Oke dan Rat, hier komt het...
Ik word echt koud... alsof je weing tot geen gevoel hebt. Misschien hou je niet van jezelf? Ook heb ik er het gevoel bij dat je weing om andere mensen geef, je kan doen alsof, maar dan heb je (meestal) iets van ze nodig.
Mijn keel word dichtknepen... een angst die waarschijnlijk heel diep geworteld zit (jeugdtrauma), maar andere mensen hebben ook angst van jou... het voelt aan alsof je mensen bang maakt. Je krijgt wat je hebben wilt... door heel berekent te zijn... je kient precies uit hoe je dat doel bereikt, goed of kwaadschiks. Ook voel ik iets van gevangen zitten...of je zit met je zelf in de knoei, of hou je mensen juist in jouw greep? laatste komt (helaas) bij mijn gevoel dichter in de buurt.
Het woord gevoelens komt in jouw woordenboek niet voor... die heb je allemaal weggedrukt, of druk je weg met verdovende middelen. (alcohol??? drugs???) Om iemand geven doe je niet... het kan ook zijn dat je het niet kan!
Ook krijg ik het gevoel... (vergeef me aub als ik ernaast zit) dat je niet zuiver op de graad bent... (stelen???) of iets anders? (durf het woord criminaltiteit eigenlijk niet te zeggen, maar voelt wel zo aan)
Wanneer iemand je tegenwerkt, hebben ze meteen jou tegen... Wat je dan ook zegt... maak je ook waar!
Jij houd niet van loze woorden...
Dit is wat ik meteen voelde bij je foto's.
Ik hoop dat ik ernaast zit (ik wil je namelijk niet tegen mij hebben;) )