Loading...
nl

Sorry

Mee
Mee okt 23 '10
Ik twijfel niet aan je IQ, ondergrond. Twijfel je er zelf soms aan? Gelijkwaardig zijn, daar ging het toch om. Heeft slim en minder slim daarmee te maken?
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ik zeg niet dat jij twijfelt. Dat deed Bart. Als ik jou was zou ik maar gaan twijfelen over je eigen twijfels want ze hebben niks met jou te maken van mijn kant....
Mee
Mee okt 23 '10
jij ben goed!! hi hi
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ik speel vals, sorry...ik heb 8 jaar reguliere therapie gehad...
Mee
Mee okt 23 '10
oke, zander erover. No hard feelings.
admin
admin okt 23 '10
Origineel bericht van: ondergrond
Ik zeg niet dat jij twijfelt. Dat deed Bart. Als ik jou was zou ik maar gaan twijfelen over je eigen twijfels want ze hebben niks met jou te maken van mijn kant....

Ik weet niet waar je het over hebt, onderground. Lees de tekst terug, en zie je dit ergens terug? Het zijn dus helaas je eigen interpretaties.
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Het staat er wel degelijk Bart...figuurlijke patronen hadden we het over...toen zij ik dat ik hoogbegaafd was...toen dacht jij dat dit niet waar was. Wat wel zo was....Dat ik hier testen had liggen...
admin
admin okt 23 '10
Het staat er wel degelijk Bart...figuurlijke patronen hadden we het over...toen zij ik dat ik hoogbegaafd was...toen dacht jij dat dit niet waar was. Wat wel zo was....Dat ik hier testen had liggen...

Daar heb jij het over inderdaad. Ik heb nooit in 1 zin iets in deze richting ergens aan getwijfeld. Hetgeen ik neer heb geschreven was:

Als je de teksten die er zijn geschreven later terug leest, is het (emotionele) gevoel dat je er in eerste instantie bij had anders. De soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend..

Wat ik daarmee bedoelde te zeggen is dat het achteraf altijd minder erg voelt, dan dat het in eerste instantie lijkt. Dus het is een spreekwoord (figuurlijk gesproken) en heeft niets met hete soep te maken?

Er wordt volledig langs elkaar heen gepraat heb ik het idee.
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ah...het was Angel die hierop reageerde Bart...sorry...
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ze deed voorkomen voorkomen of ik mezelf verschool...vrij moeilijk als je 2 meter bent...
admin
admin okt 23 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Ah...ik ben ook nog hoogbegaafd in figuurlijke patronen Bart....sorry..was ik ook nog vergeten....Jullie weten mij wel door te zagen hè ??? wink

Sorry ondergrond, maar ik krijg het idee datje die labeltjes over jezelf heenplakt om je acties te verbloemen.

Dat zei AoD dus ook niet. Je leest niet goed ondergrond. Doe dat aub voor je reageert, dat scheelt een hoop heen en weer gewijs en onbegrip. Misschien valt het kwartje dan van wat er geschreven wordt.
admin
admin okt 23 '10
Ze deed voorkomen voorkomen of ik mezelf verschool...vrij moeilijk als je 2 meter bent...

Verschuilen heeft niets met lengte te maken.
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ik lees soms niet goed Bart. Je maakt van een mug een olifant. Minimaal 90 % van de tijd kan ik goed lezen en onthouden. Jou opmerking geeft een behoorlijk vertekend beeld van mij. Vind ik niet fijn....
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ik maakte een grapje...maar dat word soms uit zijn context gerukt heb ik al door...
New Moon
New Moon okt 23 '10
Grapjes mogen zeker. Maar als Kristalkind (je hebt elders gezegd dat je dat bent) zou ik me toch goed invoelen in of die grap gewensd is of niet, en invoelen in of je te ver gaat in je antwoord of niet.

Waarom ga je de discussie met mensen aan, Ondergrond?
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Het wekte wel degelijk twijfel bij Angel omdat ze dacht dat ik mezelf verschool achter een labeltje. Ze dacht aan een cover op om mijn mogelijke probleem te verbloemen. Het enige waar ik dus niet goed in zat was de naam. En ik ben toevallig bijzonder slecht in namen omdat dat niet zoveel zegt voor mij....
admin
admin okt 23 '10
Ondergrond, je noemt mijn naam in iets waar ik niets mee van doen heb. Dat geeft een vertekend beeld van mij, dat vind ik niet fijn. Dus ik reageer met feiten die je hier terug vindt in wat jijzelf geschreven hebt. Goed dat je aangeeft dat je soms niet goed leest.

Waarom geeft mijn opmerking een vertekend beeld? Je haalt hier ook in de tekst die je schrijft mensen aan die jou niet begrijpen, of die je door je beschuldigingen een vertekend beeld geeft. Je kunt wel goed spelen met opmerkingen en gooien met opmerkingen die schuldgevoel veroorzaken bij anderen, laat ik zeggen dat dit niet werkt. Neem verantwoording voor de eigen dingen die je aanhaalt, en gooi niet kreten de lucht in die - als iemand jou erop aanspreekt - je verdraait en betrekt op jezelf alsof jij degene bent die hier ineens het slachtoffer is?
admin
admin okt 23 '10
Ik maakte een grapje...maar dat word soms uit zijn context gerukt heb ik al door...

ik zag nergens de intentie tot een grap, heb ik gemist, sorry.
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Thermoon : van discussies kun je een hoop leren. Het vormt je persoon en confronteert je met jezelf en anderen. Hierdoor kun je eigen plek beter bepalen en krijg je meer zicht op jezelf en anderen. Een van de kenmerken van Kristalkinderen is dat ze zeer bedreven zijn in wederzijds spiegelen. Dat doe ik dus ook. Soms ga ik te ver en hou te weinig rekening (komt voort uit passie). Dat is mijn probleem en daar moet ik regelmatig op gewezen worden. Is niet iets wat makkelijk te leren valt, is erg moeilijk om soms het gaspedaal niet in te drukken...Gaspedaal weet ik te vinden alleen de rem is stuk zeg ik altijd...
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Jij verdraaid nu alles Bart. En in wat jij allemaal schrijft kan ik mezelf totaal niet vinden. Waarschijnlijk interpreteer jij dingen anders dan ik waardoor jij een ander beeld krijgt...Ik heb er geen behoefte aan om mezelf hierin te verdedigen omdat het niks met mij te maken heeft.....
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420