Loading...
nl

Sorry

ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Mijn soep moet gloeiend heet zijn en zo eet ik hem ook op Bart...Vraag is of je het letterlijk bedoelt of figuurlijk. Waar ik hierover schrijf is letterlijk...
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Sorry Nims..mijn fout...ik heb niet geschreven dat ik ook erg fel ben en zeer passioneel...
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Waarvan akte...
Emuca
Emuca okt 23 '10
Laten we allen niet denken dat als pietje niet liever wordt, jantje ook niet liever tegen tegen pietje te doen... Vergeven en laten rusten.. de felheid waarmee men reageert is naar mijn mening niet nodig. Je hoeft elkaar niet te verwijten, alleen te respecteren.
admin
admin okt 23 '10
Origineel bericht van: ondergrond
Mijn soep moet gloeiend heet zijn en zo eet ik hem ook op Bart...Vraag is of je het letterlijk bedoelt of figuurlijk. Waar ik hierover schrijf is letterlijk...

Dan hap je lekker verder ondergrond (geintje). Het is figuurlijk bedoeld.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 23 '10
Als je bij jezelf kijkt, waarover je fel en gepassioneerd reageert, kun je op zoek gaan naar het waarom hiervan. Dan weet je namelijk of het iets is vanuit oude pijn, of vanuit je eigen wil. Je gevoelens zijn een goede raadgever hiervoor.

Boosheid = afweer. Angst = geraaktheid. Plezier = eigen wil. Passie = eigen liefde.

En zo kan je natuurlijk wel verder gaan. Hoe is jouw contact met je emoties en gevoelens als ik vragen mag?
admin
admin okt 23 '10
Karin suggereert dat ik heksen niet goed vind. Dat heb ik nooit gezegd en dat is ook niet respectvol...

Dat heb ik NERGENS geschreven, wie maakt hier wie nu zwart.
Ik ben klaar met jou, ga maar lekker door met alles op jezelf te betrekken..
Ik heb geschreven dat hekserij en geloof niet samen kan, ja dat word door de kerk zo gezien, ik heb NERGENS geschreven dat JIJ dat vind.

Goed lezen is ook een kunt.
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ah...ik ben ook nog hoogbegaafd in figuurlijke patronen Bart....sorry..was ik ook nog vergeten....Jullie weten mij wel door te zagen hè ??? wink
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Je wekt de suggestie Karin...dat was voor mij al voldoende...
JulienMoorrees
Sorry Nims..mijn fout...ik heb niet geschreven dat ik ook erg fel ben en zeer passioneel...

Als je bij jezelf kijkt, waarover je fel en gepassioneerd reageert, kun je op zoek gaan naar het waarom hiervan. Dan weet je namelijk of het iets is vanuit oude pijn, of vanuit je eigen wil. Je gevoelens zijn een goede raadgever hiervoor.

Boosheid = afweer. Angst = geraaktheid. Plezier = eigen wil. Passie = eigen liefde.

En zo kan je natuurlijk wel verder gaan. Hoe is jouw contact met je emoties en gevoelens als ik vragen mag?
Emuca
Emuca okt 23 '10
Ah...ik ben ook nog hoogbegaafd in figuurlijke patronen Bart....sorry..was ik ook nog vergeten....Jullie weten mij wel door te zagen hè ??? wink

Sorry ondergrond, maar ik krijg het idee datje die labeltjes over jezelf heenplakt om je acties te verbloemen.
admin
admin okt 23 '10
Nee dat heb ik niet gedaan, dat is hoe jij het interpreteert en dat is iets totaal anders.

Maar zoals ik al zei ik ben er klaar mee, jij leest alleen wat je wilt lezen en dat mag maar ik kan daar niks mee.
Toedels.
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ik heb niks tegen heksen...zolang ze maar niet te laag vliegen op hun bezem en niet door mijn raam naar binnen komen vliegen. Ik heb geen aparte glasverzekering...vandaar...
JulienMoorrees
@Karin,

Je hoeft hier niet te reageren, want ondergrond zit je te stangen.

@Onderdergond,

Wil je hiermee ophouden? Iemand is duidelijk geraakt en je gaat er op door. Dat vind ik niet meer respectvol voor de grenzen van een ander.
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Bart : nee, dat was geen fabel Bart. Ik was zeer goed in wiskunde en ben wel degelijk hoogbegaafd in figuurlijke patronen. Ik heb hier testen liggen waaruit dat blijkt....jij wekt nu ook een suggestie...
JulienMoorrees
Bart : nee, dat was geen fabel Bart. Ik was zeer goed in wiskunde en ben wel degelijk hoogbegaafd in figuurlijke patronen. Ik heb hier testen liggen waaruit dat blijkt....jij wekt nu ook een suggestie...

Waarom is het voor jou zo belangrijk om jezelf op deze manier te laten zien? Wat krijg je hiervoor terug als je hier nu eens in jezelf gaat kijken?
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ik was ook geraakt door Karin. Omdat het vrij belachelijke vormen aan begon te nemen schakelde ik maar over op miss foute humor....Respect was al een tijdje niet meer te vinden, vond het tijd voor wat anders...
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ehm...ik doe constant aan introspectie Nims...Waar het ooit over begon was God. Nu blijkt dat ze ook in God geloofd werd het wel heel absurd....Nog absurder word het als blijkt dat ik niks tegen heksen heb en ook niet tegen mensen die niet geloven. Welbeschouwd zijn we dan met ze tweeën aan het discuseren over gebakken lucht...
JulienMoorrees
Waaruit blijkt dat je aan introspectie doet? Ik zie vooral een gerichtheid op je omgeving en wat de ander zegt.

Hoe voel je je en hoe ervaar je dingen? Dat is introspectie. Ik merk dat echter niet terug in je antwoorden.
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ik voelde verbijstering, verontwaardiging en daarna liefde voor mezelf. Daaruit reageerde ik ook, uit liefde voor mezelf...God is heilig en een eigen vrije wil voor mij ook. En ook voor iemand anders. Gelijke rechten is gelijke behandelen. Hoe ik dingen ervaar ? Met heel veel liefde en overtuiging....
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420