Loading...
nl

Justin

Acheliah
Acheliah apr 20 '07
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-946

Wie wil Mijn zoon lezen alvast bedankt hij is 5 jaar.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '07
Wie is dit Dinie? Waar ken je hem van? Als dit geen kind van je is, moet ik namelijk helaas zijn foto weer verwijderen. Het lezen van andermans foto's ben ik namelijk nog steeds op tegen.
Acheliah
Acheliah apr 21 '07
hahahah ben ik met je eens dit is mijn zoon
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '07
Ok dan is het goed, je kan niet voorzichtig genoeg zijn he :).
Acheliah
Acheliah apr 21 '07
klopt ik snap het ook wel
3Dx
3Dx apr 22 '07
Hey Dinie, het je nog een andere foto? Liefst met je zoon voor een donkere achtergrond. Nu krijg ik 't gevoel dat er een "figuur" rechts, net naast de jongen, zit - en dan bedoel ik niet de persoon in de rechter bovenhoek - wil graag toevalligheden als achtergrond uitsluiten.
Gr,
Dx
3Dx
3Dx apr 25 '07
Ik blijf toch 't gevoel hebben dat ie "iets", een entiteit in z'n auro heeft of bij zich heeft - had daarnet nog de rillingen toen ik er aan dacht.

Ik zou hem es "bubbelen" - zo noemen ik en m'n partner 't, komt van het engelse "a bubble", een bel - doen we regelmatig.
Wat je doet is:

1. Je laat degene die z'n aura moet worden gezuiverd gaan liggen. Je zet je handen links en rechts van z'n hoofd en je knieën links en rechts van z'n knieën (er van uitgaande dat je eigen aura zuiver is natuurlijk).
2. Je stelt je een grote cocon/grote bel van licht rond en om jullie beidjes, niet meer dan de uitbreiding van je eigen aura/eigen energieveld.
3. Ook al "omring" je de persoon, vaak is dit niet genoeg, entiteiten kunnen "schuilen" achter iemands rug, daarom laat je de persoon wentelen 360°. Eén keer, twee keer eventueel in beide richtingen...

Dit doe je elke keer dat je mood-swings of "buien" bij iemand opmerkt of grondige gelaatsveranderingen of plotse stijlsveranderingen...
Wendy's
Wendy's apr 25 '07
is hij hoogbegaafd???
Acheliah
Acheliah apr 25 '07
Ojee 3Dx je laat me echt schrikken kun je ook zien wie er zit hoe hij of zij er uit ziet en of het bij ons hoort want op de foto van ad van haperen staan twee orbs en volgens een kennis is dat een beschermengel van de kinderen of te wel een familielid. en Wendy's niet dat ik weet.
Acheliah
Acheliah apr 26 '07
Ziet iemand anders dit ook ben ik wel benieuwd naar als dat zo is laat het me ff weten

liefs Dieneke
3Dx
3Dx apr 26 '07
Bij de broer is dit niet te zien, het is steeds aan de rechterkant van Justin dat er iets te zien is. Voorlopig interpreteer ik 't niet als helemaal positief om niet te zeggen negatief.

Is ie soms wel es zwaarmoedig?

Mocht het lukken toch nog es die foto met je zoon en alleen je zoon voor een iets donkere effen achtergrond.

Gr,
Dx
Acheliah
Acheliah apr 26 '07
Ik zie hem 23 mei pas weer dus ik zal dat zeker doen. Wel huild hij heel snel dat wel.
Acheliah
Acheliah apr 27 '07
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-958

Ik heb ff gekeken ik zal zeker de volgende keer een donkere achtergrond nemen als ik nog een foto neem maar mijn vraag was wel of deze goed was.

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 1 '07
Hoi Dinie,

Via e-mail kreeg ik de volgende vraag van Joke over Justin. Misschien kan je die beantwoorden?

Quote:
Ik was ook even op het forum terecht gekomen en kwam bij de topic fotolezen uit.

Mijn oog viel op de jongen Justin en voelde alsof er iets aan de linkerkant van zijn nek zit en mijn aandacht ging ook uit naar de maagstreek?is daar al iets meer over bekend?
Acheliah
Acheliah mei 1 '07
Nee niet dat ik weet. Ik kan het navragen maar ik weet van niks.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki