Loading...
nl

Rat foto lezen

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 16 '07
Wat moet je doen om aan zo'n beschikking te komen?
Acheliah
Acheliah apr 16 '07
Ik hoop dat hij ook lang moet zitten. Wat ik moet doen om die beschikking te krijgen de voogd bellen of de advocaat
JulienMoorrees
En wanneer ga je die bellen?
Acheliah
Acheliah apr 16 '07
Maandag tuurlijk in ieder geval zo snel mogelijk
JulienMoorrees
Goedzo!
Acheliah
Acheliah apr 17 '07
Luister Iemand ziet bij deze man iets over het hoofd kijken jullie eens goed. Iemand moet het zien.

bvd Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 17 '07
Wij moeten helemaal niets zien, waarom zou je deze man nog meer aandacht geven? Dat is hij toch helemaal niet waard?
Acheliah
Acheliah apr 17 '07
Deze kl**tzak heeft mijn dochter gedwongen tot seks
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 17 '07
Heb je aangifte gedaan voor verkrachting tegen hem? Sex met minderjarigen is in Nederland heel strafbaar.
Acheliah
Acheliah apr 17 '07
Heb net politie gebeld nemen morgen contact met mij op nu snap ik waarom het steeds slechter ging met haar :S:S Esmée moet aangifte doen zeker weten. Kl**tzak sorry
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 18 '07
Geen sorry, met dat soort mensen heb ik geen medelijden.
ezmay
ezmay apr 18 '07
jeetje wat een ellende allemaal.. laten ze hem lekker opsluiten zodat je dochter van hem bevrijd is.
Acheliah
Acheliah apr 18 '07
 Quote:
Origineel van Dinie:
Heb net politie gebeld nemen morgen contact met mij op nu snap ik waarom het steeds slechter ging met haar Esmée moet aangifte doen zeker weten. Kl**tzak sorry
Met sorry bedoel ik dat ik niet wil schelden op het forum dat ik ondanks alles netjes wil blijven. Zijn zus heeft mijn dochter gedrogeerd met pillen en die ghb gegeven.
ezmay
ezmay apr 18 '07
jee.. het wordt steeds gekker !
Hopelijk gaat alles goed komen met esmee.
Acheliah
Acheliah apr 18 '07
:(Ik hoop het ook meis maar ik vrees dat jeugdzorg dit tegen mij zal gebruiken en zeker hoop ik dat het goed zal komen met haar. Ik ben zo op die familie ik moet haar of hem niet tegen komen en dat meen ik uit het diepst van mijn hart. Want dan heeft hij grote problemen ik heb zo'n twee weken geleden al met hem gevochten. Ja meis mijn dochter kan nu aan zich zelf gaan werken daarom heb ik gisteren gebeld.

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 18 '07
Dinie, heb jij ook hulp van een professioneel iemand zodat jij ook hulp hebt in het verwerken hiervan?
Acheliah
Acheliah apr 18 '07
Nee nog niet
Acheliah
Acheliah apr 18 '07
Hij zit in de koepel zijn zonde te over denken :)En voorlopig komt hij niet meer vrij. Dus dat is zijn geluk
Ayasha
Ayasha apr 18 '07
En de hond dinie?
Acheliah
Acheliah apr 18 '07
Die blijft bij mij tot ze terug komt
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda