Loading...
nl

Rat foto lezen

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 1 '07
Goed idee, ik hoop dat ze dat verbod krijgen.
Richie Richard
Richie Richard dec 15 '10
Oke ik heb het even snel door gelezen, en ik hoop dat ik het goed begrepen heb. Ik ben er erg van geschrokken toen ik het las en ik heb directe medelij voor jou en je dochter. En natuurlijk de omgeving die Rat heeft aangetast.

Je dochter is waarschijnlijk het ergste. Ik heb geen idee hoe oud ze is, daar in tegen, al zou het voor je dochter "opgehelderd" zijn door een psych of weet ik veel, dan kan het naar jaren later nog terug komen. Zo iets schaad en blijft schaden.

Seks onder de leeftijd 15 is onderling zowiezo tegen de wet. Seks met en persoon onder de 16 door een 18 jarige of ouder, is 1, tegen de wet jegens leeftijd waardoor ze niet seksueel actief mag zijn. + Wordt het geteld als aanranding en verkrachting ook al zou het kind van -16 er mee instemmen.
De genoemde drug, is en zal altijd tegen de Nederlandse wet zijn door ze alleen al te hebben. Dus, 1, tegen de wet omdat hij het heeft, 2, tegen de wet omdat het verhandeld is of eigen productie is, 3 tegen de wet omdat het gebruikt is, 4 tegen de wet omdat een ander persoon onwillig gedrogeerd is.

Hij geeft zelf aan dat hij een crimineel is op het forum. Helaas heeft Merudi geen directe trekking tot de situatie en kan het niet gebruikt worden als geldig bewijs tegen of voor hem.
Ook omdat het vanaf de zelfde pc is gedaan, zelfde ip, etc. Is ook een reden waarom het niet geldig zal zijn.

Straat verbod kan je inpreciepe altijd krijgen. Al doen ze hier in Nederland er wat moeilijker over.

Ik hoop dat het de goede kant uit gaat voor je! Sterkte!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki