Ik zal voor nick reageren omdat hij het niet kan (hij zit namelijk bij mijn dochter op Den Heyacker in een jeugd gevangenis)en ik hem heel goed ken. Hopelijk vinden jullie dit goed.
Origineel van Caius:
Hoi Nick,
Ik heb je foto gelezen.
Dit is pas de 2e lezing die ik doe, over de eerste was ik erg tevreden.
Maar eens kijken of ik het echt in me heb.
Graag hoor ik een reactie van je.
Lezing;
Ik krijg een gemengd gevoel negatief en positief.
Het negatieve gevoel overheerst.
Ik kan het fout hebben, maar ik heb het gevoel dat jij zelf niet deze foto's geplaatst hebt, of dat je negatief aan kijkt tegen het foto lezen.
Je stelt jezelf niet open.
Klopt ik heb hem aangeraden een fotolezing te doen dat vond hij best goed tot dat julie dingen op gingen noemen die heel confronterend waren.
Mensen mogen niet dicht bij je komen, als het gaat over je gevoelens.
Je bent bang als mensen weten hoe je echt bent, dat zij misbruik hiervan gaan maken.
Je vertrouwt niet snel mensen, omdat je weet hoe het is om gekwetst te worden.
Daarom vraag ik mij dus af of jij wel deze foto's geplaatst hebt.
Ik maar wel met toestemming van hem. Ik vindt dat over Nick wel erg kloppen. Nick is door bepaalde mensen behoorlijk gekwetst.
Je bent negatief ingesteld, dit komt door je omgeving, maar is geen excuse.
Je hebt duidelijk een goede kant (het positieve)
in je!!
Dit klopt zeker en daarom mag ik Nick heel erg graag. Hij is heel anders dan de meeste mensen over hem denken. Ze zien hem als tweede Paul nou dus echt niet. Hopelijk gaat zijn positieve kant meer spreken. Zou geweldig zijn.
Je bent erg zelfbewust.
Je hebt een sterke persoonlijkheid.
Dit kan je uitstekend negatief of positief gebruiken.
Je weet prima wat je positieve en negatieve kanten zijn.
Geef je positieve kanten eens meer de kans.
Probeer positiever over de mensen en dingen om je heen te denken.
Dit zal lastig voor je zijn, omdat je sterk wordt beinvloed door je omgeving en met name je vrienden.
Dit is helemaal waar hij wordt sterk beinvloed door verkeerde mensen. Hij doet dingen waarvan ik denk Nick dit zou jij zelf nooit doen. Ik zei vanavond nog aan de telefoon jongen jij wil bij ... gaan wonen ik zei is niet verstandig. Die mensen beinvloeden je nadelig en dan ga je weer domme dingen doen.
Bedenk goed, dat jezelf je vrienden kiest en dat je zelf bepaalt wat je doet en met wie je wat doet.
Vaak doe je dingen, die je eigenlijk niet zou willen doen.
Dit komt door je omgeving, maar vooal door je imago.
Je hebt een imago hoog te houden, dit doe je, zodat niemand echt dicht bij je komt en niemend je dus kan kwetsen (je bent ongrijpbaar dan).
Mensen kijken tegen je op en je geniet volop van de aandacht die je krijgt.
Je vind je imago heel belangrijk en hier besteed je veel aandacht aan, helaas vaak ten koste van iets.
Niet alleen zijn imago maar ook bepaalde vrienden die je beter kwijt kan zijn ipv rijk. Ik hoop dat hij na jouw lezing eens meer aan zich zelf gaat denken we zullen het over 3 maanden zien.
Je zit niet lekker in je vel, ook al zegt je ego dat je wel lekker in je vel zit.
Je laat dit niet echt merken en negeert het liefst dit gevoel.
Je kan dan dingen gaan doen die je eigenlijk niet zou willen doen.
Wil je dit veranderen, dan zou je dit gevoel eens een keer NIET moeten negeren, maar uit zien te vinden, waarom jij je zo voelt en hierna gaan handelen.
Klopt ook helemaal hij is niet gek maar zit met een onverwerkt verleden. Het wordt tijd dat hij zich zelf gaat vergeven en dat hij het gaat loslaten dat hij nu definitief iets met zijn leven gaan doen in positieve zin. Het wordt hoog tijd dat hij zich zelf gaat worden.
Kortom; ik zie duidelijk 2 kanten in je, een positieve en een negatieve.
Aan jou de keus welke kant je op gaat!!
Groetjes,
Kay
Idd klopt Het wordt tijd dat Nick zich zelf is en zich ernaar gaat gedragen. Dat hij verkeerde vrienden gaat weren. En alleen met mensen om gaat die van hem houden :p es en ik dus.
Maar die keus ligt bij hem die kan ik niet voor hem maken. Ik moet maar eerst eens aan mijzelf gaan denken.
Maar bedankt voor het lezen van de foto hij was zeer duidelijk ik zal het hem zeker laten lezen.