Loading...
nl

Even afstoffen....

Riaction
Riaction okt 29 '10
Jeetje, t`is zolang geleden...ik wist niet eens meer dat ik al een user account had....
Ik schijn al lid te zijn sinds 17 Maart 2005, dat is een aantal weken voor ik vertrok naar Dublin om er een 6 maanden te wonen. Wat overigens uitliep tot 5 jaar.
Daarom lijkt het misschien niet gepast om mezelf nog voor te stellen, maar mijn laatste bericht was ergens in September 2006 en er zullen behoorlijk wat nieuwe mensen zijn die mij niet kennen en idem dito.

Bij deze:
Mijn naam is Ria en ben een geboren en getogen Groninger. Ik ben opgegroeid in het plaatsje Oude Pekela (aka,Clowntown of ook wel bekend om de hangouderen, en volgens het blad Elsevier de aller leukste plek om te wonen ;-p)

Ik ben inmiddels 30 jaar en heb 2 kids. Mijn dochter Leto van bijna 2 en Aiden van net bijna 4 weken oud.
Sinds April 2009 wonen we weer in NL en nu in het centrum van het leuke plaatsje Hoorn.

Ik moet toch bekennen dat ik niet meer zo bezig ben met het hele gebeuren dan ik gewild zou hebben. Ik kon mij er altijd zo lekker in verdiepen vooral toen ik alleen was. Maar wegens tijdgebrek en andere omstandigheden heb ik het van me af doen laten glijden. Ik kon ook altijd aura`s zien zo heel af en toe probeer ik het wel eens (lees: als ik er aan denk) maar meestal zonder suc6. Ook heb ik een paar keer geestenverschijningen gezien maar die zijn op 1 hand te tellen.

Ik kan het niet beloven dat ik hier regelmatig kom, maar zou het wel fijn vinden als ik weer eens lekker ,for old time sake, me helemaal mag gaan verdiepen in het spirituele en misschien nog fijner zou zijn als ik eens iemand kon vinden die mij zou kunnen begeleiden om de draad van mijn gaven weer goed op te pakken en uitleggen waar voor ze nou bedoeld zijn!

In ieder geval surf ik nog even rond en neus ik nog even door de verschillende onderwerpen op deze site. En misschien spreken (lees: typen) we elkaar.

Groetjes,
Riaction
Delen:
Emuca
Emuca okt 29 '10
Welkom terug dan maar! Gaaf zeg, Dublin!
Nyssa
Nyssa okt 29 '10
Welkom!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 29 '10
Leuk en welkom terug laugh. Is inderdaad een hele tijd geleden!
admin
admin okt 31 '10
Welkom smile
Lotusje
Lotusje nov 2 '10
Welkom terug smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki