Loading...
nl

BadBoy1989 - Wie wil mijn foto lezen

Delen:
????
???? apr 21 '07
Hoi Nick, zou je niet eerst eens de moeite nemen je zelf voor te stellen ;)
LPChip
LPChip apr 21 '07
 Quote:
Origineel van sylli:
Hoi Nick, zou je niet eerst eens de moeite nemen je zelf voor te stellen ;)
Voorstellen is geen vereiste hoor Sylli. Maar ik denk dat als Nick diverse fotolezingen gekregen heeft hij waarschijnlijk uit eigen initiatief een welkomst post zal maken. ;)

Overigens, Nick, kan ik geen foto's lezen.
BadBoy1989
BadBoy1989 apr 21 '07
Sorry maar ik dacht dat dat de foto's zou beinvloeden. Maar ik vindt het niet erg mij voor te stellen.

Ik ben een jongen van nederlandse/marokaanse afkomst. Ik ben 18 jaar. Ik heet iedereen welkom. Groetjes Nick
Anne
Anne apr 21 '07
Hoi nick :p
Ik wil je foto wel lezen...weet alleen nog niet wanneer maar snel ;)
Groetjes anne
????
???? apr 21 '07
Natuurlijk ook van mijn kant van harte welkom op het forum. Dat het geen vereiste is oke maar wel zo netjes lijkt mij.
Hoop wel dat je meer inbreng hebt dan alleen het foto lezen. Daar heb je aan mij niets aan want ik begin daar niet eens aan. Daar zijn anderen veel beter in :)
Ayasha
Ayasha apr 21 '07
 Quote:
Origineel van BadBoy1989:
Sorry maar ik dacht dat dat de foto's zou beinvloeden. Maar ik vindt het niet erg mij voor te stellen.

Ik ben een jongen van nederlandse/marokaanse afkomst. Ik ben 18 jaar. Ik heet iedereen welkom. Groetjes Nick
Geen probleem hoor BadBoy, sommige forumleden moeten nog door krijgen dat het voorstellingsforum een mogelijkheid is, geen plicht. ;)
Ik vind je trouwens een interessante persoonlijkheid hebben...Zal zo eens proberen of ik hem kan lezen ;)

Sylli; De toon waarop jij het daarnet bracht was alles behalve netjes. Dus heb je ook het recht niet om andere dat te verwijten ;)

edit; de lezing;

Eerste wat me op valt aan deze foto is de wat afstandelijke houding die je aan neemt :)Het is hier maar een houding, want de foto is geposeerd. En toch is afstandelijk zeker een woord dat we ”op jou' kunnen plakken ;)Je bewaart altijd een beetje afstand, zelfs met goede vrienden. Je vertrouwd ze wel maar maar tot op zekere hoogte. Ze mogen niet dichter komen dan jij zegt.

Verder toon je agressief, je houding, je blik, alles lijkt een beetje een..Tja idd, een ”badboy' maar in werkelijkheid ben jij alles behalve agressief :)Je zal heus wel eens boos worden, en flink ook! Maar je bent niet het type dat meteen zal gaan vechten, of meteen mensen verbaal zal kwetsen. Al ga je geen discussie's uit de weg. Je loopt niet weg, maar je daagt ook niet uit :)

Je bent een gesloten type, praten helpt niets. Het lost het probleem niet op. Dat zullen vast en zeker zinnen zijn die jij zo af en toe in de mond neemt als iemand je hierop aan spreekt (als ze dat al durven) maar je een klein beetje open stellen zou je geen kwaad doen :)Het is erg moeilijk, maar als je een paar mensen toe laat gaat je leven al een pak makkelijker zijn en zal jij je veel minder eenzaam voelen.

Want dat voel je op dit moment wel een beetje. Je bent op zoek naar mensen die je begrijpen en die je helpen om om te gaan met alles wat je voelt en ziet. Dat de maatschappij niet juist in elkaar zit zie jij heel duidelijk, maar je snapt niet hoe het zover is kunnen komen. Maar dat zachte, twijfelende kantje van je zal je niet tonen. Dat zie jij als een ”zwak punt' bij jezelf!Jammer, want die ”zwakte' zoals jij het bestempelt is in werkelijkheid dat wat jouw een erg verstandig persoon zou kunnen maken.

Waarmee ik niet wil zeggen dat je nu niet verstandig bent. Je zal zeker verstandiger zijn dan de mensen van jouw leeftijd. Ja, je bent nog speels, je ziet het leven nog als een spel. Maar aan de andere kant weet je ook heus dat er een moment komt waarop je serieus moet worden. En dat zal je dan ook wel doen, maar zolang dat moment er niet is ga jij profiteren van de tijd dat je nog de lollige kan uithangen ;)

Je bent een beetje kat uit de boom kijkerig. Nieuwe mensen zal je niet spontaan begroeten maar eerst eens van top tot teen bekijken. Even inschatten en hun reacties eens in het oog houden. Pas als je denkt dat je het gezien hebt, zal je de persoon ”toelaten' in je buurt te komen. Maar geen moment eerder! Je kan af en toe zelfs een beetje grof doen wanneer een vreemde te dicht komt naar jouw zin en voor dat jij wil dat die te dicht komt. :)

Je ziet veel details. Wanneer je een foto van een situatie zou geven, zou jij meteen honderden details zien. Af en toe gaat het totaal plaatje een beetje aan jou voorbij net omdat je zoveel details ziet maar dat gebeurt niet veel, je kan de details heel goed omgieten tot een groot plaatje. Zo ook met informatie, je deelt veel informatie in kleine stukjes, haalt er uit wat belangrijk is en giet dat dan weer in een grotere hoop met alleen maar dingen die voor jou belangrijk zijn. Let wel op dat je dit niet te veel met verhalen doet, soms moet je alle delen onthouden ook al lijken ze op het eerste zicht niet belangrijk.

De mensen waar je om geeft, daar ga je voor door het vuur en geef je desnoods je eigen leven voor als dat nodig is om hen te helpen. Daardoor kom jij wel eens in de problemen als je hen er uit wil helpen! ;)
Ik weet dat veel mensen ontzag voor je hebben, je misschien zelfs wat ontwijken omdat ze bang zijn voor je, maar de mensen die je toelaat in je hart, daarbij straal je rust en vertrouwen uit. Die mensen voelen zich goed bij je en snappen niet hoe andere zo angstig reageren in jouw buurt simpelweg omdat ze die houding niet zien :)

wanneer er dingen fout zijn mag je dat altijd zeggen he ;)Het is alweer een tijd geleden dat ik nog een reading gedaan heb.
Acheliah
Acheliah apr 22 '07
Ik schrijf ff voor BadBoy hij heeft op mijn aanraden een foto geplaatst wij kennen elkaar. Deze jongen is ook slachtoffer van Rat en zijn familie. Deze jongen ging met zijn zus en zijn nu uit elkaar. Hij heeft mij geholpen toen ze mijn ruit intrapte.

Liefs Dieneke
Anne
Anne apr 22 '07
oke..nick ik ga je foto lezen :)

Je hebt een houding...en komt over bij mensen dat je moeilijk te raken bent..
Dat niks je echt kan raken is minder waar.
Je bent juist wel gevoelig en sommige dingen raken je juist wel...je denkt veel na over dingen en blijft er soms lang meezitten.
Je denkt na over dingen om alles piekfijn uitezoeken zodat je precies de reden weet waarom dit is gebeurd en waarom dat zo gaat..bijv

Je komt agressief over...
Misschien dat dat een soort zelfbescherming is vanjezelf net zoals het bovenste stuk wat ik heb geschreven zo weten mensen niet precies hoe je bent en kunnen ze jou daardoor minder raken.
Je wacgt liever eerst wat af en kijkt om je heen hoe mensen zich gedragen en hoe mensen zijn dan pas laat je zien hoe je echt bent.
Je hebt mensen daarom snel door en weet hoe ze kunnen zijn.

Voor de mensen die je al een langere tijd kent..waar je vrienden mee bent...daar sta je altijd klaar voor je llaat ze niet zomaar vallen.
Maar als het nodig is als ze jou gekwetst hebben dan wel denk ik..dan is het over en uit.
Ze kunnen jou vertrouwen.

Je bent iemand die duidelijke regels stelt aan alles..je doet dingen niet zomaar altijd met een reden of een doordacht plan.
Je bent niet zomaar een vlinder die van hier naar daar vliegt..

Ik denk zelfs dat sommige mensen soort van bang voor je zijn als ze je zien...
dat komt door je uitstraling..ze denken voor hem moet ik oppassen terwijl als ze de moeite nemen je leren te kennen dan lijkt dit helemaal niet te kloppen..

Dit was het zo even laat me weten wat klopt en wat niet..
Groetjes aNNe
BadBoy1989
BadBoy1989 apr 22 '07
 Quote:
Origineel van kath:
 Quote:
Origineel van BadBoy1989:

Geen probleem hoor BadBoy, sommige forumleden moeten nog door krijgen dat het voorstellingsforum een mogelijkheid is, geen plicht. ;)
Ik vind je trouwens een interessante persoonlijkheid hebben...Zal zo eens proberen of ik hem kan lezen ;)

Dank je wel.

Sylli; De toon waarop jij het daarnet bracht was alles behalve netjes. Dus heb je ook het recht niet om andere dat te verwijten ;)

edit; de lezing;

Eerste wat me op valt aan deze foto is de wat afstandelijke houding die je aan neemt :)Het is hier maar een houding, want de foto is geposeerd. En toch is afstandelijk zeker een woord dat we ”op jou' kunnen plakken ;)Je bewaart altijd een beetje afstand, zelfs met goede vrienden. Je vertrouwd ze wel maar maar tot op zekere hoogte. Ze mogen niet dichter komen dan jij zegt.

Klopt helemaal

Verder toon je agressief, je houding, je blik, alles lijkt een beetje een..Tja idd, een ”badboy' maar in werkelijkheid ben jij alles behalve agressief :)

Klopt ook ik ben zo gemaakt doot bepaalde personen vroeger was ik een hele lieve jongen

Je zal heus wel eens boos worden, en flink ook! Maar je bent niet het type dat meteen zal gaan vechten, of meteen mensen verbaal zal kwetsen. Al ga je geen discussie's uit de weg. Je loopt niet weg, maar je daagt ook niet uit :)

Misschien was ik niet zo maar ben de laatste twee jaar flink besodemieter en ik ben alleen zo voor hele belangrijke mensen.

Je bent een gesloten type, praten helpt niets. Het lost het probleem niet op. Dat zullen vast en zeker zinnen zijn die jij zo af en toe in de mond neemt als iemand je hierop aan spreekt (als ze dat al durven) maar je een klein beetje open stellen zou je geen kwaad doen :)Het is erg moeilijk, maar als je een paar mensen toe laat gaat je leven al een pak makkelijker zijn en zal jij je veel minder eenzaam voelen.
Want dat voel je op dit moment wel een beetje.

Klopt ik voel me af en toe wel eens eenzaam. Komt ook door de fouten die ik heb gemaakt in mijn leven. Ik wordt sterk beinvloed door een familie en daar is moeilijk vanaf te komen.

Je bent op zoek naar mensen die je begrijpen en die je helpen om om te gaan met alles wat je voelt en ziet.

Ik zit nu bij een familie die me nu opvangen en die me heel graag willen helpen maar dan moet ik wel bij die familie wegblijven

Dat de maatschappij niet juist in elkaar zit zie jij heel duidelijk, maar je snapt niet hoe het zover is kunnen komen. Maar dat zachte, twijfelende kantje van je zal je niet tonen. Dat zie jij als een ”zwak punt' bij jezelf!Jammer, want die ”zwakte' zoals jij het bestempelt is in werkelijkheid dat wat jouw een erg verstandig persoon zou kunnen maken.

Dit zegt Dieneke: Ik geloof ook best dat Nicky een hele verstandige jongen is dat hij de dingen die hij nu doet, doet door de invloed van die familie en het is zo jammer dat hun je zo lastig blijven vallen dat je niet gemakkelijk van ze afkomt. En ik weet dat hij dat heel graag wil in het diepst van zijn hart. Maar ik kan niet kiezen en hem op het rechte pad zetten dat moet hij zelf doen en zelf willen als hij echt van die familie af wil dan gaat hem dat zeker lukken.

Waarmee ik niet wil zeggen dat je nu niet verstandig bent. Je zal zeker verstandiger zijn dan de mensen van jouw leeftijd. Ja, je bent nog speels, je ziet het leven nog als een spel.

Klopt ik ben nog best speels voor mijn leeftijd

Maar aan de andere kant weet je ook heus dat er een moment komt waarop je serieus moet worden. En dat zal je dan ook wel doen, maar zolang dat moment er niet is ga jij profiteren van de tijd dat je nog de lollige kan uithangen ;)

Ook dit klopt ik ben speels maar als ik praat komen er best verstandige dingen uit mijn mond

Je bent een beetje kat uit de boom kijkerig. Nieuwe mensen zal je niet spontaan begroeten maar eerst eens van top tot teen bekijken. Even inschatten en hun reacties eens in het oog houden. Pas als je denkt dat je het gezien hebt, zal je de persoon ”toelaten' in je buurt te komen. Maar geen moment eerder! Je kan af en toe zelfs een beetje grof doen wanneer een vreemde te dicht komt naar jouw zin en voor dat jij wil dat die te dicht komt. :)

Klopt ik denk dat ik dan een kant laat zien die afschrikt

Je ziet veel details. Wanneer je een foto van een situatie zou geven, zou jij meteen honderden details zien. Af en toe gaat het totaal plaatje een beetje aan jou voorbij net omdat je zoveel details ziet maar dat gebeurt niet veel, je kan de details heel goed omgieten tot een groot plaatje. Zo ook met informatie, je deelt veel informatie in kleine stukjes, haalt er uit wat belangrijk is en giet dat dan weer in een grotere hoop met alleen maar dingen die voor jou belangrijk zijn. Let wel op dat je dit niet te veel met verhalen doet, soms moet je alle delen onthouden ook al lijken ze op het eerste zicht niet belangrijk.

Klopt ook

De mensen waar je om geeft, daar ga je voor door het vuur en geef je desnoods je eigen leven voor als dat nodig is om hen te helpen.

Is ook zo daarom maken veel mensen misbruik van me zo ook die familie

Daardoor kom jij wel eens in de problemen als je hen er uit wil helpen! ;)

Klopt. Dit zegt Dieneke: Hij zou eens wat meer aan zich zelf moeten denken en keuze's moeten maken wie hem wel mogen en wie misbruik van hem maken.

Ik weet dat veel mensen ontzag voor je hebben, je misschien zelfs wat ontwijken omdat ze bang zijn voor je, maar de mensen die je toelaat in je hart, daarbij straal je rust en vertrouwen uit. Die mensen voelen zich goed bij je en snappen niet hoe andere zo angstig reageren in jouw buurt simpelweg omdat ze die houding niet zien :)

Klopt ook. Dieneke zegt: Hij heeft een negatief karakter trekje Nick is namelijk te snel te beinvloeden als ik zeg bij wijze van steel die auto zou hij het doen, als ik zeg sla hem in elkaar zou hij dat doen zo is dat ook bij die familie gebeurd. Maar als hij wil kan hij veranderen maar dat moet hij echt willen.

wanneer er dingen fout zijn mag je dat altijd zeggen he ;)Het is alweer een tijd geleden dat ik nog een reading gedaan heb.
Bedankt Kath goeie lezing
BadBoy1989
BadBoy1989 apr 22 '07
 Quote:
Origineel van Anne:
oke..nick ik ga je foto lezen :)

Je hebt een houding...en komt over bij mensen dat je moeilijk te raken bent..
Dat niks je echt kan raken is minder waar.
Je bent juist wel gevoelig en sommige dingen raken je juist wel...je denkt veel na over dingen en blijft er soms lang meezitten.
Je denkt na over dingen om alles piekfijn uitezoeken zodat je precies de reden weet waarom dit is gebeurd en waarom dat zo gaat..bijv

Klopt ik ben heel gevoelig en kan best verdrietig zijn maar omdat niet altijd te laten zien ga ik bijv. drinken en word ik boos en agressief en dat is niet wat ik wil, maar komt voort uit het feit dat ik best gesloten ben.

Je komt agressief over...
Misschien dat dat een soort zelfbescherming is vanjezelf net zoals het bovenste stuk wat ik heb geschreven zo weten mensen niet precies hoe je bent en kunnen ze jou daardoor minder raken.

Klopt lees maar hierboven

Je wacht liever eerst wat af en kijkt om je heen hoe mensen zich gedragen en hoe mensen zijn dan pas laat je zien hoe je echt bent.
Je hebt mensen daarom snel door en weet hoe ze kunnen zijn.

Klopt ook

Voor de mensen die je al een langere tijd kent..waar je vrienden mee bent...daar sta je altijd klaar voor je laat ze niet zomaar vallen.
Maar als het nodig is als ze jou gekwetst hebben dan wel denk ik..dan is het over en uit.

Klopt ook wel

Ze kunnen jou vertrouwen.

Dieneke zegt: Ik hoop het ;)Want Nick is een hele lieve jongen waar mijn dochter al zeker twee jaar verliefd op is. :o

Je bent iemand die duidelijke regels stelt aan alles..je doet dingen niet zomaar altijd met een reden of een doordacht plan.
Je bent niet zomaar een vlinder die van hier naar daar vliegt..

Dieneke zegt: Ben ik het niet helemaal mee eens omdat ik hem niet anders ken dan met die familie en die behoorlijk negatief kijk maar naar de foto van Rat

Ik denk zelfs dat sommige mensen soort van bang voor je zijn als ze je zien...
dat komt door je uitstraling..ze denken voor hem moet ik oppassen terwijl als ze de moeite nemen je leren te kennen dan lijkt dit helemaal niet te kloppen..

Dieneke zegt: Dit gevoel heb ik nu ook. Ik wil hem vertrouwen graag zelfs maar ben bang dat hij niet uit de klauwen van die familie kan blijven. Waarom ik daar bang voor ben heeft een reden (mijn dochter) Wanr zij is heel bang dat er iets gaat gebeuren met Nick want die familie laten hem dingen doen om zelf buiten schot te blijven (als je begrijpt wat ik bedoel. Bijvoorbeeld een brommer, auto enz stelen daar is hij goed voor en anders ken hij dood vallen. Luister Nick is lief en aardig maar komt zo idd niet over.

Dit was het zo even laat me weten wat klopt en wat niet..
Groetjes aNNe
Bedankt Anne voor je lezing ik vond het heel leuk om te lezen van Kath en jou
Wendy's
Wendy's apr 22 '07
Welkom Nick..

Ik zal je foto ook snel lezen!

Wat ik me afvraag is; Hoe/waarom ben je eigenlijk op dit forum terecht gekomen.. als ik vragen mag??
Wendy's
Wendy's apr 22 '07
Bij deze dus mijn fotoreading..

Wat mij opvalt is dat je een sterke persoonlijkheid UITSTRAALT. Je bent ook erg aanwezig, ik denk vooral in het bijzijn van je vrienden.
(On)bewust kun jij ook om aandacht vragen..

Ik krijg het woordje 'vandalisme' door, ik weet niet precies wat ik hiermee moet?? Je kan ook wel eens agressief uit de hoek komen. Maar toch zie ik ook wel weer iets 'liefs' in je ;). Jij geeft om de mensen die je mag. Je kijkt niet zo om naar de mensen die je niet zo mag. Maar toch krijg ik het gevoel alsof je soms wel bepaalde personenen mag, maar er niet naar om kijkt (door een of andere reden, misschien als je vrienden die personen niet mogen, of als je er niet om mee wilt gaan ofzo?) Dat je daardoor beinvloed wordt...

Naar mijn gevoel doe jij je anders voor als dat je werkelijk bent. En dat bedoel ik dan op een negatieve manier :(. En dat is best wel jammer! Laat eens zien wie je werkelijk bent, dit zal je beter doen! Ik denk dat je dit zelf wel weet, dat er nog een 'andere' Nick is, maar op een of andere manier laat je dat niet zien (ik weet ook niet waarom, of dat je dat wel wilt).
Ook denk ik dat je beinvloed wordt door de mensen met wie je omgaat, en de omgeving..
Je houding op deze (geposeerde) foto komt best 'stoer' over, ik denk dat je jezelf ook zo over kunt laten komen in het dagelijks leven (dus niet alleen op foto's!). zoiets van: 'Kijk mij eens'. Maar diep in jezelf valt dat best wel mee

Volgensmij ben je niet snel teleurgesteld.. Je kan wel teleurgesteld zijn, maar dan wil je het niet snel toe geven. Als het over andere gevoelens gaat dan zou je die niet snel uiten.. Ik denk ook dat je het moeilijk vondt om hier over te kunnen praten met iemand.

Je bent zeker niet iemand die elke dag super vrolijk is.
Ik krijg een apart gevoel, ik zal hem wel even proberen uit te leggen. Het gevoel van: 'De neiging hebben tot iets...' of 'agressief/boos/ergeren'. Misschien dat ik dit gevoel moet combineren, dat als je iets graag wilt doen/hebben/bereiken, maar het lukt je niet.. dat je dan negatieve gevoelens krijgt, dat je jezelf eraan kunt ergeren of boos om wordt.

Wat ik doorkrijg is het volgende, misschien wel handig om te weten: 'Doe voorzichtig met vrouwen'. Géén idee wat ik er verder mee moet, misschien dat je het zelf weet of er later wel achter komt..

Oke dit was dus de reading. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.. ;)

Er zit dus echt wel een lieve jongen in je, maar je toont jezelf anders tegen de rest.. en wordt snel beinvloed!! Best wel JAmmer!!! :(
Anne
Anne apr 22 '07
Hej nick..
Heb jezelf antwoord gegeven op die foto reading van mij of dinie?? want dat snap ik niet helemaal
groetjes aNNe
Acheliah
Acheliah apr 22 '07
Ik reageer ff voor Nick want hij is er niet. Hij heeft de antwoorden zelf gegeven maar omdat ik bij hem zat en ook antwoord gaf op sommige dingen heeft hij geschreven dieneke zegt snappie maar de antwoorden komen van hem zelf.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 23 '07
Hoi Nick,

Ook ik zal je foto lezen. Ik hoop dat je persoonlijk wilt reageren. Ook deze lezing is onder voorbehoud, want uiteraard heb ik het lang niet altijd even goed. Ik heb de reacties hierboven nog niet gelezen, dus er kunnen dubbele dingen in staan.

Jij vind het belangrijk dat andere mensen jouw belangrijk vinden. Je imago is wel belangrijk voor je. Hoewel je best een gevoelige jongen bent, wil je dit absoluut niet laten merken. Gevoelens maken je zwak, en jij wilt dat niet zijn.

Ik zie agressie in je. Ik denk dat dit komt omdat jij best wel op je tenen moet lopen om te overleven. Jij weet best dat jij minder hard bent, dan dat je lijkt en vind het moeilijk om helemaal jezelf te zijn.

Je hebt het niet makkelijk, maar ik denk dat dat vooral komt, omdat jij het jezelf niet zo makkelijk maakt. Soms kan jij zo moeilijk doen over iets dat voor een ander niet zo ingewikkeld is. Misschien is het wel omdat je over alles heel goed wilt nadenken.

Je bent aardig intelligent, en dat is ook de reden dat je het nog best ver geschopt hebt. Toch heb ik het idee dat je je intelligentie liever anders had gebruikt, omdat ik me afvraag of je op dit moment echt gelukkig bent met je leven. Of je wel de juiste keuzes hebt gemaakt, en waar je precies heen wilt met je leven.

Toch weet ik wel zeker dat het met jou wel goed komt, jij zal uiteindelijk de juiste keuzes weten te maken, omdat jij vanzelf een keer je hart zal voelen en laten spreken. Jij zal je niet meer hoeven te schamen voor diegene die je daadwerkelijk bent, en men zal dat ook echt van je accepteren.

Je hebt veel liefde en passie in je zitten. Jij gaat echt ergens voor als je het echt wilt bereiken. Je gaat soms iets te ver in het bereiken van je doel, en kan het soms iets meer gevolgen hebben, dan dat je in eerste instantie had gewild.

Je hebt je hart op de goede plek, en dat zien veel mensen wel. Daarom kan jij best veel maken, en sommige dingen weglachen met een grapje. Ze pikken het wel van je. Het zijn je ondeugende ogen waar mensen nogal eens intrappen. Je lijkt onschuldig, en je bent het tot op zekere hoogte ook. Toch moet je wel voorzichtig bij jou zijn ;).

Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 25 '07
Toch zou ik graag zijn reactie willen horen. Enig idee wanneer hij hem kan geven?
Acheliah
Acheliah apr 25 '07
Hij zou zijn reactie al hebben gegeven ik denk dat hij het vergeten is. Ik zal het vragen vandaag te doen.
BadBoy1989
BadBoy1989 apr 27 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Hoi Nick,

Ook ik zal je foto lezen. Ik hoop dat je persoonlijk wilt reageren. Ook deze lezing is onder voorbehoud, want uiteraard heb ik het lang niet altijd even goed. Ik heb de reacties hierboven nog niet gelezen, dus er kunnen dubbele dingen in staan.

Jij vind het belangrijk dat andere mensen jouw belangrijk vinden. Je imago is wel belangrijk voor je.

* Is ook zo uiterlijk is heel belangrijk voor me ik ga zonder gel meestal de deur niet uit. En je ik wil graag belangrijk gevonden worden.

Hoewel je best een gevoelige jongen bent, wil je dit absoluut niet laten merken. Gevoelens maken je zwak, en jij wilt dat niet zijn.

* Is ook zo. Ik vindt het idd moeilijk om zwak te zijn.

Ik zie agressie in je. Ik denk dat dit komt omdat jij best wel op je tenen moet lopen om te overleven. Jij weet best dat jij minder hard bent, dan dat je lijkt en vind het moeilijk om helemaal jezelf te zijn.

* Is ook zo ik doe me harder voor dan ik in werkelijkheid ben.

Je hebt het niet makkelijk, maar ik denk dat dat vooral komt, omdat jij het jezelf niet zo makkelijk maakt. Soms kan jij zo moeilijk doen over iets dat voor een ander niet zo ingewikkeld is. Misschien is het wel omdat je over alles heel goed wilt nadenken.

* dat is ook wel zo ik ben niet altijd even makkelijk voor mijzelf

Je bent aardig intelligent, en dat is ook de reden dat je het nog best ver geschopt hebt. Toch heb ik het idee dat je je intelligentie liever anders had gebruikt, omdat ik me afvraag of je op dit moment echt gelukkig bent met je leven. Of je wel de juiste keuzes hebt gemaakt, en waar je precies heen wilt met je leven.

* Dat is ook zop ik heb een vriendin die zegt zwanger van mij te zijn. Ook is er een ander meisje al twee jaar gek op mij en die wil ik ook geen pijn doen. Maar die ander kan ik moeilijk loslaten terwijl zij en haar familie niet zo goed voor me zijn.

Toch weet ik wel zeker dat het met jou wel goed komt, jij zal uiteindelijk de juiste keuzes weten te maken, omdat jij vanzelf een keer je hart zal voelen en laten spreken. Jij zal je niet meer hoeven te schamen voor diegene die je daadwerkelijk bent, en men zal dat ook echt van je accepteren.

* Dat is ook zo ik weet dat er mensen zijn die echt van me houden maar ik duw ze steeds weg onder invloed van die andere familie.

Je hebt veel liefde en passie in je zitten. Jij gaat echt ergens voor als je het echt wilt bereiken. Je gaat soms iets te ver in het bereiken van je doel, en kan het soms iets meer gevolgen hebben, dan dat je in eerste instantie had gewild.

* Is ook zo ik kan heel slecht tegen het feit dat mijn vriendin (ex vriendin) staat te flirten met een andere jongen dan kan ik helemaal uit mijn dak gaan.

Je hebt je hart op de goede plek, en dat zien veel mensen wel. Daarom kan jij best veel maken, en sommige dingen weglachen met een grapje. Ze pikken het wel van je. Het zijn je ondeugende ogen waar mensen nogal eens intrappen. Je lijkt onschuldig, en je bent het tot op zekere hoogte ook. Toch moet je wel voorzichtig bij jou zijn.

* Dat is ook zo. ik kan soms heel gemeen zijn al bedoel ik het niet vaak zo. En soms is een keuze maken bijzonder moeilijk. Ik kom namelijk niet los van een familie en laat me keer op keer besodemieteren door hun het wordt tijd om eens wakker te worden.

* Bedankt voor de lezing

* Met vriendelijke groet Nick

Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420