Loading...
nl

Rat foto lezen

Acheliah
Acheliah apr 13 '07
Gwoon eerlijk zijn daar leren jullie weer van en naar hem is het eerlijk ja toch. Als we alleen de leuke dingen te horen kregen dan zou het leven maar saai zijn
Ayasha
Ayasha apr 13 '07
oh Jeannette ik veroordeel niemand, mijn readings zijn wat ik zie, niet wat ik denk. ;)Ik laat mijn gevoelens niet meespelen in een reading. Dan staan die uit.
Rat; ik doe het zo meteen.
Jeannette
Jeannette apr 13 '07
Ik ook niet kath, maar het moet wel leuk blijven toch? ik schrijf op wat ik voel, maar vond het te ver gaan om verder te gaan snap je?
Ayasha
Ayasha apr 13 '07
Als ze het niet willen weten moeten ze hun foto niet plaatsen.
Anne
Anne apr 13 '07
RAT....

Je denkt is dit nou het leven...is dit het nou...je vind er niks aan. Je bent niet blij met jezelf en niet met je leven.
Je leeft in een soort waas waar je niet uitkomt....
Teveel dingen in je hoofd die er nog rondhangen met betrekking tot je verleden.
Je hebt ze nooit kunnen loslaten en bent er altijd nog mee bezig.
Er zit weinig energie in je...je hebt niet veel zin om dingen te doen je wilt eigenlijk helemaal niks doen en alles zijn gang laten gaan.
Rat...ik weet niet hoe oud je bent..maar word het niet eens tijd om wakker te worden?? Om verder met je leven te gaan en de dingen uit je verleden een plaats te geven zodat je weer nieuwe energie hebt voor je leven...
Als je zo door gaat waar je nu mee bezig ben verziek je je leven nog erger en het word alleen maar erger het word er niet beter op..
Wanneer is bij jou het punt om wakker te worden?
Ik hoop dat je die snel vind.. :)
Groetjes aNNe
Ayasha
Ayasha apr 13 '07
Gevoelige kijkers en tere zieltjes moeten niet janken nadat ze dit gelezen hebben. Ik heb gewaarschuwd dat ik niet mals zou zijn ;)

Ik hoop dat jij goed hebt nagedacht toen je me de toestemming gaf rat...(vanwaar de nick keuze?)

Als ik naar jou kijk kan ik weinig tot niets positief vinden. Ik ga beginnen met die luiheid.
Je bent niet het type dat opvliegt en voor werk gaat zoeken, je hebt volgens mij niet echt een degelijke opleiding genoten en niet omdat je ouders je dat niet toelieten maar omdat jij te lui was! Je bent het type dat niet gaat werken maar wel staat te janken dat hij geen geld heeft om zijn huis te betalen. Het type waarvoor de werkende mensen mogen afdokken.

Ik zie weinig respect in je ogen, hoe mensen zich voelen, wat ze denken, wat hun mening is, boeit jou weinig tot niets. Ook niet hoe mensen over jou denken, en toch zit er ergens iets van spijt, je hebt spijt dat je het leven zo hebt laten lopen en dat je het zo zijn gang hebt laten gaan. In normale omstandigheden zou k zeggen ”aah, het is nooit te laat om er wat van te maken! Genoeg mensen die je steunen' In jou geval? Jammer maar helaas. Je hebt het zelf zo zijn gang laten gaan, er waren denk ik genoeg mensen die je steunden maar jij en niemand anders hebt ze van je weg geduwd. Ik heb het ide dat je op dit moment niet meer veel vrienden hebt. Een select groepje!

Verder bespeur ik egoisme. Het draait vaak enkel om jezelf, wat jij voelt, wat jou humeur is op dat moment. Ben je boos dan moet iedereen daar onder lijden. Als je in een klas zat, zal het je vast ook nooit maar iets hebben kunnen schelen dat andere wilden op letten terwijl jij de clown uit hing omdat je de man die voor je stond een zaag vond. Ik ben er zelfs van overtuigd dat jij het type was dat het de leerkrachten ook echt in hun gezicht zei dat je vond dat ze zaagden ;)

Je bent snel ongeinteresseerd. Verhalen van mensen interesseren je niet, enkel je eigen verhalen en je eigen ”leven' interesseerd je. Die hond die daar op je ligt is, als ik even juist voel, niet het minst agressieve beestje dat er rond loopt. En dat zeker niet omwille van het ras, maar om het type dat ik bij jou zie. ;)Vaak is de opvoeding afgestemt op de baas, en bij types als jij hoort vaak een agressieve pitbull (in elk geval zo'n vechtras) Ik zeg overigens niet (voordat ik je op je tenen trap wb het ras) dat alle pitbulls/steffords/terriers agressieve rotdingen zijn.Maar helaas zijn ze gemaakt om te vechten en eenmaal vast laten ze niet meer los ;)Dus wees hier maar niet in het harnas gejaagd. Het zijn fantastische honden die vaak bij de verkeerde eigenaren terecht komen.

Ook zie ik iemand die zich niet kan hechten aan 1 persoon. Je bent het type dat ik (sorry) zou ontwijken op feestjes puur omdat je (bij wijze van spreken) elke week een ander hebt. Je kan je simpelweg niet binden aan 1 persoon.

Je bent geen prater, integendeel, liefst zeg je zo weinig mogelijk. ìls je wat zegt ben ik er van overtuigd dat het dialect is en dat je amper algemeen Nederlands spreekt (niet omdat je het niet kan, want je bent niet dom, zeker niet!) maar wel omdat je het niet wì­l! Het kost moeite, en alles wat moeite kost is te veel voor jou. Misschien is het ergens ook maar goed dat je niet te veel praat, want de dingen die je zegt zullen zelden een woordje uit dankbaarheid zijn of een compliment.

Dankbaarheid is sowieso iets wat niet in jouw woordenboek voor komt, het is toch normaal dat mensen voor je springen als jij dat zegt? ;)

Verder zie ik een zekere agressieve man. Woorden zeggen niets, daden daarentegen boezemen vaak meer angst in. Je hebt liever dat mensen bang van je zijn, uit zelfbescherming? Of is het een stoer laagje dat je niet kan afgooien omdat iedereen je ondertussen zo ziet en je niet wil ”afgaan'? ;)Dat agressieve kantje van jou is een zoveelste nadelig ding aan je!Je bent je er heel goed van bewust maar ik denk dat je het ”normaal' vind!Het hoort erbij.

Ik zie geen pijn, geen extreem verdriet. Niet meer dan de gemiddelde mens heeft. Wel zie ik een meedogenloos iemand, iemand die er geen probleem mee heeft om anderen te kwetsen, of dat nu mentaal is, of fysiek. Vandaar dat ik ook geen enkele reden had om mijn reading ook maar enigszins aan te passen. Je bent zelf iemand die nergens rekening mee houd dus misschien word het maar eens tijd dat je zelf voelt hoe het is als iemand geen rekening met jou houd!

Neen!Kben niet mals voor mensen die denken en leven zoals jij.

Ik heb voor het eerst sinds lang mijn gewoonlijke manier van readen gewoon gelaten voor wat ze was. Naar je foto gekeken en opgetypt. Je bent een gesloten type er valt niet veel uit te halen...En eerlijk? Ik denk dat dat heel logisch is...Er zit op dit moment namelijk ook bitter weinig in.
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
Kath

ik ken hem persoonlijk en je hebt helemaal gelijk
Rat
Rat apr 14 '07
[QUOTE]Origineel van kath:
[QB] Gevoelige kijkers en tere zieltjes moeten niet janken nadat ze dit gelezen hebben. Ik heb gewaarschuwd dat ik niet mals zou zijn
;)

*Allereerst ik ben verre van gevoelig klopt zelf denk ik dat dat met mijn verleden te maken heeft. Ik heb namelijk veel slaag gehad door mijn pa met de honkbalknuppel, Hij heeft mij mijn handen op mijn rug gebonden en in een bad ijskoud water gedompeld tot bijna verdrinkings toe, Ook heeft hij mij samen met mijn moeder in de regen laten zitten op onze knieën met een steen in onze handen die we dan omhoog moesten houden deed ik dat niet dan kreeg ik een rotschop van mijn vader. Mijn moeder kreeg ook veel slaag van hem was dus ook niet tegen hem opgewassen.

Ik hoop dat jij goed hebt nagedacht toen je me de toestemming gaf rat...(vanwaar de nick keuze?)

*Ik heb een tamme Rat vandaar de naam rat

Als ik naar jou kijk kan ik weinig tot niets positief vinden. Ik ga beginnen met die luiheid.
Je bent niet het type dat opvliegt en voor werk gaat zoeken, je hebt volgens mij niet echt een degelijke opleiding genoten en niet omdat je ouders je dat niet toelieten maar omdat jij te lui was! Je bent het type dat niet gaat werken maar wel staat te janken dat hij geen geld heeft om zijn huis te betalen. Het type waarvoor de werkende mensen mogen afdokken.

*IK ben idd een erg lui type die wel van alles beloofd maar niks nakomt

Ik zie weinig respect in je ogen, hoe mensen zich voelen, wat ze denken, wat hun mening is, boeit jou weinig tot niets. Ook niet hoe mensen over jou denken, en toch zit er ergens iets van spijt, je hebt spijt dat je het leven zo hebt laten lopen en dat je het zo zijn gang hebt laten gaan.

*Klopt het intresseert me ook niet echt veel

In normale omstandigheden zou k zeggen ”aah, het is nooit te laat om er wat van te maken! Genoeg mensen die je steunen' In jou geval? Jammer maar helaas. Je hebt het zelf zo zijn gang laten gaan, er waren denk ik genoeg mensen die je steunden maar jij en niemand anders hebt ze van je weg geduwd. Ik heb het ide dat je op dit moment niet meer veel vrienden hebt. Een select groepje!

*Klopt ook er zijn veel mensen die me wilden helpen maar ik wil niet geholpen worden, het drugsgebruik en het stelen leverd me meer op dan ik krijg met werken.

Verder bespeur ik egoisme. Het draait vaak enkel om jezelf, wat jij voelt, wat jou humeur is op dat moment. Ben je boos dan moet iedereen daar onder lijden. Als je in een klas zat, zal het je vast ook nooit maar iets hebben kunnen schelen dat andere wilden op letten terwijl jij de clown uit hing omdat je de man die voor je stond een zaag vond. Ik ben er zelfs van overtuigd dat jij het type was dat het de leerkrachten ook echt in hun gezicht zei dat je vond dat ze zaagden ;)

*Klopt

Je bent snel ongeinteresseerd. Verhalen van mensen interesseren je niet, enkel je eigen verhalen en je eigen ”leven' interesseerd je.

*klopt maar dat zal wel door de drugs komen

Die hond die daar op je ligt is, als ik even juist voel, niet het minst agressieve beestje dat er rond loopt.

*Denk je dat de hond agressief word want het is de hond die ik heb meegebracht voor esmée.

En dat zeker niet omwille van het ras, maar om het type dat ik bij jou zie. ;)Vaak is de opvoeding afgestemt op de baas, en bij types als jij hoort vaak een agressieve pitbull (in elk geval zo'n vechtras) Ik zeg overigens niet (voordat ik je op je tenen trap wb het ras) dat alle pitbulls/steffords/terriers agressieve rotdingen zijn.Maar helaas zijn ze gemaakt om te vechten en eenmaal vast laten ze niet meer los ;)Dus wees hier maar niet in het harnas gejaagd. Het zijn fantastische honden die vaak bij de verkeerde eigenaren terecht komen.

*Dat is waar en ja zachte hondjes daar houd ik niet zo van

Ook zie ik iemand die zich niet kan hechten aan 1 persoon. Je bent het type dat ik (sorry) zou ontwijken op feestjes puur omdat je (bij wijze van spreken) elke week een ander hebt. Je kan je simpelweg niet binden aan 1 persoon.

*Klopt

Je bent geen prater, integendeel, liefst zeg je zo weinig mogelijk. ìls je wat zegt ben ik er van overtuigd dat het dialect is en dat je amper algemeen Nederlands spreekt (niet omdat je het niet kan, want je bent niet dom, zeker niet!) maar wel omdat je het niet wì­l! Het kost moeite, en alles wat moeite kost is te veel voor jou. Misschien is het ergens ook maar goed dat je niet te veel praat, want de dingen die je zegt zullen zelden een woordje uit dankbaarheid zijn of een compliment.

*Ik praat kamps maar niet vaak alleen wanneer nioemand mag horen wat ik zeg hahahahaha

Dankbaarheid is sowieso iets wat niet in jouw woordenboek voor komt, het is toch normaal dat mensen voor je springen als jij dat zegt? ;)

*Mensen doen idd alles voor me maar dat heeft te maken met dat ze bang voor me zijn. (ontzag hebben)

Verder zie ik een zekere agressieve man. Woorden zeggen niets, daden daarentegen boezemen vaak meer angst in. Je hebt liever dat mensen bang van je zijn, uit zelfbescherming? Of is het een stoer laagje dat je niet kan afgooien omdat iedereen je ondertussen zo ziet en je niet wil ”afgaan'? ;)Dat agressieve kantje van jou is een zoveelste nadelig ding aan je!Je bent je er heel goed van bewust maar ik denk dat je het ”normaal' vind!Het hoort erbij.

*Klopt ik ben zo gemaakt door iedereen als ze bang voor me zijn laten ze mij met rust.

Ik zie geen pijn, geen extreem verdriet. Niet meer dan de gemiddelde mens heeft. Wel zie ik een meedogenloos iemand, iemand die er geen probleem mee heeft om anderen te kwetsen, of dat nu mentaal is, of fysiek. Vandaar dat ik ook geen enkele reden had om mijn reading ook maar enigszins aan te passen. Je bent zelf iemand die nergens rekening mee houd dus misschien word het maar eens tijd dat je zelf voelt hoe het is als iemand geen rekening met jou houd!

*Ach wat moet ik hierop zeggen het hoort bij mijn leven dat egoïsme, het is mijn levensmerk geworden.

Neen!Kben niet mals voor mensen die denken en leven zoals jij.

Ik heb voor het eerst sinds lang mijn gewoonlijke manier van readen gewoon gelaten voor wat ze was. Naar je foto gekeken en opgetypt. Je bent een gesloten type er valt niet veel uit te halen...En eerlijk? Ik denk dat dat heel logisch is...Er zit op dit moment namelijk ook bitter weinig in.

Nou bedankt voor het lezen. Verder iemand nog intresse Groeten Rat
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 14 '07
Beste Rat,

Na het lezen van wat hierboven staat snap ik niet zo goed waarom je er nog voor kiest om zo te zijn als dat je nu bent. Als je jezelf er alleen maar mee pijn zou doen dan is dat jouw keuze, maar door jouw levenswijze lijden de mensen om jouw heen ook enorm.

Je zegt wel dat het je niets kan schelen, want dat is je houding, maar je beseft je dondersgoed dat jij niet alleen wilt zijn. Jouw grootste angst is wanneer jij niemand meer hebt. Jouw houding zorgt er vanzelf dat dit ook gaat gebeuren.

Waarom zou je het jezelf zo moeilijk maken? Waarom maak jij andere mensen hun leven kapot zoals dat van jou vroeger is kapot gemaakt? Jij weet als geen ander wat dat met mensen doet. Het heeft dat tenslotte ook met jou gedaan. Als je dat weet, dan ben je toch een ongelovelijke lul als je dat bewust bij andere mensen ook doet!

Heb je er ooit over nagedacht dat jouw vader niet beter wist? Maar jij weet dit wel! Kap er gewoon mee en laat je nu eens echt helpen. Iedereen heeft recht op een 2e kans. Dus jij ook.

Denk eens na over je daden. Je hebt een meisje van 14 aan de drugs geholpen en die waarschijnlijk de rest van haar leven hier onder te leiden heeft. Ben jij hier daadwerkelijk trots op?
Acheliah
Acheliah apr 14 '07
Ik moet ff melden dat Rat vanochtend is opgepakt in de buurt van de efteling omdat hij en zijn maatje over de muur gekommen waren, mijn dochter en zijn zus waren er bij. Mijn dochter vindt het erg dat hij is opgepakt ik heb de vlag buiten gehangen. Daarbij reden ze zonder rijbewijs in een gestolen auto met mijn kind shit zooi Sorry
Ayasha
Ayasha apr 14 '07
Rat dat hondje van je zal agressief worden als jij degene bent die hem op gaat voeden ;)Een meisje als Esmee verdient veel beter dan jou en je hond samen. (hoewel ik niet denk dat je dit diertje zo agressief zal krijgen als de gemiddelde pitbull, het ding is veel te zacht. Maar als je ze genoeg jent word elke hond agressief, zelfs die lieve golden retriever of dat chichuawa hondje. Hoewel die kleine krengen sowieso al bijters zijn.)
Hoe kan je met jezelf leven als je dit allemaal beseft? Hoe kan je zo nuchter zijn dat je niet eens WIL veranderen?
Wendy's
Wendy's apr 14 '07
 Quote:
Origineel van Dinie:
Ik moet ff melden dat Rat vanochtend is opgepakt in de buurt van de efteling omdat hij en zijn maatje over de muur gekommen waren, mijn dochter en zijn zus waren er bij. Mijn dochter vindt het erg dat hij is opgepakt ik heb de vlag buiten gehangen. Daarbij reden ze zonder rijbewijs in een gestolen auto met mijn kind shit zooi Sorry
das vlakbij mijn huis
Acheliah
Acheliah apr 14 '07
Ja en niks gezien zeker. Hij zit nog steeds vast. Hopelijk voor een tijdje.
Jeannette
Jeannette apr 15 '07
ik mocht nog wel zeggen ik krijg een gevoel van gevangen zitten... ik moet en ga maar weer beter op mijn woorden passen....
Acheliah
Acheliah apr 15 '07
Gewoon zeggen wat je doorkrijgt blijkt wel weer
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 15 '07
En je dochter? Hoe is het dan nu daarmee? Ik hoop dat hij lang moet zitten. Stuur zijn lezing eens naar de politie waarin hij toegeeft een crimineel te zijn. Misschien kan hij dan nog wat langer van onze belastingcenten genieten.
Acheliah
Acheliah apr 16 '07
Je moest eens weten wat hij gedaan heeft iemand berooft van zijn computer en geslagen dus beroving met geweld. Inbraak in scholen pc's jatten. Bij mensen thuis jatten. Auto inbraken, in gestolen auto's rond rijden, zonder rijbewijs rijden en onder invloed van drugs (hij spuit speed, snuift, blowt, slikt pillen enz, enz, allemaal te gek voor woorden en ja ik heb daarvan aangifte moeten doen. Want de politie was hun al op het spoor. Nu zit hij voor lange tijd. En ja ik vindt het idd niet prettig met hem in huis zeker niet nu mijn dochter helemaal in de ban van hem is.

Liefs Dieneke
Ayasha
Ayasha apr 16 '07
overigens Dinie; tot je dochter 16 is kan jij hem nog aangeven voor pedofilie he.
Acheliah
Acheliah apr 16 '07
Zal ik zeker doen ik weet dat hij aan haar heeft gezeten dat hij haar heeft geslagen en dat hij haar heeft geschopt maar zolang hun de beschikking van de rechter niet hebben kunnen ze niets doen
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 16 '07
Goed dat je aangifte hebt gedaan. Ik hoop dat hij lang moet zitten.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420