Het heeft even geduurd
Maar hier is dan de foto-lezing..
Mariska heeft een lief-karakter. Ze heeft een lieve uitstraling, maar ze kan ook wel ondeugend zijn. Ze houdt erg veel van spelen. Volgensmij speelt ze liever samen met andere mensen, dan met speelgoed. De ondeugendheid die ik in haar zie, kan gecombineerd worden met haar speelsheid. Ik denk dat ze tijdens het spelen sneller ondeugend wordt.
Mariska is niet het meisje dat iemand kwaad zou doen. Het liefste gaat ze op een goede manier met mensen om en helpt ze die, in plaats van dat ze er ruzie of iets dergelijks mee zou maken. Mariska is best wel behulpzaam. Op deze jonge leeftijd is ze in staat om andere op een goede manier te helpen (ookal gaat het maar over kleine dingetjes). Wat ik denk is dat ze deze behulpzaamheid vergroot, naar mate ze ouder wordt.
praten en omgaan met andere (met name ook volwassene) kan ze. Maar toch heb ik het gevoel alsof ze wel eens stil kan vallen. Mariska luisterd goed naar verhalen van andere kinderen. Ik krijg het gevoel dat ze moet oppassen, dat ze niet wordt beinvloed door verhalen die ze allemaal te horen krijgt. Mariska is hier wel sterk in, maar toch moet ze er voor oppassen.
(Dit heeft ook te maken, omdat ze redelijk snel dingen geloofd).
Ik krijg iets met 'maan', 'zon' of 'sterren' door. Tenminste iets wat met het helal te maken heeft. Vind ze dit interressant? of iets anders waar het misschien mee te maken zou kunnen hebben??
Het is goed om te zien, dat dit meisje vooral haar zelf is! Ze gedraagd zich nauwelijks op een andere manier, zoals ze werkelijk is. Best wel goed
. Hierdoor is ze voor de meeste dus niet onvoorspelbaar..
Ik zie veel plezier in dit meisje. Als er problemen zijn of er gebeurd iets. Dan kan ze wel tijdig een dipje hebben, maar gaat daarna gewoon weer verder met de leuke dingen! Ze is er snel overheen zeg maar..
Verder toont ze veel belangstelling voor andere, en wat de andere haar vertellen
. En ik denk ook dat ze redelijk veel dingen interressant vind.
Wat haar eerlijkheid betreft, denk ik dat dat wel goed zit bij haar! 'Eerlijkheid duurt het langst'. Ze kan wel wat moeite hebben om eerlijk te zijn (onder andere om iets op te biechten). Ze moet dit nog wat meer onder controle krijgen..
Dit was de lezing