Loading...
nl

hellentjuhh, wie wil mijn foto lezen ???

hellentjuhh
hellentjuhh okt 27 '10
Hallo allemaal

Voor jaren geleden heb ik een fotolezing hier gehad ,ik ben eigenlijk nieuwschierig hoe ik er nu voor sta ...
Misschien kennen jullie mijn WONDERVERHAAL ,maar eerst wil ik graag gelezen worden en misschien wel een antwoord kunnen krijgen op 1 vraag .......ben benieuwd of deze vraag in de lezing voorkomt

dank je wel alvast

liefs hellen
Delen:
hellentjuhh
hellentjuhh okt 28 '10
bedankt ,misschien heb he gelijk ,maar seks ?????uhmmm ben blij als ik savonds op mn bedje leg en kan gaan slapen hahaha .....
hellentjuhh
hellentjuhh okt 30 '10
wil iemand anders nog ???
parel28
parel28 nov 10 '10
hallo hellentjuhh,

Ik ben een beginner maar wil wel een poging wagen.

Het eerste wat in me opkomt als ik naar jouw foto kijk is Jee, meid jij hebt het niet makkelijk gehad.

Ik krijg hoofdpijn als ik naar je foto kijk en last van mijn linkerarm. mijn hele linkerhand verkrampt helemaal en kan hem moeilijk bewegen.

Wat houd jij vast aan verdriet en woede?

Ik krijg het gevoel dat je fel kunt uithalen naar anderen uit verdediging.

Maar ik zie ook dat er binnen in jou een hele lieve tante zit, die zich niet laat zien door wat ik hierboven heb beschreven. tante mag zich gaan laten zien in de wereld.

warme groet, marga
bloempje
bloempje nov 13 '10
Hoi hellentjuhh,
heb jij de wens voor nog een kleintje? een 2e kindje, ik zie dat je moe bent, je wilt er wel nog 1 maar eigenlijk heb je er de energie en durf niet voor. zorg eerst voor jezelf en dan komt de rest vanzelf, let op als je voor jezelf niet de energie neemt past er op diezelfde energie niet nog een bij. den dus eerst even aan gezond worden en dan pas verder, kijk eens voor een teunisbloemolie icm een visolie en levertraan, dat gaat je gezondheid ten goede komen. dan is er ook plaats voor iemand bij jullie. je hebt last van spierpijnen, lijkt me een beetje een magnesium/ calciumtekort, kan je overhouden aan een zwangerschap die geweest is. verder voel ik dat je benauwd bent, als de rest op orde komt word ook de benauwdheid minder en het wil ook aangeven dat je wat meer rust in je hoofd moet maken. de boodschap is dus, denk aan je gezondheid en geniet van het leven, dan komt alles echt wel.

Liefs Bloempje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki