Loading...
nl

heavy discussion Topic

ondergrond
ondergrond okt 25 '10
Eerlijk gezegd begrijp ik er ook niet zo veel meer van...Voel me eigenlijk net een klein kind zo die in hoekje gezet word en die niet moet zeuren. Want pappa en mamma zijn interessant aan het doen en grote mensen dingen aan het bespreken, en ik mag daar niet tussen komen en moet gaan spelen.....Dat idee krijg ik ervan....
ondergrond
ondergrond okt 25 '10
En by the why je kan geen discussie hebben over een discussie...Er is geen onderwerp hier dus ben je snel klaar met je discussie...heel snel....
ondergrond
ondergrond okt 25 '10
Als het ergens anders op een topic spannend word moeten we snel vluchten naar dit hoekje....Wanneer het spannend word weet geen mens want die drempel ligt voor iedereen anders...natte vinger werk dus....Volgens mij gedoemd te mislukken, maar ik wil het wel proberen...We kunnen ook gaan stemmen wanneer het te spannend word elders ???
gast
gast okt 25 '10
Ik denk dat het een betere optie is dat mensen die niet willen discusieren zichzelf verwijderen van het topic of gewoon zeggen hoe zij het zien en niet vertellen wat een ander zou moeten doen.
En als het echt uit de hand loopt......dan kan er op dat moment door iemand ook wel aan de handrem getrokken worden (op een volwassen manier).
ondergrond
ondergrond okt 25 '10
Ja. Mee eens. Ik hou zelf wel van een pittige discussie op het scherpst van de snede. Hoort bij het leven. Je kan in de grote boze buitenwereld ook niet alles met knuffelen en kroelen oplossen of duidelijk maken....
gast
gast okt 25 '10
Mooiste is wel als beide er gewoon wel zijn. Dus voor en na de discussie knuffelen en kroelen wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 25 '10
Is er dan nog wel functie voor dit topic, of kan hij gewoon dicht? Ik heb namelijk het idee dat er genoeg plekken zijn waar iedereen zijn zegje kan doen. Of ben ik nu te kort door de bocht?
ondergrond
ondergrond okt 25 '10
Het mag van mij nog wel wat korter. Snij de bocht maar af en neem een short cut...Een vrij zinloze topic naar mijns inziens....
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 25 '10
Bij deze dan een slotje. Mocht je het er niet mee eens zijn, dan kun je me altijd een PB sturen.
Pagina's: Vorige 1 2
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki