Sinds ik de tarotkaarten weer in gebruik genomen heb, had ik het gevoel dat ik andere kaarten moest gebruiken. Enthousiast gemaakt door de mooie kaarten die ik hier zag langskomen, ben ik gaan zoeken. En echt ik heb heel veel tarot decks bekeken, de een nog mooier dan de ander en de lijst werd alsmaar groter en groter met kanshebbers. Maar bij geen een had ik het gevoel die is het.
Tot gisterochtend ik opeens de naam Haindl tarot zag en moest gaan kijken wat voor kaarten dat waren. En meteen wist ik, dit zijn mijn kaarten. Ik heb ze besteld en ben gaan kijken naar een boek hierover. Vond toen een cursus, maar een echte cursus volgen is momenteel nog geen haalbare kaart voor me. Toen zag ik dat je ook het cursus boek kon bestellen. Dat dus gedaan. Ik helemaal blij en tevreden, want het voelde zo goed.
Om nog even te kunnen genieten van de kaarten en er meer over te weten te komen, ben ik verder gaan zoeken op internet. En wat denk je, kom ik het boek tegen wat bij de kaarten hoort, maar waar ik nog over twijfelde omdat het in het engels is. Ik (of eigenlijk mijn man hahha) kon het zo downloaden, waardoor ik nu een paar hele goede naslag werken heb.
Ik kan niet wachten tot ik de kaarten in mijn handen kan houden en er mee aan de slag kan.
Mijn gevoel zegt me dat deze kaarten heel belangrijk voor me zijn, dat ze me gaan helpen om mijn gevoel te ontwikkelen, krachtiger te maken en wat helemaal belangrijk is, erop te vertrouwen en het te kunnen uitdragen.
Kortom, een lang verhaal, maar door alle "toevalligheden"en mijn grote blijdschap en enthousiasme, wilde ik het met jullie delen.