoi Ria, dat heb je niet opgestuurd. Dus als je dat nog eens wilt doen, heel graag.
Riaction
Riaction mei 4 '06
Hey Nims,

Weet niet of je tijd had de originele foto te bekijken die ik naar je gestuurd hebt.
Maar als je tijd en je gevoel er naar staat zou ik het fijn vinden om eeen reactie te krijgen.

Dikke x Ria
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '06
Hoi Ria,

Ik kan de foto niet weer vinden . Ik heb echt geen idee waar die was gebleven. Heb je hem nog een keertje voor me?
Riaction
Riaction jul 20 '06
Tjonge jonge jonge, ik ben echt een leek in computers.

Ik heb nog een foto van de boom die dicht bij het grafje hoort. Maar heb geen flauw benul ik het op deze site moet zetten. Kan iemand mij helpen???? :(

Groetjes Ria
LPChip
LPChip jul 20 '06
Je mag het ook naar mij mailen, dan zet ik het voor je op de site.

mijn email is: levensforum '@' lpchip '.' com

dan zonder spaties en '' tekens.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki