Allereerst wil ik je van harte welkom heten op Merudi

Ten tweede, ik ben geen echte fotolezer, maar wilde wel even wat tegen je zeggen

Toen ik je foto las ging er een soort van energieschok en vrolijkheid door me heen; jaaa die is wel van "mijn soort", dacht ik! Heb het idee dat dat wat met iets on-aards temaken heeft (als in veel wijsheid van elders hier in het universum zegmaar) Ik heb niet echt zin om mezelf wijs te noemen maar dat is wat ik voelde, ik hoop niet dat je het stom vindt dat ik het op mezelf betrek, want het kan me voorstellen dat je daar helemaal niets mee opschiet

Even nog een paar woordjes die door me heen schoten toen ik naar je foto keek:
Warmte - harmonie - verbinding (contact) - herkenning - en ik hoorde "dat is er 1!". Ik werd bij 1 blik al helemaal warm en vrolijk van binnen, het kan me voorstellen dat mensen bij jou heil zoeken voor hulp, een diep gesprek, en warmte.
Ik kan helemaal geen aura's lezen, maar ik "voel" dat je er bijzonder uitziet/iets, namelijk voor mij "als voorbeeld/zoals het hoort".
Ik vind het een beetje moeilijk om mijn gevoel uit te leggen maar wilde het toch graag met je delen.

Liefs the moon