Loading...
nl

ondergrond, Zeer waarschijnlijk Engelmens...

New Moon
New Moon okt 20 '10
Goh, Ondergrond.
Allereerst wil ik je van harte welkom heten op Merudi smile

Ten tweede, ik ben geen echte fotolezer, maar wilde wel even wat tegen je zeggen smile
Toen ik je foto las ging er een soort van energieschok en vrolijkheid door me heen; jaaa die is wel van "mijn soort", dacht ik! Heb het idee dat dat wat met iets on-aards temaken heeft (als in veel wijsheid van elders hier in het universum zegmaar) Ik heb niet echt zin om mezelf wijs te noemen maar dat is wat ik voelde, ik hoop niet dat je het stom vindt dat ik het op mezelf betrek, want het kan me voorstellen dat je daar helemaal niets mee opschiet smile

Even nog een paar woordjes die door me heen schoten toen ik naar je foto keek:

Warmte - harmonie - verbinding (contact) - herkenning - en ik hoorde "dat is er 1!". Ik werd bij 1 blik al helemaal warm en vrolijk van binnen, het kan me voorstellen dat mensen bij jou heil zoeken voor hulp, een diep gesprek, en warmte.
Ik kan helemaal geen aura's lezen, maar ik "voel" dat je er bijzonder uitziet/iets, namelijk voor mij "als voorbeeld/zoals het hoort".

Ik vind het een beetje moeilijk om mijn gevoel uit te leggen maar wilde het toch graag met je delen.
smile

Liefs the moon
Lin
Lin okt 20 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Voor de fotolezers hier de grote foto!

Zelf zal ik er ook zo naar kijken...

Ook wil een poging om je foto te lezen...
Het eerste wat m'n adem doet als ik je foto zie, is dat ie stopt..net of het terugslaat....meestal is dit een teken van herkenning . Die herkenning kan zich in verschillende termen bevinden....maar voel vooral die krachtige energie..

Heb jij op een bepaalde leeftijd , ik heb zo'n vermoeden een jaar of 19 veel hoofdpijn gehad ? Net of druk van je oren je helemaal gek maakten ??
Want zie nl dat je op het bed je hoofd vast hebt en heel hard nee schud ....

Tevens krijg ik ook het gevoel dat je veel op astrale reizen bent, uittredingen...

Overledenen zien/horen/voelen is voor jou niet vreemd....
Waar je wel voor moet waken is voor mensen die je energie opslurken...
probeer je dan ook goed af te sluiten...
Dat zorgt er namelijk ook voor dat je de ander z'n pijnen en problemen je eigen worden en het je dubbel afmat,...filteren ....
Zorg altijd goed voor jezelf , anders kan je ook niet goed voor een ander zijn.. dus zelfbescherming is een goede zorg voor jezelf.

Terwijl ik aan het schrijven ben word mij gewezen op je oma....moeder van je moeder...heb het gevoel dat zij er niet meer is , en niet zo heel lang geleden is overleden.. waarom voel ik dat zo omdat ze heel erg dichtbij voelt.
Mja
wil het hier even bij laten
in afwachting van je reactie

Liefs Lin
Emuca
Emuca okt 20 '10
Ik heb trouwens, na nog even naar je foto gekeken te hebben.. (ben nu sowieso wat rustiger).. en mijn ziel laat me meteen een beeld met jou ziel zien... echt zo'n 'yo, maatje' gevoel.. arm om de schouder... haha. smile

Volgens mij heb je veel energie die mensen hier op merudi ook kenmerkt.
admin
admin okt 20 '10
Hallo Mirko,

Ik heb ook naar je foto gekeken. Je wil jezelf graag laten zien, je wilt een gevoel de wereld in sturen, waardoor jij erkenning voelt. Dit doe je als je alleen in je kamer zit, de ideeen hierover, wil je dit d.m.v. muziek doen, of tekenen/tattoos? Je kunt wel eens tegen de wereld aanschoppen, omdat je misschien het idee hebt er niet helemaal bij te horen. Voor een deel zet je jezelf ook erbuiten, misschien omdat je dit verwacht op een of andere manier, alsof je niet goed genoeg geaard bent. Mag je er helemaal voor jezelf zijn, voel je je voldoende geaccepteerd, en dan bedoel ik ook voor jezelf? Ik vind je een hele aardige persoonlijkheid hebben, want je staat zeker open voor anderen en accepteert hen ook volledig zoals ze zijn. Je geniet van contacten met anderen, vooral als ze jou ook gewoon zien zoals je bent en je je begrepen voelt.
Groetjes,
Bart
ondergrond
ondergrond okt 21 '10
Veel klopt van wat er geschreven word. Mijn moeder van mijn moeder zijn 2 kopietjes van elkaar, ik ben weer een kopie van mijn moeder, heb gelukkig het hart van mijn moeder. Allebei 2 lichtwerkers, moeder van mijn moeder was ook heel zorgzaam en behulpzaam. Ze is al heel lang dood, maar ik weet dat mijn moeder vaak aan haar denkt, ze houd haar in gedachten dicht bij haar (waarschijnlijk wacht ze op haar). Mijn energie is een behoorlijk probleem, het is puur en totaal niet negatief. Maar kan wel een anti reactie geven bij mensen die zelf veel negatieve energie hebben, ze voelen zich dan overdonderd en jagen mij in het harnas. Ik ben zelf een open boek en begrijp er dan helemaal niks van waarom iemand niet open en eerlijk is (ik voel het toch ?). Balans houden en gronden blijft constant terug komen, moet heel goed opletten dat ik niet automatisch ga geven, ik moet mezelf expres blokken om niet uitgeput te raken. Uitreden is inderdaad vrij normaal voor mij, dat heb ik al zolang ik kan herinneren. Ik schrik dan wakker in mijn lichaam terwijl mijn lichaam nog slaapt. Dat is zeer panisch omdat ik mijn hersenen moet aansturen met mijn geest, ziel om wakker te worden. Moet dan schreeuwen tegen mezelf om mijn lichaam wakker te krijgen. Of stuur mijn hersenen aan om met mijn handen te bewegen. Ik ben telepatisch aan de foon, afstand maakt niet uit. Ken ik iemand en heb daar lichamelijk contact mee gehad kan ik over onbeperkte afstand gevoel lezen en contact maken. Dit is voor het eerst dat ik erover praat, voor veel mensen is dit behoorlijk beangstigend. Ik ben in 2005 ten onrechte door een arrestatieteam met bruut geweld overmeesterd, ik heb al 5 jaar lang last van een post trauma. Ook nog eens niet vermeld in het Politiedossier, advocaat en ik zijn er mee bezig. Voor 2005 was ik succesvol ondernemer. Ik ga aanstaande maandag voor het eerst Cranio Sacraal therapie volgen, ga proberen mezelf open te zetten. Momenteel zit het slot er bij mij op uit zelfbescherming, er moet niet teveel binnenkomen nu anders raak ik uit balans, ik heb een bros evenwicht nu. Ik kan soms behoorlijk tegen de wereld aanschoppen omdat ik soms dol word van mensen (vaak mannen) die zichzelf blokkeren middels hun ego, onnodig gaan ze direct duelleren met mij (vaak uit motivatie angst). Er mag 1 ding duidelijk zijn, je wilt geen ruzie met me hebben, als je me over de top trekt blijf ik net zolang doorgaan totdat je in je eigen cirkel staat. Als je geen confrontatie opzoekt met mij en wil blijven groeien zal ik de laatste zijn met wie je ruzie krijgt. Zo... nu weten jullie wat meer...
Emuca
Emuca okt 21 '10
Ik vind het heel knap van je dat je zo open bent! smile
ondergrond
ondergrond okt 21 '10
Wat niet te zien is, ik draag een bril met mee kleurende glazen, ik zie te scherp. Kan geen zonlicht verdragen, ga dan direct knijpen met mijn ogen. In mijn huis zit bijna overal folie voor de raam waar 5 % licht door valt...Waarschijnlijk is dit voor sommige lezers ook bekent...
ondergrond
ondergrond okt 21 '10
Dank je Angel. Wie zijn nu de mensen die dit lezen ? Degene die gereageerd hebben op mijn foto ?
Emuca
Emuca okt 21 '10
Ik kan ook niet tegen fel licht, maar ik heb heel slechte ogen qua zien... wordt wel af en toe helemaal gestoord van flitsen of veel licht... smile
Emuca
Emuca okt 21 '10
Origineel bericht van: ondergrond
Dank je Angel. Wie zijn nu de mensen die dit lezen ? Degene die gereageerd hebben op mijn foto ?

Iedereen kan het lezen, maar niet iedereen leest het... over het algemeen zijn het vooral de mensen die reageren diegene die ook het topic lezen.
ondergrond
ondergrond okt 21 '10
Ok. Dank. Kon mijn stukje nergens meer terug vinden vandaar...
Beschermengel
Beschermengel okt 21 '10

Iedereen kan dit lezen ondergrond smile...en inderdaad ik heb ook gekleurde glazen want ik kan absoluut niet tegen zonlicht.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 21 '10
Origineel bericht van: ondergrond
Wat niet te zien is, ik draag een bril met mee kleurende glazen, ik zie te scherp. Kan geen zonlicht verdragen, ga dan direct knijpen met mijn ogen. In mijn huis zit bijna overal folie voor de raam waar 5 % licht door valt...Waarschijnlijk is dit voor sommige lezers ook bekent...

Ben jij soms HSP, waardoor al jouw zintuigen heel erg gevoelig zijn en dus heel veel bij je binnenkomt?

Misschien dat de volgende tips jou wel kunnen helpen:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/97991/Hele_Simpele_aarde_oefening.html#Post97991
ondergrond
ondergrond okt 21 '10
Ja..ik ben een vreemd soort combinatie pakket van HSP, Sterrekind, Kristalkind (en engelmens heb ik ook zeer veel raakvlakken mee). Kan zeer slecht tegen bijgeluiden, alles wat niet in harmonie is stoort. Afzuigkap word ik dol van, ventilator, airco. Gegil van schreeuwende kleine meisjes spring ik zowat uit mijn vel. Ik kan heel kort drukte aan, ga zo vroeg mogelijk boodschap doen. Ben volledig overprikkeld als het druk is geweest. Noem maar op. Ik moet constant balans zoeken, net als een koorddanser.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 21 '10
Kortom, het wordt tijd dat je flink gaat aarden! Je zit veel te hoog met je energie, waardoor alles teveel binnenkomt.

Probeer dit eens: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/97991/Hele_Simpele_aarde_oefening.html#Post97991 en vertel eens wat je ervaarde en hoe dat voor je is?
ondergrond
ondergrond okt 21 '10
Ok dank. Heb zo een afspraak, kom er nog op terug...vanmiddag waarschijnlijk...
Nyssa
Nyssa okt 21 '10
Ik heb misschien nog een aanvulling op de oefening.

Als ik ergens sta (vb aan de kassa, op mijn werk, ...) visualiseer ik dat mijn voeten stevig in de grond staan zoals diepe wortels bij een boom. Zo kan je ook gedurende de hele dag aarden als je het nodig hebt.

Mij helpt het, misschien werkt dit voor jou ook.
ondergrond
ondergrond okt 21 '10
Bedankt voor de respons..Ben net uit mijn mandje gekropen, siësta...Zal zeker gaan oefenen !!
Maryssa
Maryssa okt 26 '10
Hallo Ondergrond,

*Ik voel als eerste een beklemming op mn borst. Alsof je niet vrij bent om voluit te ademen. Heb je last van je longen of is jouw lichaamshouding niet optimaal?

*Ik krijg symbolisch een pad te zien door het bos dat je pijlsnel volgt en je bent er niet van af te brengen. Je bent zo bezig het te volgen dat je hetgeen er naast de paden is niet meekrijgt. Hmm..kun je dat plaatsen? Ik heb het gevoel dat het genietende aspect in jouw leven een grotere plaats mag krijgen. Dat de balans tussen dingen moeten en dingen doen omdat ze gewoon leuk zijn teveel doorslaat naar 1 kant. Loosen up a little EN GENIET.

*Ik krijg mijn onderrug en kaak te voelen bij je. Ook geregeld wat migraine achtige hoofdpijn. Jouw spierspanning lijkt in rust ook wat strak daar kun je ook hoofdpijn van krijgen. Je zou kunnen kijken of vitamine B complex jouw zenuwgestel (spierspanning valt daaronder) wat ontspannener kan krijgen. Verder neig ik er ook naar je met betrekking tot die spierspanning ook calcium en magnesium te adviseren.

*Volgens mij ben je een onrustige slaper. B complex kan je hierin ook wat rust brengen.

*Komt toch wat ik eerder schreef weer terug.. Je bent een echte planner. Je denkt en stippelt uit en denkt en knobbelt dingen tot in de uiterste details uit. Laat dingen je eens overkomen. Grote lijn uitzetten maar de rest open laten. Kan heel verfrissend zijn.

*Mijn ogen gaan branden als ik naar jouw foto kijk. Last van branderige ogen?

*Er komt een slang voorbij hier als symbool. Staat zoals ik het voel voor vernieuwing, wedergeboorte maar ook voor verleidingen van datgene dat niet goed is voor je. (dat loopt van verkeerde vrienden tot niet goed voor jezelf zorgen door niet goed te eten)

*De kleur lavendelblauw heb je daar iets mee? Het past goed bij je.

*Het woord "Koestering" jezelf verwennen met comfort e.d. Je doet dit wel voor anderen maar je neemt zelf genoegen met minder als je alleen bent. Lekker ook jezelf koesteren met een lekker dekentje op de bank, kopje thee en leuk tijdschrift etc

*Ik krijg je te zien bij een schildersezel. Hmm je bent nog klein daar.. Ze willen je laten schilderen op de kleuterschool maar je hebt er ECHT geen zin in! Volgens mij ben je in je latere leven ook een keer gepusht om toch vooral iets te schilderen terwijl je daar geen zin in had. Geen idee of je dit herkent?

Er komt verder niets meer door, dus laat ik het even hierbij.

Ik lees het wel wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Bijna alles klopt Maryssa...dit was een van de meest treffende fotolezingen....
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420