Loading...
nl

BadBoy1989 - Wie wil mijn foto lezen

Wendy's
Wendy's apr 27 '07
ben je de mijne vergeten ;)
BadBoy1989
BadBoy1989 apr 28 '07
 Quote:
Origineel van Wendy's:
Bij deze dus mijn fotoreading..

Sorry Wendy's ik had hem idd over het hoofd gezien

Wat mij opvalt is dat je een sterke persoonlijkheid UITSTRAALT. Je bent ook erg aanwezig, ik denk vooral in het bijzijn van je vrienden.
(On)bewust kun jij ook om aandacht vragen..

Dit klopt ook wel, ik ben in het bijzijn van mijn vrienden best grappig en zeker aanwezig.

Ik krijg het woordje 'vandalisme' door, ik weet niet precies wat ik hiermee moet??

Dit is maar al te waar ik heb dingen gedaan die niet goed waren dit onder invloed van paul zijn familie.

Je kan ook wel eens agressief uit de hoek komen. Maar toch zie ik ook wel weer iets 'liefs' in je ;). Jij geeft om de mensen die je mag. Je kijkt niet zo om naar de mensen die je niet zo mag. Maar toch krijg ik het gevoel alsof je soms wel bepaalde personenen mag, maar er niet naar om kijkt (door een of andere reden, misschien als je vrienden die personen niet mogen, of als je er niet om mee wilt gaan ofzo?) Dat je daardoor beinvloed wordt...

Gek is dat ik wordt dus door paul zijn familie sterk beinvloed ook tot het doen van dingen die ik diep in mijn hart niet wil.

Naar mijn gevoel doe jij je anders voor als dat je werkelijk bent. En dat bedoel ik dan op een negatieve manier :(. En dat is best wel jammer! Laat eens zien wie je werkelijk bent, dit zal je beter doen! Ik denk dat je dit zelf wel weet, dat er nog een 'andere' Nick is, maar op een of andere manier laat je dat niet zien (ik weet ook niet waarom, of dat je dat wel wilt).
Ook denk ik dat je beinvloed wordt door de mensen met wie je omgaat, en de omgeving..

Dit klopt helemaal ik wordt ook beinvloed door de familie van paul. Dien zegt zo vaak laat die familie vallen en ga aan jezelf en aan je toekomst werken nu kan het nog straks niet meer, En dat wil ik best maar steeds weer heeft de familie van paul invloed op me, en vindt ik het moeilijk om nee te zeggen omdat ik ergens bang voor ze ben.

Je houding op deze (geposeerde) foto komt best 'stoer' over, ik denk dat je jezelf ook zo over kunt laten komen in het dagelijks leven (dus niet alleen op foto's!). zoiets van: 'Kijk mij eens'. Maar diep in jezelf valt dat best wel mee

Ik kom heel stoer over en weet ook wel dat ik zo niet ben.

Volgensmij ben je niet snel teleurgesteld.. Je kan wel teleurgesteld zijn, maar dan wil je het niet snel toe geven. Als het over andere gevoelens gaat dan zou je die niet snel uiten.. Ik denk ook dat je het moeilijk vondt om hier over te kunnen praten met iemand.

Is ook zo ik ben behoorlijk onzeker al zal ik dat niet snel toegeven.

Je bent zeker niet iemand die elke dag super vrolijk is.
Ik krijg een apart gevoel, ik zal hem wel even proberen uit te leggen. Het gevoel van: 'De neiging hebben tot iets...' of 'agressief/boos/ergeren'. Misschien dat ik dit gevoel moet combineren, dat als je iets graag wilt doen/hebben/bereiken, maar het lukt je niet.. dat je dan negatieve gevoelens krijgt, dat je jezelf eraan kunt ergeren of boos om wordt.

Ik kan best boos worden inderdaad als iets niet lukt.

Wat ik doorkrijg is het volgende, misschien wel handig om te weten: 'Doe voorzichtig met vrouwen'. Géén idee wat ik er verder mee moet, misschien dat je het zelf weet of er later wel achter komt..

Ik heb een (Ex) vriendin die zegt zwanger van mij te zijn. Terwijl ze het ook met iemand anders gedaan heeft terwijl ik vast zat. Tegen de één roept ze 3,5 en een halve maand over tijd te zijn. Tegen mij zegt ze nog maar 6 weken zwanger te zijn en tegen mijn schoonmoeder zegt ze 4 weken zwanger te zijn. In die periode dat ik vast zat is ze zwanger geworden van mij of Bo zijn kind

Oke dit was dus de reading. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.. ;)

Er zit dus echt wel een lieve jongen in je, maar je toont jezelf anders tegen de rest.. en wordt snel beinvloed!! Best wel JAmmer!!! :(

Dit klopt helemal en dat idd jammer
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 28 '07
Hey Nick, bedankt voor je reactie! Ik hoop dat je ook iets doet met onze lezingen en dat je wat meer jezelf wilt en durft te zijn. Het zal je goed doen :).
Wendy's
Wendy's apr 28 '07
thnx voor je reactie nick..

Ik hoop dat je je niet te veel laat beinvloeden!
Acheliah
Acheliah mei 1 '07
Nou nu weet ik zeker dat het over is tussen hun want gisteren kwam er iemand langs die heel boos was op Nick zijn ex had namelijk iets gezegd over verkrachting en toen ging die ander vreselijk door het lint. Nick heeft een blauw oog maar die ander bekant een schedelfractuur. Die ene jongen haalde uit als eerste en Nick niet te beroerd sloeg hem terug niet te zachtjes, Man wat zal die een koppijn hebben. Knuppel lag compleet aan tweën. En het kwam idd door die familie hoe kan het ook anders. En als paul vrij komt riep Nick's ex zou ze hem wel langs sturen. De Bitch deze familie moet gewoon kappen. Ik hoop wel dat het goed blijft gaan hier bij mij want die kerel met die hoofdpijn staat zwaar aan de harddrugs en is levens gevaarlijk en knettergek volgens de wouten (politie) En ik heb het gehad met die familie dus ik ga een straat verbod aanvragen tegen deze familie. Gelukkig is alleen Nick's eer aangetast en een blauw oog meer niet. En mijn kaak doet zeer ik kwam tussen beide en weerde wel af maar niet goed en kreeg de knuppel op mijn kaak. Maar die hij tegen zijn hoofd kreeg aiai maarja hij sloeg eerst en Nick moest zich wel verdedigen het kon niet anders.

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah mei 9 '07
FF over zijn foto

Ik krijg door een hele gevoelige jongen die zich anders voor doet dan hij werkelijk is. Hij hangt een beetje de clown uit en heeft een masker op ik bedoel hiermee dat hij zich door zijn gedrag de mensen op een dwaalspoor wil brengen en met masker bedoel ik dat hij niet is wie hij laat zien. Hij komt over als agressief maar is het niet bijlange na niet, Hij wordt zo gemaakt door de mensen die misbruik van hem maken. Hij draagt verdriet bij zich iets doet hem veel pijn, dat weet ik want ik ken Nick maar ik voel het ook. Als je deze jongen van binnen kan raken zal hij alles doen voor je. In positieve zin dan. Hij is wel erg gemakkelijk maar dat is geen luiheid maar onzekerheid. Hij is heel onzeker vandaar steeds dat onzekere lachje.

Liefs Dieneke
Sheva
Sheva mei 10 '07
Ik vind het niet leuk om te zeggen maar je bent weer met andere mensen bezig...
Als je hier kwaad om wordt begrijp ik dat!!!
Maar lieverd ga nu eens aan jezelf denken en laat andere mensen hun eigen rugzak dragen...

Veel liefs Sheva :o
Acheliah
Acheliah mei 10 '07
Ik wordt niet gauw boos hoor en je hebt wel gelijk maar deze jongen is de vriend van mijn dochter en ik heb haar iets beloofd.
Sheva
Sheva mei 10 '07
Dat begrijp ik....
Die eigenschap siert je maar geef ook aan je dochter aan dat je mensen maar tot zover kan helpen en dat ze de rest echt zelf moeten doen..

Sommige mensen blijven altijd problemen op hun pad vinden omdat ze dat aantrekken en ook niks aan hun situatie veranderen!

Ik spreek uit ervaring ik wilde ook altijd helpen en hun problemen werden mijn problemen.
En op de lange duur gaat alles daar onder lijden..

Ik probeer nog steeds mensen te helpen daar waar het nodig is(daar doe je niks aan het zit gewoon in je), maar ik ben wel selectiever geworden ik luister, geef dingen aan maar de rest moeten ze zelf doen....

Het leven is een leerproces en problemen horen daar bij en dat is ook niet erg als je er maar van leert en het de volgende keer anders doet.
Ik hoop dat jij ook de kracht vindt om je eigen leven in te richten op een manier waar jij je gelukkig bij voelt...

Veel liefs Sheva
Mimi*
Mimi* mei 12 '07
Goed gezegt Sheva!

En wilde Nick dit niet vertellen? Het is toch wel een hele happening. Misschien wilde hij dit liever niet vertellen. Je weet t nooit.

Liefs Michelle
Caius
Caius mei 22 '07
Hoi Nick,

Ik heb je foto gelezen.
Dit is pas de 2e lezing die ik doe, over de eerste was ik erg tevreden.
Maar eens kijken of ik het echt in me heb.
Graag hoor ik een reactie van je.

Lezing;
Ik krijg een gemengd gevoel negatief en positief.
Het negatieve gevoel overheerst.
Ik kan het fout hebben, maar ik heb het gevoel dat jij zelf niet deze foto's geplaatst hebt, of dat je negatief aan kijkt tegen het foto lezen.
Je stelt jezelf niet open.
Mensen mogen niet dicht bij je komen, als het gaat over je gevoelens.
Je bent bang als mensen weten hoe je echt bent, dat zij misbruik hiervan gaan maken.
Je vertrouwt niet snel mensen, omdat je weet hoe het is om gekwetst te worden.
Daarom vraag ik mij dus af of jij wel deze foto's geplaatst hebt.

Je bent negatief ingesteld, dit komt door je omgeving, maar is geen excuse.
Je hebt duidelijk een goede kant (het positieve)
in je!!

Je bent erg zelfbewust.
Je hebt een sterke persoonlijkheid.
Dit kan je uitstekend negatief of positief gebruiken.
Je weet prima wat je positieve en negatieve kanten zijn.
Geef je positieve kanten eens meer de kans.

Probeer positiever over de mensen en dingen om je heen te denken.
Dit zal lastig voor je zijn, omdat je sterk wordt beinvloed door je omgeving en met name je vrienden.
Bedenk goed, dat jezelf je vrienden kiest en dat je zelf bepaalt wat je doet en met wie je wat doet.
Vaak doe je dingen, die je eigenlijk niet zou willen doen.
Dit komt door je omgeving, maar vooal door je imago.
Je hebt een imago hoog te houden, dit doe je, zodat niemand echt dicht bij je komt en niemend je dus kan kwetsen (je bent ongrijpbaar dan).
Mensen kijken tegen je op en je geniet volop van de aandacht die je krijgt.
Je vind je imago heel belangrijk en hier besteed je veel aandacht aan, helaas vaak ten koste van iets.

Je zit niet lekker in je vel, ook al zegt je ego dat je wel lekker in je vel zit.
Je laat dit niet echt merken en negeert het liefst dit gevoel.
Je kan dan dingen gaan doen die je eigenlijk niet zou willen doen.
Wil je dit veranderen, dan zou je dit gevoel eens een keer NIET moeten negeren, maar uit zien te vinden, waarom jij je zo voelt en hierna gaan handelen.

Kortom; ik zie duidelijk 2 kanten in je, een positieve en een negatieve.
Aan jou de keus welke kant je op gaat!!

Groetjes,
Kay
Acheliah
Acheliah mei 24 '07
Ik zal voor nick reageren omdat hij het niet kan (hij zit namelijk bij mijn dochter op Den Heyacker in een jeugd gevangenis)en ik hem heel goed ken. Hopelijk vinden jullie dit goed.

Quote:
Origineel van Caius:
Hoi Nick,

Ik heb je foto gelezen.
Dit is pas de 2e lezing die ik doe, over de eerste was ik erg tevreden.
Maar eens kijken of ik het echt in me heb.
Graag hoor ik een reactie van je.

Lezing;
Ik krijg een gemengd gevoel negatief en positief.
Het negatieve gevoel overheerst.
Ik kan het fout hebben, maar ik heb het gevoel dat jij zelf niet deze foto's geplaatst hebt, of dat je negatief aan kijkt tegen het foto lezen.
Je stelt jezelf niet open.

Klopt ik heb hem aangeraden een fotolezing te doen dat vond hij best goed tot dat julie dingen op gingen noemen die heel confronterend waren.

Mensen mogen niet dicht bij je komen, als het gaat over je gevoelens.
Je bent bang als mensen weten hoe je echt bent, dat zij misbruik hiervan gaan maken.
Je vertrouwt niet snel mensen, omdat je weet hoe het is om gekwetst te worden.
Daarom vraag ik mij dus af of jij wel deze foto's geplaatst hebt.

Ik maar wel met toestemming van hem. Ik vindt dat over Nick wel erg kloppen. Nick is door bepaalde mensen behoorlijk gekwetst.

Je bent negatief ingesteld, dit komt door je omgeving, maar is geen excuse.
Je hebt duidelijk een goede kant (het positieve)
in je!!

Dit klopt zeker en daarom mag ik Nick heel erg graag. Hij is heel anders dan de meeste mensen over hem denken. Ze zien hem als tweede Paul nou dus echt niet. Hopelijk gaat zijn positieve kant meer spreken. Zou geweldig zijn.

Je bent erg zelfbewust.
Je hebt een sterke persoonlijkheid.
Dit kan je uitstekend negatief of positief gebruiken.
Je weet prima wat je positieve en negatieve kanten zijn.
Geef je positieve kanten eens meer de kans.

Probeer positiever over de mensen en dingen om je heen te denken.
Dit zal lastig voor je zijn, omdat je sterk wordt beinvloed door je omgeving en met name je vrienden.

Dit is helemaal waar hij wordt sterk beinvloed door verkeerde mensen. Hij doet dingen waarvan ik denk Nick dit zou jij zelf nooit doen. Ik zei vanavond nog aan de telefoon jongen jij wil bij ... gaan wonen ik zei is niet verstandig. Die mensen beinvloeden je nadelig en dan ga je weer domme dingen doen.

Bedenk goed, dat jezelf je vrienden kiest en dat je zelf bepaalt wat je doet en met wie je wat doet.
Vaak doe je dingen, die je eigenlijk niet zou willen doen.
Dit komt door je omgeving, maar vooal door je imago.
Je hebt een imago hoog te houden, dit doe je, zodat niemand echt dicht bij je komt en niemend je dus kan kwetsen (je bent ongrijpbaar dan).
Mensen kijken tegen je op en je geniet volop van de aandacht die je krijgt.
Je vind je imago heel belangrijk en hier besteed je veel aandacht aan, helaas vaak ten koste van iets.

Niet alleen zijn imago maar ook bepaalde vrienden die je beter kwijt kan zijn ipv rijk. Ik hoop dat hij na jouw lezing eens meer aan zich zelf gaat denken we zullen het over 3 maanden zien.

Je zit niet lekker in je vel, ook al zegt je ego dat je wel lekker in je vel zit.
Je laat dit niet echt merken en negeert het liefst dit gevoel.
Je kan dan dingen gaan doen die je eigenlijk niet zou willen doen.
Wil je dit veranderen, dan zou je dit gevoel eens een keer NIET moeten negeren, maar uit zien te vinden, waarom jij je zo voelt en hierna gaan handelen.

Klopt ook helemaal hij is niet gek maar zit met een onverwerkt verleden. Het wordt tijd dat hij zich zelf gaat vergeven en dat hij het gaat loslaten dat hij nu definitief iets met zijn leven gaan doen in positieve zin. Het wordt hoog tijd dat hij zich zelf gaat worden.

Kortom; ik zie duidelijk 2 kanten in je, een positieve en een negatieve.
Aan jou de keus welke kant je op gaat!!

Groetjes,
Kay
Idd klopt Het wordt tijd dat Nick zich zelf is en zich ernaar gaat gedragen. Dat hij verkeerde vrienden gaat weren. En alleen met mensen om gaat die van hem houden :p es en ik dus. :oMaar die keus ligt bij hem die kan ik niet voor hem maken. Ik moet maar eerst eens aan mijzelf gaan denken.

Maar bedankt voor het lezen van de foto hij was zeer duidelijk ik zal het hem zeker laten lezen.
Caius
Caius mei 24 '07
Dieneke, bedankt voor je reactie.
Sterkte met de situatie.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies