Loading...
nl

janusbananus, fotolezing

Marenubium
Marenubium nov 10 '10
Ik snap wat je bedoelt Spud.
Het is van mijn kant uit ook zeker geen 'afschieten' geweest, en ik hoop dan ook dat Janus dat ook niet zo opvat...
janusbananus
janusbananus nov 10 '10
Hallo Dees,

Bedankt voor je reactie en je berichtje.
Ik voelde mij inderdaad een beetje afgewezen, en heb het daarom even een tijdje laten bezinken. Ik moet ook zeggen dat ik mij de laatste dagen nogal gefrustreerd voel. Weet nu niet meer wat ik ervan moet denken. Het voelt alsof ik antwoorden heb gekregen op bepaalde zaken (en dan met name of ik een andere vader heb) en dat deze antwoorden later weer werden ingetrokken. Geeft mij een gevoel dat ik weer terug bij af ben. Ik weet het nu niet goed meer. Ik heb mijn vader afgelopen zaterdag gezien en hij kan mij niet eens in de ogen kijken en zal nooit vragen hoe het met mij gaat. Het is ook net of mijn gevoel over alles nu uitgeschakeld is, omdat ik nu niet meer weet wat het is. Voel me ook door hem behoorlijk afgewezen. Daarnaast is er zo veel in mijn familie gebeurd, dat alles heel moeilijk te plaatsen is. Mijn familie ziet mij niet en wil mij volgens mij ook niet zien. En ik krijg geen antwoorden van hen, terwijl ik vind dat ik daar wel recht op heb en het echt heel graag zou willen weten. Ik wil het graag afsluiten en verder gaan. Op deze manier kan ik dat niet. Ik weet dat ik de antwoorden niet op een forum kan vinden. Ik weet ook dat mensen wel moeite voor je doen op het moment dat je een vraag stelt, en ik waardeer dat ook echt. Ik heb alleen het gevoel dat niemand mij recht in mijn gezicht durft te zeggen hoe alles zit. Voelt alsof ik er nooit echt achter zal komen hoe het zit. Word daar een beetje moedeloos van. Vandaar dat ik het even heb laten bezinken. Ik ben wel blij met alle reacties die ik heb gehad, maar ik heb wel het gevoel dat ik steeds verder van huis weg raak. Ik heb denk ik geen identiteitscrisis. Ik wil alleen graag weten waar ik vandaan kom en waarom mijn familie mij altijd zo behandeld heeft. Ik wil graag de reden daarvoor weten. Kortom: ik weet niet precies hoe ik nu verder moet.

Liefs Janus
Mimosa
Mimosa nov 10 '10
Hallo Janus,

Helaas kan ik je hier niet mee helpen, kan ik je niet de antwoorden geven.
Ik zie bij je oma de kleur blauw, vooral bij haar hoofd.
Ik voel haar liefde voor jou en het enige wat ik verder nog voel, maar wel heel sterk voel. Is dat de antwoorden in jezelf zitten. Werk aan je innerlijke rust, probeer dichter bij jezelf te komen en weet dat alles wat je moet weten in jezelf te vinden is.
Spud
Spud nov 11 '10
Janus,

Herkenbaar wat je schrijft, je gaat een moeilijke periode tegemoet. Mag ik je een tip geven? Wat vind jij hier allemaal van? En ga vanuit deze vragen verder, vanuit jezelf. ;-)

Liefs,
Dees
Spud
Spud nov 27 '10
Uit het oog is niet uit het hart hoor Janus. Ben zeer benieuwd hoe het met je ontwikkelingen gaat en met jou.

Liefs,
Dees
janusbananus
janusbananus dec 3 '10
Hallo Dees,

Bedankt voor je berichtje!
Ik heb het momenteel allemaal even aan de kant gezet. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Hoe meer ik erover nadenk, hoe vager het allemaal wordt. Er zijn te veel dingen die niet kloppen. Op dit moment ben ik een beetje te moe om daar allemaal over na te denken. Ik zou wel graag willen weten bij wie ik in mijn familie terecht zou kunnen en wie mij eindelijk een keer de waarheid zou willen zeggen. Dat zou voor mij een hele opluchting zijn, ook al zou het misschien niet het antwoord wijn dat ik wil horen. Maar dan weet ik in ieder geval hoe het zit. Maar daar zal ik nog wel lang op moeten wachten... Voor nu laat ik het evn rusten (voor zover dat kan).

Liefs Janus

En bedankt dat je nog aan mij denkt!
admin
admin dec 5 '10
Hallo Janus,

Allereerst zag ik een lilla roze waas over deze lezing, deze kleur zegt me dat er veel kracht en vertrouwen ligt in deze band hij verteld me gelijkertijd dat de band met de andere persoon een spirituele liefdesband is die jouw helpt in dit leven maar ook daar buiten het is een nauwe band met een zielsverwante.

Ze zegt tegen mij dat dit alle banden vanuit een aards leven te boven gaat en dat de aarse banden veel minder intens kunnen ervaren worden omdat er van alles tussen zit, omdat je elkaar maar een korte tijd ontmoet, een leven is voor onze begrippen lang maar voor de begrippen vanuit de kosmos erg kort.
Je ontmoet elkaar ervaart samen dingen leuk en niet leuk, soms ook pijnlijk.
Maar hoe gek dit ook klinkt alle ervaringen hebben een doel en dat is soms moeilijk te bevatten.
Zeker wanneer je er pijn aan ervaart van binnen.
Deze persoon zegt tegen je kijk omhoog en wees niet bang ik zal er altijd voor je zijn.
Probeer je aandacht te richten op de hemel en op banden die er al eeuwen zijn en er meer toe doen.
Je bent niet alleen je behoort tot een groep zielen die zich erg bezig houden met het hoogste doel.
Omdat je dit diep van binnen als heimwee voelt, dat je daar nu even niet bij kunt vanwege je aardse bestaan, lijkt het alsof er niemand van je houd je ervaart het aardse leven als hard en ruw.
Het is totaal anders als wat je gewend bent.
Weet dat je gedragen word door de zielen die met je verbonden zijn vanuit de kosmos, ik zie heel veel liefde van hen naar jou en ook van jou naar hun.
De persoon die bij je op de foto staat is 1 van hen en daarom is ze verbonden met jou.
Je bent hier met een doel en het was gewoon jouw beurt om voor de groep hier te zijn, zodat ze sneller kunnen leren.
Maak je opdracht helemaal af en zie het als een offer wat door iedereen een keer opgebracht gaat worden aanvaard alles wat op je pad komt en probeer het vanuit een ander licht te bekijken.
Je bent zelf een ziel met een sterke verbinding naar het geestelijke, maar eentje die zich ook sterker voelt in een groep.
Als je dit niet ervaart in je aardse leven dan kun je je eenzaam en alleen gelaten voelen, dan word alles een beetje een wankele ervaring, dit is dan ook een nieuwe ervaring, en je staat daarmee aan de rand van een nieuwe uitdaging in je leven.
Leren los te zijn van een groep en leren op eigen kracht naar voren te treden zonder daarbij tastbaar te kunnen terug vallen op de eenheid vanuit de groep.
Het is nu tijd voor je om te leren zelfstandig te zijn en te putten uit eigen kracht.
Dit is wel met steun van de geestelijke groep maar deze zijn niet tastbaar voor je.
Wees niet al te streng voor jezelf en zie het als een les die je leert maar je begint dus op de kleuterschool en ik zie dat jij nu nog bezig bent als baby forceer niets je hebt tijd genoeg.
Probeer uit te zoeken wat je behoeften zijn voor jezelf en creer daar iets voor duik diep in jezelf om er een veilige plaats van te maken bij jezelf.
Dit kun je doen via een begeleide meditatie, ik zie ook dat daardoor de lijnen met de andere groepsleden versterkt zullen worden wanneer je hulp zoekt en gaat mediteren.
Je bent er uitermate geschikt voor en bent daar al in eerdere leven mee vertrouwt geraakt het zal je enorm helpen te verdiepen en te verankeren in het leven.

Dit is wat er bij mij binnekomt ik hoop dat je hiermee iets kunt.
Het verklaart misschien veel voor je en gevoelsmatig begrijp je deze lezing nu nog niet helemaal maar er komt een moment dat het helemaal duidelijk voor je word dan heb je alle antwoorden op je vragen.
Maar wel vanuit je eigen inzicht, dit is een proces wat zich bij jouw gaat afspelen...in het leven wat voor je ligt, is dit niet fantastisch dat je in staat zult zijn om op je vragen ook je eigen antwoorden te geven, vanuit je ziel en vanuit de sterke zielebanden die je onbewust met je meedraagt.
Meisje loop met je hoofd omhoog en weet wat je waard bent, ook als de hele wereld je afwijst, let daar niet op, uiteindelijk wijzen ze jouw niet af maar ze kunnen jouw energie niet binnen laten omdat ze een andere energie hebben.
Wees sterk en vertrouw ook op ons, wij zullen je helpen word er heel duidelijk gezegd.

Dit is het voor nu als je nog vragen hebt wat ik mezelf goed kan voorstellen bij deze lezing dan hoor ik het graag.

liefs van Bea
janusbananus
janusbananus dec 8 '10
Hallo Bea,

Dank je wel voor je reading! Een heel verhaal. Ik moet het even laten bezinken. Denk dat ik voor het grootste gedeelte wel snap wat je bedoelt. Ik zal eens gaan kijken of ik een soort van meditatie-cursus ergens kan volgen. Ik wil graag dingen leren en meer dingen leren zien.
Ik heb nu nog geen vragen, omdat ik er nog even over na moet denken. Wanneer ik iets niet snap, dan zal ik het je zeker vragen.
Dank voor je tijd!

Liefs Janus
Spud
Spud jan 22 '11
Hoi Janus,

Ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat.

Liefs,
Dees
janusbananus
janusbananus jan 24 '11
Hallo Dees,

Ik via een ander forum en via een paar 'live'-readings' van een medium heel wat informatie gekregen. Het heeft de zaken er niet echt duidelijker op gemaakt, maar veel ingewikkelder. Er zijn schijnbaar heel wat geheimen die ontzettend negatief geladen zijn. Er zijn een heleboel dingen gebeurt in mijn familie, en niemand wil er iets over kwijt. En ondertussen blijf ik met de vragen zitten. Dus ik blijf het gewoon via verschillende forums proberen en kijken of ik op die manier alle puzzelstukjes bij elkaar kan krijgen. Ik zal zo dadelijk ook een nieuwe foto plaatsen, misschien dat dit mij wat meer info oplevert. Kan het altijd proberen.
Dank je wel voor je berichtje! Vind het lief dat je er aan hebt gedacht!

Liefs Janus
Spud
Spud jan 29 '11
Janus,

Je hoeft me niet steeds te bedanken als ik aan je denk, je hebt indruk op me gemaakt en daarom ben ik soms nieuwsgierig naar hoe het met je gaat.

Heb je weleens onderzocht waarom je familie er niks over kwijt wil? Zou namelijk zomaar kunnen zijn dat jij er wel aan toe bent om de waarheid boven tafel te krijgen en zij totaal niet.
Wellicht een stomme vergelijking maar ik las je bericht het ik moest aan de volgens mij 2de wereldoorlog denken die van Hitler iiG. Onbewust moest ik aan die oorlogsverhalen denken die men mij als kind vertelde, maar toen ik me groot en sterk genoeg voelde om het aan mijn opa en oma te vragen hoe zij het ervaren hadden viel de lijn dood. Oh wat was ik verdrietig en teleurgesteld omdat iedereen iets vertelde behalve mijn opa en oma. Totdat mijn mam me vertelde dat sommige mensen sommige dingen niet kunnen vertellen omdat ze de plaatjes in hun hoofd nog niet geplaatst hebben van wat ze meegemaakt hebben. Net zoals ik soms dingen niet meteen kan vertellen als ik die niet gerangschikt heb. Ik was toen een jaar of 9 maar die woorden van mijn ma helpen me totop de dag van vandaag nog steeds om dingen te ervaren.
Ik heb respect voor je doorzettingsvermogen en kracht om de onderste steen boven te krijgen. Maar ik hoop niet dat je je hele leven blijft blindstaren op dit.
Ik ken je natuurlijk alleen van dit onderwerp, maar een beetje bezorgdheid mag ik toch wel uitspreken hoop ik. wink
Marenubium
Marenubium feb 7 '11
Hey Janus,

Onlangs heb ik aan een familie opstelling meegedaan, en ik moest nu ineens aan je denken. Wellicht is het iets voor jou.
Hier een kleine uitleg:

Bij familieopstellingen gaat men er vanuit dat er een bepaald energieveld wordt gecreëerd binnen een familie, inclusief de generaties ervoor. Deze energie moet in balans gehouden worden en wordt generatie op generatie doorgegeven.
Het kan uiteindelijk zo zijn dat jij als mens in het NU ergens tegenaan loopt, wat iets is van heel vroeger en wat voor jou de energiebalans verstoord. Iets wat jezelf niet ziet of kunt zien, maar wel een blokkade veroorzaakt of een bepaald gedragspatroon.
Dan kun je dus een familieopstelling aanvragen; daarbij worden andere mensen aangewezen om belangrijke familieleden te representeren.

Door de representanten een plek te geven in een ruimte (door de aanvrager), wordt het energieveld uit die familie opgewekt en begint deze energie te stromen.
Er kunnen hierdoor behoorlijk heftige zaken naar boven komen voor degene die de opstelling heeft aangevraagd...

Binnen deze methodiek gaat men er vanuit dat de energie binnen de familieopstelling doorwerkt binnen de familie, en dat de balans daarmee weer 'geheeld' wordt als het ware.

Als je er meer over wilt weten, dan pm me maar. Ik heb het gevoel dat dit goed bij je past namelijk, en als je wilt kan ik je in contact brengen met de desbetreffende therapeute.

Stay Golden, girl! En laat je niet al te zeer van de wijs brengen smile
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki