Loading...
nl

Rat foto lezen

ezmay
ezmay apr 13 '07
Ik ben totaal onervaren maar doe dit meer om te kijken of ik het kan. Oefening zeg maar.

Wat ik eerst zie is dat je best lui bent. En niet echt netjes. Er is niet veel orde in je leven. Volgens mij weet je ook niet goed wat je wilt. Je bent niet gericht aan het leren voor een bepaald beroep.
Je houdt wel van lol maken. Extreme sporten past dat bij jou? Of surfen misschien.
Je bent best tevreden over je leventje, je doet het rustig aan.
Volgens mij heb je niet zo'n goede band met je ouders. En heb je een jonger zusje? Die wil je graag beschermen tegen kwade dingen.

Dat zijn dingen die in me opkomen als ik naar je foto's kijk. Ben benieuwd wat er van klopt.
Jeannette
Jeannette apr 13 '07
Hoi Rat,

Ik krijg wanneer ik naar je foto kijk een heel negatief gevoel... sorry hoor, vandaar dat ik je eerst wil vragen of je dat echt wil horen?
Klein voorbeeldje van wat ik voel, kil/koud hart, alsof mijn keel word dichtgenepen....
Dus zeg het maar... wil je dat ik verder ga?
Rat
Rat apr 13 '07
 Quote:
Origineel van ezmay:
Ik ben totaal onervaren maar doe dit meer om te kijken of ik het kan. Oefening zeg maar.

Wat ik eerst zie is dat je best lui bent. En niet echt netjes.

*Klopt ik roep al vanaf oktober dat ik zal gaan werken maar helaas

Er is niet veel orde in je leven. Volgens mij weet je ook niet goed wat je wilt.

*Klopt helemaal

Je bent niet gericht aan het leren voor een bepaald beroep.

*Klopt ook helemaal

Je houdt wel van lol maken.

*Diut klopt helemaal

Extreme sporten past dat bij jou?

*Klopt heb gekickboxt

Of surfen misschien.

*Nee surfen niet echt

Je bent best tevreden over je leventje, je doet het rustig aan.

*Klopt ook heb problemen met drugs ben verslaafd

Volgens mij heb je niet zo'n goede band met je ouders.

*Klopt ben zwaar mishandeld door mijn ouders vooral mijn vader

En heb je een jonger zusje? Die wil je graag beschermen tegen kwade dingen.

*Klopt ook


Dat zijn dingen die in me opkomen als ik naar je foto's kijk. Ben benieuwd wat er van klopt.
Nou je hebt het goed gedaan thnx
Rat
Rat apr 13 '07
 Quote:
Origineel van Jeannette:
Hoi Rat,

Ik krijg wanneer ik naar je foto kijk een heel negatief gevoel... sorry hoor, vandaar dat ik je eerst wil vragen of je dat echt wil horen?
Klein voorbeeldje van wat ik voel, kil/koud hart, alsof mijn keel word dichtgenepen....
Dus zeg het maar... wil je dat ik verder ga?
*Is goed
ezmay
ezmay apr 13 '07
wowie.. m'n mond valt weer open.. sjonge dat ik dat weet. Jeetje. Nou. Maar niet zo heel positief dus eigenlijk. Ik bedoel met je ouders en drugs enzo.. ben benieuwd wat Jeannette voelt..
Jeannette
Jeannette apr 13 '07
Oke dan Rat, hier komt het...

Ik word echt koud... alsof je weing tot geen gevoel hebt. Misschien hou je niet van jezelf? Ook heb ik er het gevoel bij dat je weing om andere mensen geef, je kan doen alsof, maar dan heb je (meestal) iets van ze nodig.
Mijn keel word dichtknepen... een angst die waarschijnlijk heel diep geworteld zit (jeugdtrauma), maar andere mensen hebben ook angst van jou... het voelt aan alsof je mensen bang maakt. Je krijgt wat je hebben wilt... door heel berekent te zijn... je kient precies uit hoe je dat doel bereikt, goed of kwaadschiks. Ook voel ik iets van gevangen zitten...of je zit met je zelf in de knoei, of hou je mensen juist in jouw greep? laatste komt (helaas) bij mijn gevoel dichter in de buurt.
Het woord gevoelens komt in jouw woordenboek niet voor... die heb je allemaal weggedrukt, of druk je weg met verdovende middelen. (alcohol??? drugs???) Om iemand geven doe je niet... het kan ook zijn dat je het niet kan!
Ook krijg ik het gevoel... (vergeef me aub als ik ernaast zit) dat je niet zuiver op de graad bent... (stelen???) of iets anders? (durf het woord criminaltiteit eigenlijk niet te zeggen, maar voelt wel zo aan)
Wanneer iemand je tegenwerkt, hebben ze meteen jou tegen... Wat je dan ook zegt... maak je ook waar!
Jij houd niet van loze woorden...

Dit is wat ik meteen voelde bij je foto's.
Ik hoop dat ik ernaast zit (ik wil je namelijk niet tegen mij hebben;) )
Rat
Rat apr 13 '07
Klopt helemaal
Jeannette
Jeannette apr 13 '07
oepsssssssssss.... slik.... oke:)
kan ik je beter te vriend houden dus?;)
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
ojee Jeannette maarja waarheid daar vroeg je om he
Rat
Rat apr 13 '07
ìch lijkt me sterk dat je mijn pad kruist toch en ik ben niet altijd zo moeilijk hoor
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
Wie weet maar ik krijg ook het idee dat je niet lekker in je vel zit.
jo
jo apr 13 '07
ik kreeg ook niet zo'n heel fijn gevoel bij deze foto maar ik kan hgeen foto's lezen van mensen! maar je naam Rat is ook niet zo heel positief in de meeste ogen.
Jeannette
Jeannette apr 13 '07
Ik zit ook nog maar in de beginfase hoor Jo!
maar dit was maar een snelle oppervlakkige lezing van mij, omdat het zo negatief was dacht ik dat het beter was om te stoppen. Ik wil namelijk iemand niet in een kwaad daglicht zetten..
1 ding nog ik dacht dat ik het had neergezet maar achteraf zie ik dat ik het niet had gedaan.

Rat, klopt het dat je veel haatgevoelens hebt? En dat je aggresief bent?
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
Agressief naar bepaalde mensen maar dit komt door de drugs en verleden
Jeannette
Jeannette apr 13 '07
hoe weet jij dat Dien???????
of ken je hem?
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
Ja ik ken hem net als jouw hahahaha

XXX Dinie
Ayasha
Ayasha apr 13 '07
Ik wil deze foto rustig lezen, maar kan je het aan om een vrij harde en confronterende reading te krijgen?
In dat geval schrijf ik echt alles op en ook gewoon zoals het binnen komt. Ik denk nl niet dat jij het type bent waar je iets mee bereikt als je het allemaal in een roze inpakpapiertje steekt. Aan jou de keuze...
Rat
Rat apr 13 '07
Doe maar ik kan best wel tegen een stootje
Jeannette
Jeannette apr 13 '07
Ik begrijp je Kath, alleen had ik zoiets van stop jeannette, laat hem in zijn waarde! ik ben namelijk niet op dit forum om anderen te veroordelen.
Maar ik begrijp dat jij ook heel wat negatieve gevoelens erbij hebt?
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki