Loading...
nl

Rat foto lezen

Acheliah
Acheliah apr 18 '07
Zijn zus en moeder stonden net aan de deur ze eisen de hond op of in ieder geval ze sturen Paul want die zal de hond wel terug willen hebben. ik hoop snel 50,- euro te hebben kan ik de hond in kan laten enten zodat hij op mijn naam staat en hij er geen aanspraak meer op kan maken. Mijn dochter blijkt zwanger van Paul te zijn geweest zeggen ze, ze moet maar snel aangifte doen zodat hij snel vast komt te zitten want ze is ten alle tijden minder jarig. Nu probeer zijn zus hem er uit te lullen door te zeggen dat ze het zelf ook wilde, maar dan nog hij is 25 jaar hij is volwassen en had wijzer moeten zijn. Hij is vaak genoeg gewaarschuwd. Ja toch ik heb nog zo gezegt steeds dat het niet kon wat hij wou. En tegen een kind zeggen eerst p.... en n.... dan mag je pas gaan slapen gaat mij te ver maar ze gaat de popo's (is politie in het bosnie's) alles vertellen wat hij heeft uitgevreten.

Liefs Dieneke
Ayasha
Ayasha apr 18 '07
Fijn dat ze toch wil gaan Dinie!
Khoop idd dat je de hond kan enten etc maar steek jezelf niet in de problemen voor het diertje he :)
Acheliah
Acheliah apr 19 '07
Mijn ruit van de voordeur ligt eruit. Dat heeft anneke de zus van paul gedaan. Ze moeten het pupy hebben maar ik hoef het niet te geven van de popo's. Gebeurd er eindelijk iets spannends ach ik overleef het wel. Ze sturen paul op me af als hij vrij komt. Ik ga toch maar verhuizen. :(:(

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 19 '07
Jezus wat een malloten zijn dat zeg. Waarom de mensheid redden als er dat soort malloten rondlopen, vraag ik me wel eens af.
Acheliah
Acheliah apr 19 '07
Ik was hier al bang voor want ik wilde hem allang weg hebben maar wist niet hoe. Daarom zocht ik een reden hem de toegang van mijn huis te weigeren, daarom was ik bang van. Ik weet ook dat asl hij vrijkomt ik moet gaan vluchten of weg moet wezen. Dus ik hoop maar dat god milt is en dat ze hem heeeeeel lang vasthouden zodat ik kan verhuizen. (zal wel geen nut hebben) Want hij zal mij toch wel weten te vinden. Nou mensen veel plezier vandaag Dikke Kus Dieneke
JulienMoorrees
Hoe meer bewijsmateriaal en aangiftes er tegen hem zijn, hoe langer hij vast komt te zitten. Verkrachten van een minderjarig meisje lijkt me wel een gegronde reden om hem voor een lange tijd vast te zetten.
Acheliah
Acheliah apr 19 '07
Dat weet ik wel NiMS maar eens komt hij vrij en verhuizen heeft geen zin zegt de wijkagent, gezinshulp en maatschappelijkwerkster want als ze mij moeten hebben vinden ze mij toch wel en staan ze zo binnen. Is voor paul geen moeite de deur in te trappen.

Liefs Dieneke
Jeannette
Jeannette apr 19 '07
pfffffffff wat een ellende weer allemaal zeg!
Maar verhuizen is toch de beste optie denk ik Dien. Nu woon je te dicht bij ze, en kunnen ze makkelijker en sneller bij je op de stoep staan, wat moelijker is (en meer moeite voor dat luie ding) als je verder weg woont.
heb je aangifte van dat ruitje en bedreiging gedaan? Heb ik eens een dag vol visite gebeurd er weer vanalles bij je he?
succes meid en hou je taai!
Acheliah
Acheliah apr 19 '07
Dank je meid ik doe mijn best nu gaat het wel maar of dat zo is als hij vrijkomt ik betwijfel het.
JulienMoorrees
Wat jeannette zegt zit wel wat in hoor. Ook heb je dan misschien de mogelijkheid om een nieuwe start te maken in een nieuwe omgeving waarin er geen vooroordelen zijn van je buren (als je daar nu last van hebt). Soms heb je het nodig om helemaal opnieuw te beginnen in een omgeving die vers is.
Ayasha
Ayasha apr 19 '07
 Quote:
Origineel van Dinie:
Dat weet ik wel NiMS maar eens komt hij vrij en verhuizen heeft geen zin zegt de wijkagent, gezinshulp en maatschappelijkwerkster want als ze mij moeten hebben vinden ze mij toch wel en staan ze zo binnen. Is voor paul geen moeite de deur in te trappen.

Liefs Dieneke
Hebben ze wel gelijk in...Al vind ik niet dat ze dat zo cru mogen zeggen. En waarom komen ze niet met een andere oplossing?
Acheliah
Acheliah apr 19 '07
Dat weet ik ook niet. De wijkagent zegt zodra je hem ziet gelijk bellen jaja hij staat binnen voor jij een telefoon in je handen hebt

xxx Dieneke
Wendy's
Wendy's apr 22 '07
Dinie kheb een vraagje

Waarom staat er in het profiel van Rat:

Profiel van Rat
Status: Junior Member
Lidnummer: 282
Plaats: Noord - Brabant
Firstname: Esje
Country: Noord - Brabant

esje is toch van esmee??

Heeft hij het wel zelf aangemaakt?

viel mij ff op
Ayasha
Ayasha apr 22 '07
miss omdat hij geeft om haar oid? (wat dat ook in houd voor hem)
Anne
Anne apr 22 '07
Dinie...even een vraagje

Je hebt een map waar al je fotos in staan om te lezen... witte herder heet die map.
Waarom staan daar dan foto's van rat...terwijl jij hem helemaal niet mag?
Acheliah
Acheliah apr 22 '07
Omdat wij in die periode maar op één pc zaten vandaar dat is het zelfde met nick. Ik kan er ook niks aan doen
Anne
Anne apr 22 '07
maar als je rat niet mag wrom laat je hem dan op jou pc?
Ayasha
Ayasha apr 22 '07
als ze maar 1 pc hebben kan het moeilijk anders als hij inwoont.
Acheliah
Acheliah apr 23 '07
Klopt toen ik hem liet inwonen was hij zo raar niet dat is sinds januari gegonnen toen hij weg liep met mijn dochter.
Acheliah
Acheliah mei 1 '07
Nou ik heb per spoed en ik hoop dat het kan een straat verbod aangevraagd tegen deze familie ben ze wel zo zat he.
Gisteren weer politie moeten bellen wegens vecht partij en hun bellen mij en niet ik hun.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420