Loading...
nl

Last van bromtonen/hoge tonen?

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '10
Ik verwijs graag even naar de regels, die je geaccepteerd hebt. Heb je ze gelezen?

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/16135/De_huisregels_van_het_merudi_f.html#Post16135

Meldt ongepaste zaken. Er kan altijd iets over het hoofd gezien worden door de moderators / beheerders. Gebruik daarom de "Meld aan moderator"-knop die je bij elke reactie ziet staan. Wij worden dan direct op de hoogte gebracht en zullen ook zo snel als mogelijk, actie ondernemen. Misbruik deze knop echter niet! Ga in het onderwerp niet reageren op deze bewuste misstap, hiermee wordt het originele onderwerp alleen maar meer verstoort. Dit soort reacties zullen daarom ook om deze reden worden aangepast met een verwijzing naar de "Meld aan moderator" knop.

Dit keer zie ik het, dus is melden niet nodig.

Graag respectvol naar elkaar omgaan en niet elkaar belachelijk gaan maken met sarcastische opmerkingen. Jullie zijn toch geen kleine kinderen die schreeuwen om aandacht? Of wel soms?

(En als je reageert, dan weet je in ieder geval dat ik het ook tegen jou had wink).
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Ok dan geen onderwerp nieuw...zeg maar gewoon of ik weg moet...dan leg ik me er bij neer...
Lotusje
Lotusje okt 26 '10
Origineel bericht van: Lotusje
daar ben je dus gewoon op uit
dat blijkt wel weer
alle aandacht voor en rondom jou

wel heeeeel jammer dat je het kennelijk niet in je hebt om gewoon leuk lid te zijn net als ieder ander
kan marenubium haar reactie nu volledig plaatsen.
Daarstraks nog niet hoor, maar door jouw reactie dus duidelijk wel.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '10
Ga in het onderwerp niet reageren op deze bewuste misstap, hiermee wordt het originele onderwerp alleen maar meer verstoord.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki