[QUOTE]Origineel van kath:
[QB] Gevoelige kijkers en tere zieltjes moeten niet janken nadat ze dit gelezen hebben. Ik heb gewaarschuwd dat ik niet mals zou zijn
*Allereerst ik ben verre van gevoelig klopt zelf denk ik dat dat met mijn verleden te maken heeft. Ik heb namelijk veel slaag gehad door mijn pa met de honkbalknuppel, Hij heeft mij mijn handen op mijn rug gebonden en in een bad ijskoud water gedompeld tot bijna verdrinkings toe, Ook heeft hij mij samen met mijn moeder in de regen laten zitten op onze knieën met een steen in onze handen die we dan omhoog moesten houden deed ik dat niet dan kreeg ik een rotschop van mijn vader. Mijn moeder kreeg ook veel slaag van hem was dus ook niet tegen hem opgewassen.
Ik hoop dat jij goed hebt nagedacht toen je me de toestemming gaf rat...(vanwaar de nick keuze?)
*Ik heb een tamme Rat vandaar de naam rat
Als ik naar jou kijk kan ik weinig tot niets positief vinden. Ik ga beginnen met die luiheid.
Je bent niet het type dat opvliegt en voor werk gaat zoeken, je hebt volgens mij niet echt een degelijke opleiding genoten en niet omdat je ouders je dat niet toelieten maar omdat jij te lui was! Je bent het type dat niet gaat werken maar wel staat te janken dat hij geen geld heeft om zijn huis te betalen. Het type waarvoor de werkende mensen mogen afdokken.
*IK ben idd een erg lui type die wel van alles beloofd maar niks nakomt
Ik zie weinig respect in je ogen, hoe mensen zich voelen, wat ze denken, wat hun mening is, boeit jou weinig tot niets. Ook niet hoe mensen over jou denken, en toch zit er ergens iets van spijt, je hebt spijt dat je het leven zo hebt laten lopen en dat je het zo zijn gang hebt laten gaan.
*Klopt het intresseert me ook niet echt veel
In normale omstandigheden zou k zeggen ”aah, het is nooit te laat om er wat van te maken! Genoeg mensen die je steunen' In jou geval? Jammer maar helaas. Je hebt het zelf zo zijn gang laten gaan, er waren denk ik genoeg mensen die je steunden maar jij en niemand anders hebt ze van je weg geduwd. Ik heb het ide dat je op dit moment niet meer veel vrienden hebt. Een select groepje!
*Klopt ook er zijn veel mensen die me wilden helpen maar ik wil niet geholpen worden, het drugsgebruik en het stelen leverd me meer op dan ik krijg met werken.
Verder bespeur ik egoisme. Het draait vaak enkel om jezelf, wat jij voelt, wat jou humeur is op dat moment. Ben je boos dan moet iedereen daar onder lijden. Als je in een klas zat, zal het je vast ook nooit maar iets hebben kunnen schelen dat andere wilden op letten terwijl jij de clown uit hing omdat je de man die voor je stond een zaag vond. Ik ben er zelfs van overtuigd dat jij het type was dat het de leerkrachten ook echt in hun gezicht zei dat je vond dat ze zaagden
*Klopt
Je bent snel ongeinteresseerd. Verhalen van mensen interesseren je niet, enkel je eigen verhalen en je eigen ”leven' interesseerd je.
*klopt maar dat zal wel door de drugs komen
Die hond die daar op je ligt is, als ik even juist voel, niet het minst agressieve beestje dat er rond loopt.
*Denk je dat de hond agressief word want het is de hond die ik heb meegebracht voor esmée.
En dat zeker niet omwille van het ras, maar om het type dat ik bij jou zie.
Vaak is de opvoeding afgestemt op de baas, en bij types als jij hoort vaak een agressieve pitbull (in elk geval zo'n vechtras) Ik zeg overigens niet (voordat ik je op je tenen trap wb het ras) dat alle pitbulls/steffords/terriers agressieve rotdingen zijn.Maar helaas zijn ze gemaakt om te vechten en eenmaal vast laten ze niet meer los
Dus wees hier maar niet in het harnas gejaagd. Het zijn fantastische honden die vaak bij de verkeerde eigenaren terecht komen.
*Dat is waar en ja zachte hondjes daar houd ik niet zo van
Ook zie ik iemand die zich niet kan hechten aan 1 persoon. Je bent het type dat ik (sorry) zou ontwijken op feestjes puur omdat je (bij wijze van spreken) elke week een ander hebt. Je kan je simpelweg niet binden aan 1 persoon.
*Klopt
Je bent geen prater, integendeel, liefst zeg je zo weinig mogelijk. ìls je wat zegt ben ik er van overtuigd dat het dialect is en dat je amper algemeen Nederlands spreekt (niet omdat je het niet kan, want je bent niet dom, zeker niet!) maar wel omdat je het niet wìl! Het kost moeite, en alles wat moeite kost is te veel voor jou. Misschien is het ergens ook maar goed dat je niet te veel praat, want de dingen die je zegt zullen zelden een woordje uit dankbaarheid zijn of een compliment.
*Ik praat kamps maar niet vaak alleen wanneer nioemand mag horen wat ik zeg hahahahaha
Dankbaarheid is sowieso iets wat niet in jouw woordenboek voor komt, het is toch normaal dat mensen voor je springen als jij dat zegt?
*Mensen doen idd alles voor me maar dat heeft te maken met dat ze bang voor me zijn. (ontzag hebben)
Verder zie ik een zekere agressieve man. Woorden zeggen niets, daden daarentegen boezemen vaak meer angst in. Je hebt liever dat mensen bang van je zijn, uit zelfbescherming? Of is het een stoer laagje dat je niet kan afgooien omdat iedereen je ondertussen zo ziet en je niet wil ”afgaan'?
Dat agressieve kantje van jou is een zoveelste nadelig ding aan je!Je bent je er heel goed van bewust maar ik denk dat je het ”normaal' vind!Het hoort erbij.
*Klopt ik ben zo gemaakt door iedereen als ze bang voor me zijn laten ze mij met rust.
Ik zie geen pijn, geen extreem verdriet. Niet meer dan de gemiddelde mens heeft. Wel zie ik een meedogenloos iemand, iemand die er geen probleem mee heeft om anderen te kwetsen, of dat nu mentaal is, of fysiek. Vandaar dat ik ook geen enkele reden had om mijn reading ook maar enigszins aan te passen. Je bent zelf iemand die nergens rekening mee houd dus misschien word het maar eens tijd dat je zelf voelt hoe het is als iemand geen rekening met jou houd!
*Ach wat moet ik hierop zeggen het hoort bij mijn leven dat egoïsme, het is mijn levensmerk geworden.
Neen!Kben niet mals voor mensen die denken en leven zoals jij.
Ik heb voor het eerst sinds lang mijn gewoonlijke manier van readen gewoon gelaten voor wat ze was. Naar je foto gekeken en opgetypt. Je bent een gesloten type er valt niet veel uit te halen...En eerlijk? Ik denk dat dat heel logisch is...Er zit op dit moment namelijk ook bitter weinig in.
Nou bedankt voor het lezen. Verder iemand nog intresse Groeten Rat