Origineel van BadBoy1989:
Sorry maar ik dacht dat dat de foto's zou beinvloeden. Maar ik vindt het niet erg mij voor te stellen.
Ik ben een jongen van nederlandse/marokaanse afkomst. Ik ben 18 jaar. Ik heet iedereen welkom. Groetjes Nick
Geen probleem hoor BadBoy, sommige forumleden moeten nog door krijgen dat het voorstellingsforum een mogelijkheid is, geen plicht.
Ik vind je trouwens een interessante persoonlijkheid hebben...Zal zo eens proberen of ik hem kan lezen
Sylli; De toon waarop jij het daarnet bracht was alles behalve netjes. Dus heb je ook het recht niet om andere dat te verwijten
edit; de lezing;
Eerste wat me op valt aan deze foto is de wat afstandelijke houding die je aan neemt
Het is hier maar een houding, want de foto is geposeerd. En toch is afstandelijk zeker een woord dat we ”op jou' kunnen plakken
Je bewaart altijd een beetje afstand, zelfs met goede vrienden. Je vertrouwd ze wel maar maar tot op zekere hoogte. Ze mogen niet dichter komen dan jij zegt.
Verder toon je agressief, je houding, je blik, alles lijkt een beetje een..Tja idd, een ”badboy' maar in werkelijkheid ben jij alles behalve agressief
Je zal heus wel eens boos worden, en flink ook! Maar je bent niet het type dat meteen zal gaan vechten, of meteen mensen verbaal zal kwetsen. Al ga je geen discussie's uit de weg. Je loopt niet weg, maar je daagt ook niet uit
Je bent een gesloten type, praten helpt niets. Het lost het probleem niet op. Dat zullen vast en zeker zinnen zijn die jij zo af en toe in de mond neemt als iemand je hierop aan spreekt (als ze dat al durven) maar je een klein beetje open stellen zou je geen kwaad doen
Het is erg moeilijk, maar als je een paar mensen toe laat gaat je leven al een pak makkelijker zijn en zal jij je veel minder eenzaam voelen.
Want dat voel je op dit moment wel een beetje. Je bent op zoek naar mensen die je begrijpen en die je helpen om om te gaan met alles wat je voelt en ziet. Dat de maatschappij niet juist in elkaar zit zie jij heel duidelijk, maar je snapt niet hoe het zover is kunnen komen. Maar dat zachte, twijfelende kantje van je zal je niet tonen. Dat zie jij als een ”zwak punt' bij jezelf!Jammer, want die ”zwakte' zoals jij het bestempelt is in werkelijkheid dat wat jouw een erg verstandig persoon zou kunnen maken.
Waarmee ik niet wil zeggen dat je nu niet verstandig bent. Je zal zeker verstandiger zijn dan de mensen van jouw leeftijd. Ja, je bent nog speels, je ziet het leven nog als een spel. Maar aan de andere kant weet je ook heus dat er een moment komt waarop je serieus moet worden. En dat zal je dan ook wel doen, maar zolang dat moment er niet is ga jij profiteren van de tijd dat je nog de lollige kan uithangen
Je bent een beetje kat uit de boom kijkerig. Nieuwe mensen zal je niet spontaan begroeten maar eerst eens van top tot teen bekijken. Even inschatten en hun reacties eens in het oog houden. Pas als je denkt dat je het gezien hebt, zal je de persoon ”toelaten' in je buurt te komen. Maar geen moment eerder! Je kan af en toe zelfs een beetje grof doen wanneer een vreemde te dicht komt naar jouw zin en voor dat jij wil dat die te dicht komt.
Je ziet veel details. Wanneer je een foto van een situatie zou geven, zou jij meteen honderden details zien. Af en toe gaat het totaal plaatje een beetje aan jou voorbij net omdat je zoveel details ziet maar dat gebeurt niet veel, je kan de details heel goed omgieten tot een groot plaatje. Zo ook met informatie, je deelt veel informatie in kleine stukjes, haalt er uit wat belangrijk is en giet dat dan weer in een grotere hoop met alleen maar dingen die voor jou belangrijk zijn. Let wel op dat je dit niet te veel met verhalen doet, soms moet je alle delen onthouden ook al lijken ze op het eerste zicht niet belangrijk.
De mensen waar je om geeft, daar ga je voor door het vuur en geef je desnoods je eigen leven voor als dat nodig is om hen te helpen. Daardoor kom jij wel eens in de problemen als je hen er uit wil helpen!
Ik weet dat veel mensen ontzag voor je hebben, je misschien zelfs wat ontwijken omdat ze bang zijn voor je, maar de mensen die je toelaat in je hart, daarbij straal je rust en vertrouwen uit. Die mensen voelen zich goed bij je en snappen niet hoe andere zo angstig reageren in jouw buurt simpelweg omdat ze die houding niet zien
wanneer er dingen fout zijn mag je dat altijd zeggen he
Het is alweer een tijd geleden dat ik nog een reading gedaan heb.