Loading...
nl

Sorry

ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ik ben niks meer of minder dan iemand anders Karin. Wederom vals. Je probeert me nu in de hoek te zetten als mogelijk arrogant...Foei !!!
admin
admin okt 23 '10
Ondergrond, vind dat je te snel met conclusies komt: je strooit hier met wijzende woorden. Hoop dat je respect houdt voor ieders mening, en zoals je kunt zien bij de Avatar hebben mensen een naam.
admin
admin okt 23 '10
Ik heb niet geschreven dat je minder bent, iedereen is gelijk.
Er staat je bent niet minder of meer als je veel verdriet hebt gehad. je mag je zien als men, zo bedoel ik het.
admin
admin okt 23 '10
Ieder is gelijk, zeker weten. Ondergrond, iedereen heeft (negatieve) ervaringen in het leven. Als ik jou lees dan heb je veel meegemaakt, maar die dingen moet je nog een plaats geven. Heb het gevoel dat je nog niet objectief genoeg kan kijken. Je vergelijkt constant, en zet jezelf bovenaan de lijst, weet niet of dit het geval is?
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ik lees ook hoe iets op mij overkomt..en in mijn ogen ben je niet lief Karin. En wat ik zeg maak ik zelf nog wel uit. Zolang jij je toon niet matigt ben ik ook niet geneigd dit te doen...Zeker niet als je leugens over mij verkondigd en mij in een negatief daglicht probeert te zetten...
admin
admin okt 23 '10
Waar staan dan leugens? Kom maar op!
En je hoeft mij echt niet lief te vinden hoor, alsjeblieft zeg..
admin
admin okt 23 '10
Ik denk dat je het verkeerd ziet ondergrond. Niemand zet je in een negatief daglicht. En voor mij kom je momenteel arrogant over als je dit aangeeft:

Zolang jij je toon niet matigt ben ik ook niet geneigd dit te doen..

Graag een respectvolle mening op het forum.
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ik vlucht zeker niet, ik laat iemand volledig in zijn waarde met zijn eigen keuzes die hij of zij maakt. Ik kan iemand niet dwingen om bepaalde keuzes te maken die ik goed vind Bart. Kan je het niet accepteren dan moet je er voor zorgen dat jezelf degene bent die ruimte maakt voor die persoon in kwestie. Zodat die persoon miss later wel op het punt komt dat hij of zij beter bij je past. En als je vind dat ik niet objectief genoeg bent Bart dan laat ik jou ook daarmee in je waarde. Het word pas van waarde op het moment dat je goed kunt beargumenteren waarom ik niet objectief ben...
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Karin suggereert dat ik heksen niet goed vind. Dat heb ik nooit gezegd en dat is ook niet respectvol...
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Typisch geval van de pot verwijt de ketel...
admin
admin okt 23 '10
Ik ben van mening dat je iemand niet in zijn waarde laat als je begint te strooien met woorden zoals "zwarte heks". Natuurlijk kun je niemand dwingen om bepaalde keuzes te maken, dan moet er ruimte gegeven worden, dat is inderdaad het beste voor iedereen. Als iemand niet objectief is, gaat hij vergelijken vanuit zijn eigen oogpunt en bepaalde waardes hangen aan hoe een ander het doet of moet doen .. en dat zie ik in je reacties terug. Maar over jou als persoon kan en wil ik niet oordelen, ik zie hier acties waar ik op reageer en een mening vorm die op het moment van toepassing is.
admin
admin okt 23 '10
Origineel bericht van: ondergrond
Typisch geval van de pot verwijt de ketel...

Hehe, past wel goed bij een heks, niet laughMaar deze opmerking vind ik verder niet van toepassing op de reacties.
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Als iemand mij op een bepaalde manier probeert te persifleren die niet klopt met de reële werkelijkheid kom ik van stal. Ik kan er zeer slecht tegen dat door middel van schijn er een schijn tegen mij word gewekt. Niemand hoeft veel van mij, maar moet wel in zijn eigen cirkel blijven...Vals ben ik niet, maar je kunt me wel vals maken...
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ik was onbedoeld schijnbaar grappig met die pot....zie er nu ook wel de humor van in Bart.... smile
admin
admin okt 23 '10
Ja, als dat gevoel er is, dan wordt je boos en kom je op voor je eigen mening! Is prima.
admin
admin okt 23 '10
Origineel bericht van: ondergrond
Ik was onbedoeld schijnbaar grappig met die pot....zie er nu ook wel de humor van in Bart.... smile

Hehehe smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 23 '10
@Ondergrond,

Het is de toon die je gebruikt waar Karin en anderen over vallen. Je komt met een stelligheid die vanuit jou gezien waarschijnlijk heel normaal is, maar voor anderen erg hard en confronterend overkomt. Misschien ben je het niet bewust, maar Karin probeert je dat terug te geven.

Zoals je zelf zegt: "Niemand hoeft veel van mij, maar moet wel in zijn eigen cirkel blijven..."

Ik zou het zelf zo verwoorden: "Iedereen mag in zijn / haar cirkel blijven."

Sommige mensen hebben nou eenmaal last van het woord moeten (en volgens mij is dat in de kern, waar jij en karin op dit moment nu met elkaar aan het resoneren zijn).
admin
admin okt 23 '10
Als je de teksten die er zijn geschreven later terug leest, is het (emotionele) gevoel dat je er in eerste instantie bij had anders. De soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend..
ondergrond
ondergrond okt 23 '10
Ik ben erg uitgesproken Nims...en van mij MOET niemand wat. Laat dat duidelijk zijn. En als er iemand mij wat terug wil geven luister ik alleen ernaar als ik er wat mee kan....Vooralsnog zat er inhoudelijk weinig bij waar ik wat van geleerd hebt....Volgens mij is dit een resoneren wat geen begin heeft en geen eind....vrij zinloos volgens mij...
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 23 '10
Als het niet resoneert, vanwaar dan je felheid?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420