Loading...
nl

Mijn dromen voorspellen altijd de .......

hellentjuhh
hellentjuhh okt 27 '10
Ik ga het toch vragen ,want langzaam denk ik soms wel is dat ik gek word ofzoow en of het wel waar kan zijn ...

Ik heb al een aantal keren gehad dat ik droomde dat er iemand in mijn naaste omgeving kwam te overlijden ....
Het raare is dat het dan ook echt gebeurde helaas...
Ik heb dit bij mijn oma en tante gehad ,het duurde een paar weken voordat het werkelijk gebeurde maar tis wel erg eng ....

Ook heb ik vaak contact of het gevoel dat diegene bij me is ...ik schrik daarvan maar het geeft ook rust ...Ook heb ik wel eens schimmen dat ik denk dat er iemand achter me loopt maar als ik omdraai is het er niet ....
Mijn moeder heeft hetzelfde die legt contact met mijn neefje en die kan precies vertellen hoe hij er nu uit ziet (hij overleed bij een zwangerschap van 36 weken)nu zou hij 8 zijn geweest ...

Heeft iemand hier ook ervaring mee ??

hellen
Delen:
Cialara
Cialara okt 28 '10
Hoi Hellentjuhh,

Ik heb die ervaring wel, zij het niet via dromen. Ik weet soms dat iemand komt te overlijden en meestal binnen 7 dagen is dat ook zo, soms zelfs langer vooruit.

Nee het zijn geen fijne dromen, het is heel moeilijk. Dit soort weten (in mijn geval) weerhield me er lange tijd van om op mijn spirituele pad te gaan. Maar ik heb intussen geleerd het van een andere kant te gaan zien.

In ieder leven op aarde komt op een gegeven moment een tijd om weer terug te gaan naar de andere kant, terug naar waar we vandaan komen. Dit is nooit een makkelijk proces. De ziel loopt daarbij voor op de stoffelijke mens, dat is in meerdere dingen zo heb ik de afgelopen tijd ervaren.

Zie de dromen als een waarschuwing, zodat je je er op in kunt stellen dat de mogelijkheid bestaat dat het gaat gebeuren. Op die manier ben jij voorbereid op een moeilijke tijd, en kun je anderen beter helpen met hun verdriet soms.

Het zien, voelen, weten van mensen die al overgegaan zijn is hier bij meerdere mensen iets wat gebeurt. Dat is niet eng, maar fijn. Zo weten we dat ze niet weg zijn, maar dat er nog steeds contact mogelijk is. Het leven houdt niet op als we stoffelijk overlijden tenslotte wink

Liefs Jorine.
Nyssa
Nyssa okt 28 '10
Ook ik heb die ervaringen, maar ondertussen vind ik het niet meer zo akelig.

Het gebeurt niet via dromen, maar via de Lenormandkaartjes die ik wel eens leg.

Op het moment dat er iemand sterft, stoppen minstens 2 klokken in huis op dat uur. Dat is al verschillende malen voorgevallen.

Voor mij persoonlijk vind ik het aangenamer omdat ik dan voorbereid ben op een telefoontje.

Ik weet ook dat overleden mensen niet "dood" zijn. Ze leven voort. Zo heb ik bij het overlijden van mijn beste vriendin 3x gevraagd of ze er nog was. En telkens gingen de lampen in huis flikkeren.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki