Mijn zoontje (4.5 jaar) ziet weer een geest/entiteit op zijn kamer.
Het gaat over een vrouw met akelige ogen die boven zijn bed zweeft. Hij zegt dan dan hij zijn hoofd onder het deken steekt omdat hij het akelig vindt. Maar schreeuwen doet hij niet meer.
Nu heb ik in het verleden zijn kamer zuiver gehouden met witte salie en dan had hij er een tijdje geen last meer van. Ik heb hem ook gezegd dat, als er weer iets op zijn kamertje verschijnt, hij de Engel Michael kan roepen om hem te beschermen. Of dat hij zijn gids kan vragen om hem te helpen. Maar hij zegt dat ze niet komen om hem te helpen, dat hij ze nog nooit gezien heeft.
Ik vraag me af hoe ik hem weerbaarder kan maken tegen entiteiten. Hiermee heb ikzelf totaal geen ervaring, want ik zie geen gidsen of entiteiten.
Is het op deze leeftijd al verstandig om hem te laten vragen wat de entiteit wil? Ik stel me de vraag of ik de kamer moet blijven zuiveren, of dat ik hem moet leren hiermee om te gaan zodat hij ze zelf kan leren wegsturen. En zo ja, hoe pak ik dit het best aan?
Ik vind het vervelend dat hij alleen maar de enge dingen ziet en niet de mooie zoals jullie het soms omschrijven.
Kan ik, als zijn moeder, op één of andere manier aan zijn gids vragen om hem te beschermen?
Hij heeft een kristal in zijn bed en hij zegt dat de enge energieën dan in het kristal worden opgesloten, maar blijkbaar werkt dit toch niet altijd.
*** zucht *** Ik weet niet meer goed hoe ik hem hiermee moet laten omgaan.
Heeft iemand hier ervaring mee of zijn er tips?