Loading...
nl

Ann_ik weer op de foto

Eruan
Eruan okt 27 '10
Hoihoi!

Zou iemand misschien mijn foto kunnen/willen lezen? Als hij of zij daar natuurlijk tijd voor heeft!
De foto is nog heel recent.

Liefs Ann

Delen:
Eruan
Eruan okt 27 '10
Wow Lily Beau, dat heb je goed gedaan! Je indruk klopt behoorlijk geloof ik smile

Vrolijk, speels, avontuurlijk, open
Daar kan ik me wel in vinden, ik ben eigenlijk een beetje een klein kind met de leeftijd van een volwassene. wink

Bezorgheid, ja zeker, het liefst zie ik iederen echt gelukkig en blij met zichzelf.
Ook zit je volgens mij wel goed met het niet begrijpen wanneer mensen rottig doen, soms begrijp ik het wel, maar het klopt dat het vaak niet zo is.

Ik heb moeite om mijn grenzen aan te geven of om te zeggen wanneer ik het ergens niet mee eens ben, niet altijd maar bij sommige punten ligt dit best gevoelig.

Het klopt inderdaad dat ik altijd overal wat positiefs van probeer te maken, maar hoe bedoel je positief egoïsme?

Echt ik vind dat je het heel goed hebt gedaan! Dankjewel laugh

Liefs Ann
Lin
Lin okt 27 '10
Het gekke Ann is als ik je foto lees dat het enige wat ik er uit kan pikken is `artistiek`..Of dat nou in schrijven is of beeldsculpturen, op 1 of andere manier kan jij je hiermee beter bij jezelf komen.Bij gedachtes die je anders weg loopt te stoppen. Want ik blokkeer op het moment ik bij je gevoel wil komen, dan stuit ik bij je op een dikke laag.

Ben benieuwd naar je reactie
Eruan
Eruan okt 27 '10
Origineel bericht van: Lin
Het gekke Ann is als ik je foto lees dat het enige wat ik er uit kan pikken is `artistiek`..Of dat nou in schrijven is of beeldsculpturen, op 1 of andere manier kan jij je hiermee beter bij jezelf komen.Bij gedachtes die je anders weg loopt te stoppen. Want ik blokkeer op het moment ik bij je gevoel wil komen, dan stuit ik bij je op een dikke laag.

Ben benieuwd naar je reactie


Dankjewel Lin!
het klopt ik ben enorm gek op schrijven, of dit nu 'dichten' is, of een verhaal, of gewoon woorden die in mijn hoofd spoken, schrijven is gewoon fijn en leuk! Ik kom er mee tot rust en hoef minder na te denken.

Sommige gevoelens druk ik weg, door altijd positief te zijn, zo hoef ik er mooi niet over na te denken. Maar nu ik dit typ denk ik dat ik het er toch een keer uit moet...
Emuca
Emuca okt 27 '10
Jou ogen stralen 'wij kunnen vrienden worden' uit naar andere mensen. Ook heb ik het idee alsof er een wereld voor je opengegaan onlangs (studie denk ik)..

Ook zie ik een soort speelsheid.. en alsof je van de achtergrond meer op de voorgrond van een groep gaat zijn...

Ik zie ook een roze roos.. maar ik weet niet wat die betekend.. haha. smile
Eruan
Eruan okt 27 '10
Hee Angel Dankjewel! laugh
Het klopt helemaal dat er een nieuwe wereld voor me is open gegaan, ben begonnen met studeren, en daar heb ik nieuwe vrienden gemaakt met wie ik het vrij goed kan vinden. Het is zoveel leuker en anders nu. laughHelemaal goed gezien dus.

De roze roos kan ik ook niet zo plaatsen eigenlijk, ik zou er vannacht eens over na denken.

Nogmaals bedankt!

@Lily Beau, dankje ik kan hem plaatsen zo! Ik snap wat je bedoelt, hier hamert mijn moeder ook altijd op. Dankjewel lieverd!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki