Hey Janus,
Onlangs heb ik aan een familie opstelling meegedaan, en ik moest nu ineens aan je denken. Wellicht is het iets voor jou.
Hier een kleine uitleg:
Bij familieopstellingen gaat men er vanuit dat er een bepaald energieveld wordt gecreëerd binnen een familie, inclusief de generaties ervoor. Deze energie moet in balans gehouden worden en wordt generatie op generatie doorgegeven.
Het kan uiteindelijk zo zijn dat jij als mens in het NU ergens tegenaan loopt, wat iets is van heel vroeger en wat voor jou de energiebalans verstoord. Iets wat jezelf niet ziet of kunt zien, maar wel een blokkade veroorzaakt of een bepaald gedragspatroon.
Dan kun je dus een familieopstelling aanvragen; daarbij worden andere mensen aangewezen om belangrijke familieleden te representeren.
Door de representanten een plek te geven in een ruimte (door de aanvrager), wordt het energieveld uit die familie opgewekt en begint deze energie te stromen.
Er kunnen hierdoor behoorlijk heftige zaken naar boven komen voor degene die de opstelling heeft aangevraagd...
Binnen deze methodiek gaat men er vanuit dat de energie binnen de familieopstelling doorwerkt binnen de familie, en dat de balans daarmee weer 'geheeld' wordt als het ware.
Als je er meer over wilt weten, dan pm me maar. Ik heb het gevoel dat dit goed bij je past namelijk, en als je wilt kan ik je in contact brengen met de desbetreffende therapeute.
Stay Golden, girl! En laat je niet al te zeer van de wijs brengen