Loading...
nl

ondergrond, Zeer waarschijnlijk Engelmens...

Mimosa
Mimosa okt 26 '10
Hoi Ondergrond,

Ik wil je in elk geval bedanken voor je bijdrage hier op het forum. Er zijn mijn meerdere dingen duidelijk geworden over mezelf, mede dank zij jou en de reacties op jou.
Ik heb de andere berichten ook gelezen en ben het met Nims eens dat je hier op het forum heel veel kunt leren. Wij allemaal trouwens. Want door alle heftige reacties die er bij jou en bij anderen en bij mij opgeroepen werden, is het wel duidelijk dat er veel lessen geleerd kunnen worden.
Ik heb net gemediteerd met de woorden liefde, mededogen, vergeving. Pas ze toe op jezelf, op je omgeving, op iedereen en juist op de mensen die het je moeilijk maken. Het is de moeite dubbel en dwars waard.
In elk geval wens ik je, om even in de sfeer van de meditatie te blijven, heel veel liefde, mededogen en vergeving.
Maryssa
Maryssa okt 27 '10
Graag gedaan Ondergrond. Fijn dat het aardig klopt. Maar ik ben ook wel nieuwsgierig wat je niet herkent uit mijn lezing.
Daar leer ik weer van om dat te weten.

Groetjes Maryssa
BezieldEngelmens
BezieldEngelmens feb 7 '11
Hallo Mirko,

Ik ben hier van alles aan het lezen over engelmensen en kom jouw foto tegen met de vraag of je er ook een bent....
ZEKER WETEN! Ik zou je zo kunnen zoenen en een heel lange omhelzing geven. Man, met die kale kop zie je er bijna uit als een alien! Er straalt zoveel van je af! En die ogen hè? Liefde, liefde en nog eens liefde, rechtstreeks verbonden met de universele bron van liefde.

Ik zie nog wel wat 'vervuiling' bij je. Rook je? Of is het de pijn vanwege het eenzame bestaan?

Man, wat een plezier om naar je foto te kijken, door naar je te kijken herken ik ook mezelf. Ik heb groot respect voor je (en voor mezelf, jij spiegelt dat) voor het naar de aarde komen in dit leven en voor het uitdrukken van de universele liefde!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki