Loading...
nl

Last van bromtonen/hoge tonen?

Serenity
Serenity feb 24 '11
Ik heb nu ook al anderhalve week last van hoge pieptonen en suizende geluiden en soms lijkt het te knappen want mijn oor prikt dan.
Ik zet dan expres alles op scherp om maar signalen en ingevingen te kunnen ontvangen maar misschien stel ik me te veel ontvankelijk open ervoor en dat ik daardoor de boel forceer..denk ik dan.

Misschien is dit een symptoom van spirituele ontwikkeling of wilt iemand contact maken met mij of iemand wilt mij wat vertellen.

Hebben jullie ook wel eens dat wat je door krijgt er niet het nut ervan inziet of de goede rede door krijgt en dat je het dan niet uitvoert wat je binnen krijgt.

Ik heb het gevoel dat ik me soms heel erg verzet tegen dat wat ik binnen krijg.
Dan denk ik bij me eigen 'ik heb een vrije wil' en achteraf zie ik pas in waarom ik dat signaal of ingeving kreeg.
(Ze helpen me heel lief stapje voor stapje hun wel te 'leren' vertrouwen en/of te luisteren naar hun zodat we een goede samenwerking kunnen hebben.)

Maar ik voel me zo gemanipuleerd op dat moment en vertrouw het niet helemaal omdat ik in het verleden wel eens vaker gedwongen ben en ja ook met gedachtenkracht, ookal kon het mij wel eens helpen wat de boodschapper mij vertelden, die ingevingen die ik kreeg waren nooit en ook echt nooit helemaal zonder eigenbelang vanuit de boodschapper gezien dan.

Ik vraag mezelf nog steeds af of die energieën wel aards zijn en ik vraag mezelf af of die energieën geen parasiterende lichtwezens zijn.
Ook vraag ik mezelf af of sommige energieën negatieve entiteiten zijn die voornamelijk verwarring en chaos in mij brengen.
En zo nu en dan waneer ik ingevingen binnen krijg die het belang van een ander beschermen van een menselijke boodschapper af komen dus dat ik denk gemanipuleerd te worden door iemand met gedachtenkracht aangezien ik hier ervaring mee hebt gehad.

Ik heb sterk het idee dat dit alles mij heeft benaderd dus ik spreek echt uit ervaring namelijk.
Daarom vind ik het zo moeilijk om de beste ingevingen eruit te pikken bij twijfel zet ik mezelf op slot...althans zo voelt het.

Ik kan gelukkig wel onderscheid nu maken dus ik weet welke gedachtes van mezelf zijn!! ^^
Dat maakt de boel wat minder verwarrend of chaotisch behalve waneer ik zelf veel aan mijn hoofd hebt en dan moet ik ook soms letterlijk even stil staan voor dat ik verder kan gaan.

Wie wilt mij hierin begeleiden....oke ik moet het zelf doen dat weet ik wel maar kan iemand middels mijn foto contact maken met die energieën?!
Misschien is dat een goed idee om achter al deze twijfels en vragen een antwoord te vinden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '11
Op dit moment heb ik geen last van tonen, maar ik merk wel dat ik erg moeite heb met concentreren. Alsof ik de dingen niet meer helder kan waarnemen of scherp kan zien als ik om me heen kijk. Dat vind ik lastig om mee om te gaan op sommige momenten. Het voelt dan alsof ik teveel koffie op heb in mijn hoofd, maar dat terwijl ik geen koffie heb gedronken.
Serenity
Serenity feb 25 '11
haha grappig Nims dan lijkt het wel een golfslagbad in je hoofd incl. stroomversnelling . ^^

Misschien is het een te veel aan energie, misschien is het een optie om die te veel aan energie de kosmos in te sturen in de vorm van liefde naar al wat al is....
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '11
Goed idee, ik zal het eens proberen. Ik heb daar nog niet over nagedacht laugh.
Serenity
Serenity feb 25 '11
Dat is echt leuk om te doen want het voelt geweldig aan om als individueel toch God een boost te kunnen geven.

Het is ook denk ik de intentie om te delen die telt en alle kleine beetjes helpen en God is ook dankbaar en dat voel ik .... ik vind dat toch zo lief aanvoelen.
Daarom vind ik God niet arrogant hij stelt zichzelf niet boven ons maar als gelijken.

En iedereen wilt geliefd worden zo ook God! ^^
En ben je lief voor God dan ben je dat ook naar alle energieën want alles is in contact met elkaar!!!

En bij het woordje 'kosmos' denk-voel je gelijk ook in het groot, je kan het zien dat het woordje 'kosmos' aanleiding geeft om je energie ook zo groot en breed mogelijk te kunnen verspreiden omdat de kosmos mega groot is, en zo ook de bron van al, dat stukje bijzondere energie dat we delen met elkaar .

Misschien is 'Kosmos' een kracht woord, zo ook God of Allah.
Allah is een naam wat alles omvattend is, alles wat voor God staat. (energieën in en om ons heen,de wonderen,de liefde, de natuur, de kosmos gewoon al wat alles is. )

Je moet niet vergeten dat God's boeken richtlijnen zijn die ons helpen op ons pad maar we hebben een vrije wil en ook en vrije keus.
Net zoals kinderen hebben mensen gewoon grenzen nodig dat geeft een gevoel waar je jezelf aan vast kan houden.

Regels zijn een rode draad door het leven maar niets is zwart wit en als je een draad beethoud heb je de mogelijkheid om met je andere hand nog de vrijheid te hebben en als je evenwicht wegvalt kan je met beide handen jezelf vast houden aan die rode draad..ook met mist (troebele gedachtes) of in het donker op de tast. (dus op je gevoel)

Met een felle laaghangende zon wat oogverblindend is en waarbij je je andere hand voor je ogen moet doen om alles een beetje te kunnen zien heb je jezelf heel bewust nog vast gehouden aan die rode draad.
Dan kan je gelukkig niet ergens te hard aan stoten. ^^

grinRood is de kleur van de stuit chakra hihi da's grappig.

Anyway liefde de kosmos insturen is fun. wink
fashionfans
fashionfans mei 6 '11
Verklaring hiervoor heb ik niet of nauwelijks, maar er wordt gezegd dat dat komt vanwege de lage frequentie die door je
Marenubium
Marenubium jun 6 '11
Ha! er wordt eindelijk wat aan gedaan bij mij in de wijk :D:D:D
Moest dit even kwijt:

http://www.tctubantia.nl/regio/enschede-haaksbergen/8842488/Lage-bromtoon-plaagt-zuidwijken.ece
Serenity
Serenity jun 6 '11
yeahhhh, er word wat aangedaan!

In Den Haag Iepenburg hoor je 's nachts ook een vaag ritmisch geluid, ik heb het ook zelf gehoord toentertijd.
Ben benieuwd of dat inmiddels op gelost is, er gingen geruchten dat de overheid daardoor de mensen in het bedwang wilden houden…..
Yvy
Yvy jun 7 '11
Wat moet dat geweldig zijn. Ik woon in oldenzaal en sinds 4 maanden hoor ik ook een zware brom. Mijn benedenbuurman ook maar de wbo neemt ons niet serieus. Het is om gek van te worden. Ik zag dat er nog iemand anders had gereageerd op het krantenartikel van gisteren die ook in oldenzaal woont helaas weet ik niet waar in oldenzaal.
Marenubium
Marenubium jun 9 '11
Hey Yvy,

neem anders eens contact op met de buurtvereniging Stroinkslanden in Enschede? Heb ik ook gedaan, hoewel dat niet 'mijn wijk' is. Ze ze blij met aanmeldingen. Klik op 'BTS' op hun site:

http://www.stroinkslanden.nl/page/BTS-Bewoners-Team-Stroinksland

Misschien anders even melden bij http://www.meldpuntgezondheidenmilieu.nl/ of bij hen vragen waar je in Oldenzaal hiermee terecht kunt.

Volgens mij is die nieuwe gasleiding die wordt aangelegd langs de A35 wel degelijk de bron...
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki