Loading...
nl

Ozaru, Benieuwdheid uit interesse

Ozaru
Ozaru okt 28 '10
Door groeiende interesse in spiritualiteit ben ik op deze website terecht gekomen.

Ik ben nu zelf benieuwd naar de uitkomst van als ik mijn foto laat lezen.

Al vast bedankt smile

Delen:
Marjanne
Marjanne okt 28 '10
Hoi Ozaru, jouw groeiende interesse in het spirituele levert nogal eens een conflict op tussen jouw gevoel en verstand is mijn indruk. Je hebt een hele heldere geest, volgens mij ben je goed in wiskunde en/of metafysica. Ook astrologie heeft volgens mij jouw interesse. Het berekenen van planeetstanden t.o.v. een geboortedatum voel jij je helemaal happy bij.
Ik zie jou ook veel met je handen werken, vooral in de natuur. En ik zie de zee bij je; liggend in het zand en starend naar de sterrenhemel op zoek naar sterrenstelsels. Je afvragend of daar leven is. Je analyseert en filosofeert graag over zeer uiteenlopende zaken. Daar kun jij jezelf nogal in verliezen is mijn gevoel, waardoor je veel in je hoofd 'leeft'.
Je wilt heel graag het waarom van alles weten en bent niet snel tevreden met een korte reactie. Mensen kunnen daar soms nogal eens negatief op reageren en tegen jou zeggen 'zeur niet zo door'.
Jij snapt dat niet, voor jouw gevoel is het geen zeuren.
Je wilt graag weten. Leer meer te vertrouwen op jouw gevoel en intuïtie, die is ruimschoots aanwezig :-)
En hou alsjeblieft jouw spontaniteit, je stapt snel op mensen af en mensen voelen jouw oprechte interesse in hun.
Je bent een mooi mens. Veel plezier op dit boeiende forum.

Groetjes,
Marjanne
Ozaru
Ozaru okt 29 '10
Bedankt Marjanne smile

Ik was vrij verrast van de uitkomst van jou lezing!

Het klopt namelijk vrij goed en ik kan mijzelf er goed in herkennen. Sommige dingen moest ik iets anders interpreteren maar kwamen dan als nog heel herkenbaar naar voren. smile

Heel erg bedankt!

Als iemand anders nog iets kwijt wil lees ik het graag.

Groeten,
Ozaru

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki