Loading...
nl

Zwarte poes

Nyssa
Nyssa okt 25 '10
Hihi, we hebben hier iets grappigs aan de hand.

Ik zie regelmatig een zwarte kat door ons huis lopen. Eerst dacht ik dat het verbeelding was, maar toen zei mijn man 'verdorie, ik struikel telkens over een denkbeeldige kat!'.

Heel grappig, want het beestje loopt telkens voor onze voeten. Maar hij mag blijven hoor, het is een lieveke.
Delen:
Mimosa
Mimosa okt 25 '10
Lijkt me inderdaad erg apart. Zelf nog nooit zo iets meegemaakt, maar het lijkt me wel heel gezellig zo'n huiskat die er eigenlijk ook niet is, maar toch weer wel.
Wat mooi trouwens dat zowel jij als je man hem zien.
Nyssa
Nyssa okt 25 '10
Ja, dat mijn man hem ook ziet verbaasde me wel. Hij is absoluut niet bezig met spiritualiteit. Maar goed, misschien is dat ook niet nodig.
Emuca
Emuca okt 25 '10
Misschien een kat van de vorige bewoners? Katten hechten zich immers enorm aan het huis! laugh
Nyssa
Nyssa okt 25 '10
Nee, ik ken de vorige bewoners van ons huis goed. Het zijn vrienden van de familie en ze hebben geen huisdieren gehad.

Nu valt me wel binnen dat ik als kind een zwarte kater gehad heb. Maar dat is al minstens 17 jaar geleden en ik heb hem na zijn dood niet meer gezien.

Ik zou het wel leuk vinden als hij het is smileHeb er in elk geval een fijn gevoel bij.
admin
admin okt 25 '10
Herken dat ook wel van een tijd terug, dat ik dacht dat ik katten zag en zag lopen .. nu heb ik er 3 dus dat is niet zo raar ;-) maar als je "echt" kijkt is er niets te zien .. mooi op deze manier dat jullie beiden deze kat zien !
Marenubium
Marenubium okt 28 '10
haha wat grappig en mooi laugh
Ik heb zelf 3 katten, maar toch struikel ik nog wel eens over een 'vierde', en ja, ook een zwarte kat! Als ik dan kijk, liggen mijn eigen 3 katten te snorren op de bank, die zijn niet van hun plek af geweest. Ik heb de vierde maar gewoon Poes genoemd smile
Nu is mijn huis een komen en gaan van buurtkatten en zwerfkatten, verbaast me niks als ook 'spookkatjes' hier graag zijn, lol.

@Bart: zien jouw katten spookpoes ook eigenlijk????
admin
admin okt 28 '10
De spookpoes zie ik een paar maanden niet meer, het was een periode dat ik "meer" van dit soort dingen zag..waaronder ook schimmen, maar nu is het weer en tijdje weg ..dat was in de zomertijd, met de deur open, en dan zitten je eigen katten ook overal en nergens, dus dat is me minder opgevallen. In de vorige woning, met mijn eerdere hond viel het wel op. Hij staarde soms in een hoek waar "niets" te zien was. Hij kon hier minuten naar kijken. Ik heb een stuk of 4 oude katten uit het asiel gehaald die dan een paar jaar bij je waren en weer "gingen" uiteindelijk...
Lotusje
Lotusje nov 20 '10
Grappig, dit topic over het hoofd gezien,
k heb dan wel geen spookkat, maar wel een hele zwarte kat.
Mijn vriend is dan ook altijd bij me als het niet in of op me kan,
heb altijd het idee gehad dat ie me een soort van beschermt,
dus prettig te lezen dat dat over het algemeen zo is met zwarte katten laugh
karda
karda nov 21 '10
Dat zeggen ze over katten dat ze ons beschermen, ook tegen negatieve invloeden, ik heb er 4, waaronder ook een hele zwarte, Bageera, ze zijn alle vier zo lief met elk een eigen karakter.
Ik heb nu een boek gekocht om te leren communiceren met dieren, ik praat eigenlijk altijd hardop met mijn katten, doen jullie dat ook?
Mimosa
Mimosa nov 21 '10
Hier hebben we drie poezen. Alle drie fanatische wezentjes.
De zwarte poes komt bijna altijd bij me liggen tijdens meditaties en vaak gaat ze op me liggen. Eerst wilde ik dat niet, maar op een gegeven moment voelde ik dat het juist goed was. Inderdaad ook als bescherming.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki