Loading...
nl

Ons brein is een vloeibaar kristal...

Cialara
Cialara okt 27 '10
Ik kwam vandaag op Facebook een tekst tegen waarin werd verteld over een onderzoek waarin men had gevonden dat er in ons brein kristal zit. Met kristal kunnen we ontvangen en zenden zoals een mobiele telefoon dat ongeveer doet. Het is niet zo gek om dan even verder te denken en te veronderstellen dat multidimensionaliteit op deze manier geschied, net zoals telepathie en andere paranormale gaven die mensen hebben.

Ik heb de hele tekst die ik gevonden heb hieronder geplaatst in het engels, de vertaling via google moet ik nog even regelen.

Telepathy & the Gifts of the Spiritdoor The Awakening op vrijdag 22 oktober 2010 om 21:11

Professor Sidney B. Lang, of the Ben-Gurion University of the Negev in Israel, and Drs. Simon Baconnier and Rene de Seze of the National Institute for Industrial Environment and Risks in France, have recently discovered the presence of new micro-Crystals that are forming in our pineal gland. This is a process mainstream science is calling biomineralization.

These scientists have docu-mented that the micro-Crystals have piezo-electric properties with excitability in the frequency range of mobile telecommunications.

They theorize that the interaction of these Crystals with Global System for Mobile Telecommunications (GSM) waves could con-stitute a new mechanism of transduction on the pineal membrane. GSM is a digital technology that enables up to eight telephone conver­sations to be held on the same channel, simultaneously.

Modern science has labeled the cerebrum of our brain ‘the sleeping giant’. But the cerebrum is actually the centre of electro-magnetic resonating power. It is through this centre that all spiritual awareness occurs.

Furthermore, as the master control center in the brain, the pituitary gland is our negative contact point. It acts as a receiver, which enables information to be placed in the cerebrum. The pineal gland is our positive contact point. It acts as a neuro-endocrine transducer, which transmits infor­mation as signals that direct the pituitary gland by way of the hypothalamus gland.

The cerebral cortex gathers information for our various levels of communication. Within it are cells with the ability to convert electro-magnetic frequencies into electrical currents. In other words, they function as liquid Crystals. As a result, if we ‘still’ the cerebral cortex, we can use telepathy to connect with the higher dimensions of consciousness.

The human body is literally a gigantic liquid Crystal.
Dr. Robert O. Becker, MD

In Hindu traditions, the pineal gland is associated with our extra-sensory third ‘eye’ through which per-ception of the world is not limited to the physical senses.

The activation of these Crystals in our pineal gland is advancing us toward our multi-dimensional aware-ness and telepathic abilities. It is the next step in our evolution.

A good tree cannot bear bad fruit, and a bad tree cannot bear good fruit. Thus, by their fruit you will recognize them. Matthew 7:18-20

When God’s cosmic energy collides with the current Earth grid, it is absorbed by our pineal gland in such a way as to create the illusion of linear Time and Space – a 3D reality. But the new Earth grid, which will be activated in 2012, will allow our brains to absorb at least two more octaves of these Light waves through our pineal gland. A new receptor will then grow in order to accommodate for the added Light waves. This will produce an additional dimensional experience and dramatically transform our reality.

The man without the Spirit does not accept the things that come from the Spirit of God, for they are foolishness to him, and he cannot understand them. 1 Corinthians 2:14

Bron: http://www.facebook.com//
Delen:
New Moon
New Moon okt 27 '10
Gaaf! Ik snap over welke hersengebieden ze het hebben door mijn studie ^^
Dit maakt me dan wel weer erg enthousiast terwijl ik gister wilde stoppen.
Grappig is dat de pijnappelklier heel groot is bij kinderen, en dan slinkt naarmate mensen ouder wordt (dit is ook wetenschappelijk bewezen)... zou dat iets met "vervuiling" van wie we werkelijk zijn en wie we moeten zijn van de maatschappij te maken hebben?

Liefs.
Cialara
Cialara okt 27 '10
Dat komt in mijn optiek doordat we de kinderen niet leren ermee te werken. Iets wat je niet gebruikt, dat wordt minder in kracht. Dat zie je zowel in je spierkracht als in de verbindingen in je hersenen...

Maar dat is slechts een idee van mij hè winkik ben een leek verder.
Marenubium
Marenubium okt 27 '10
Ha Jorine!!! exactemundo laugh
Dat heeft voornamelijk te maken met de pijnappelklier (pineal gland)...dat is het belangrijkste orgaan voor contact met 'boven' (en de aarde-hartslag/shuman resonantie). Deze klier bestaat uit kristalletjes. Het is onze antenne als het ware smile
Als de wetenschap zich er wat meer van bewust wordt, dat ons lichaam in feite een kristallijne samenstelling heeft, dan komt genezing via frequentie (energietrillingen) ook wat dichterbij...

Extra info:
http://www.stamcel.org/html/epifyse.htm

Ook wil ik hier aan toevoegen dat ons lichaam ongeveer uit 60% uit water(kristallen) bestaat, en het al (pseudo-)wetenschappelijk bewezen (Dr. Masaru Emoto)is dat water reageert op vibraties/trillingen/intenties achter woorden.

Extra info:
http://www.gewooneennormaledag.nl/ongelofelijk-masaru-emoto-en-de-kracht-van-water/
Nyssa
Nyssa okt 27 '10
Interessant!

Ik heb de laatste tijd nogal wat gelezen over de pijnappelklier en dat komt wel overeen met het bovenstaande.

Ik zal eens kijken of ik het nog terug vind.
Nyssa
Nyssa okt 27 '10
Het is nogal een lange tekst, dus ik geef beter even de link door:

http://oth-channeling.com/nederlands/pijnappelklier.htm
Marenubium
Marenubium okt 27 '10
De werking van de pijnappelklier wordt inderdaad 'minder' door verkalking van die klier. Door de producten die we eten en gebruiken (bijv. fluor; moesten we vroeger op school niet *verplicht* fluor spoelen? En 3x per dag tanden poetsen?). De klier gaat zich ook inderdaad automatisch afsluiten rond het 8e levensjaar, wanneer onze hormonen beginnen te werken.
Veel mensen die vroeger als kind 'paranormaal' waren, zien deze gaven weer terug na hun (denk ik) 24e levensjaar. Of eerder, of later, of nooit smile
Soms denk ik wel eens, dat we als kind ons onbewust gaan afsluiten, om te kunnen functioneren in de maatschappij. Hierdoor ervaring op te doen, en dat later weer te gebruiken naast de paranormale gaven.
Het ligt aan de hoeveelheid fluor (of melk...)wat we vroeger tot ons hebben genomen, of nog steeds tot ons nemen, om die pijnappelklier weer actief te krijgen op latere leeftijd.

Ben er verder zelf nog niet helemaal over uit, maar wel over het feit dat de pijnappelklier een steeds belangrijkere positie gaat innemen wink
Marenubium
Marenubium okt 27 '10
Ha Gwen laughDie Oth roeleert wink

Deze klier is inderdaad de 'hoogste' klier en komt overeen met onze Kruin chakra!
Nyssa
Nyssa okt 27 '10
Ik volg Oth nu al een tijdje. Ik haal er veel informatie uit die voor mij goed aanvoelt. smile
Marenubium
Marenubium okt 27 '10
In ieder geval beter inderdaad, dan overige 'channelings'...
Cialara
Cialara okt 27 '10
Ik vond het wel mooi dat hier 'wetenschappelijk' onderzoek naast de spirituele opvatting werd gelegd...
Nyssa
Nyssa okt 27 '10
Inderdaad. Vind ik ook.

De wetenschap begint de laatste tijd iets meer open te staan voor onderzoeken rond het spirituele e.d.

Dat is fijn.
admin
admin okt 27 '10
ja dat vind ik ook heel prettig.
wetenschap en spiritualiteit gaan wat mij betreft goed samen.

helaas toen ik studeerde was van enige samenhang niets bekend, tenminste het werd in ieder geval zeker niet onderwezen.
maar de kennis hierover zal zeker de komende jaren (of decennia) steeds meer gaan groeien.
Lotusje
Lotusje okt 27 '10
nee fijn,
ben echt zowat "melk-verslaafd"
Doet mijn grote liefde dus m'n pijnappelklier afsluiten confused
Marenubium
Marenubium okt 27 '10
lol!
Njah, een 'teveel' aan iets, of in dit geval calcium, is nooit echt goed ey wink
Eruan
Eruan okt 27 '10
Dat zou ook nog best wel logisch klinken ook! Aangezien we ook allerlei soorten metalen en mineralen in ons lichaam hebben. Waarom dan geen kristal smileMisschien verklaart dat ook dat edelstenen en kristallen kunnen helpen?

Interessant artikel! Bedankt voor het plaatsen smile
Marenubium
Marenubium okt 28 '10
Haha Lily wink
Die tijd komt steeds dichterbij geloof ik.
De Aarde en wij zijn immers met elkaar verbonden, en de energietrillingen beginnen steeds subtieler te worden (hoger te vibreren).
De leylijnen en het aarde raster, maar ook de aardstralingen hebben hiermee te maken. En ja, ik denk ook alle kristallen/mineralen die ergens onder de aardkorst nog verborgen liggen!

Waar jij het over hebt overigens, dat heet loodkristal (o.a. Swarovsky kristal enzo). Dat is inderdaad bewerkt glas. Officieel is het geen kristal, vanwege de samenstelling. Een kristal groeit in een bepaalde vorm/structuur, volgens een bepaalde rangschikking van atomen/moleculen. Glas is gesmolten zand als het ware, en behoort vanwege de structuur dus niet onder de categorie 'kristal'. Hoewel het wel zo genoemd wordt wink
Cialara
Cialara okt 28 '10
Ja, de trilling van de materieele wereld, eigenlijk is alles energie he winkEinstein zij het al in zijn theorieën. Er is dan ook veel te doen over de kwantumtheorie en dat is niet voor niets.

De technische dingen ervan daar ben ik niet sterk in, maar de andere kant is voor mij wel behoorlijk duidelijk zullen we maar zeggen grin
Marenubium
Marenubium okt 28 '10
Ha Lily! ben benieuwd wat je bevindingen zijn na het lezen van dat boek wink
Cialara
Cialara nov 9 '10
Leuk, ik zag vandaag weer een ander onderzoeksresultaat, dat telepathie tussen kwantumdeeltjes duidelijk aantoont! Het gekke is dat Einstein er zelf niet in geloofde dat we ooit in staat zouden zijn dit onderzoek te doen, maaarrrr laughtoch gelukt!!

Hier de link voor degene die het interesseert: http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/44121252/
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420