Loading...
nl

Oorontstekingen

Akiah
Akiah okt 26 '10
Momenteel zit ik thuis met een dubbele oorontsteking. Vorige week maandag naar de huisarts geweest omdat ik last van veel hoofdpijn + nekpijn + tijdpijn had. Ik bleek in mijn linkeroor een ontsteking te hebben welke zich had uitgezaaid naar bovengenoemde delen.
Ik kreeg oordruppels met een dubbele antibioticakuur erin. Deze hielpen niet echt. Afgelopen maandag wederom naar de huisarts geweest: nu blijkt de ontsteking van mijn linkeroor zich naar binnen te hebben geslagen en heb inmiddels ook een ontsteking aan mijn rechteroor. Heb hiervoor nu een antibioticakuur in capsules gekregen. Moet ook neusspray gebruiken en inbrufen voor de pijn.

Mijn vraag aan jullie is welke psychische oorzaak zou hieraan ten groendslag kunnen liggen?
Delen:
Eruan
Eruan okt 26 '10
Er is een boek over waar heel veel klachten in staan met de psychische grondslagen en evt. affirmaties, ik zou straks even opzoeken hoe dat boek heet, ik heb het zelf namelijk nog niet gekocht. Het is zowieso een mooi boek met veel informatie erin. smileVeel bibliotheken hebben het boek wel.
In ieder geval hoop ik voor je dat het snel weer over is! Ik zal nog even kijken voor de titel ervan.
Marenubium
Marenubium okt 26 '10
Yup yup...'de zin van ziekzijn' van Thorwald Dethlefsen en Rudiger Dahlke. geloof ik.
Of boeken van Louise Hay.
Bedoelde je die, Ann_ik?
admin
admin okt 26 '10
Of bedoel je de sleutel tot Zelfbevrijding van Christiane Beerlandt?
Eruan
Eruan okt 26 '10
Volgens mij was het de sleutel tot zelfbevrijding, die kan ik me in ieder geval herinneren dat ik die gelezen heb. = ) Daar staan veel verschillende ziektes in, met echt heel duidelijke en herkenbare uitleg. smileWel een aanrader dus om uit de bieb te halen, als ik vandaag of morgen in de bieb kom zal ik even voor je kijken of ik wat kan vinden over oorontsteking. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki