Loading...
nl

ondergrond, Zeer waarschijnlijk Engelmens...

Lotusje
Lotusje okt 20 '10
Origineel bericht van: ondergrond
Of ik me hier thuis voel...Dat is bijna een retorische vraag...Ik heb het gevoel helemaal niet in het plaatje aarde en mens te passen. Wereldvreemd is de juiste term. Ik voel me ook een soort Marsmannetje hier. Leef een teruggetrokken leven omdat ik de helft niet kan begrijpen hier op aarde...Zou goed kunnen dat ik ergens anders vandaan kom...

Mooie reactie,
uiteraard voor jouzelf op sommige momenten vast lastig.
Maar vanuit mij gezien redelijk herkenbaar, niet letterlijk herkenbaar, maar wel de frustraties waar "je" tegenaan loopt als je dingen niet begrijpt of herkent.

Ben benieuwd of iemand jou als Engelenmens herkent.
Kan je zelf wat met het idee dat je engelenmens bent?
Kan je daar iets mee om de dingen draaglijker of juist beter te begrijpen te maken?

(sorry als je het niet gepast vind,geef me dat dan aan hoor,
voelt gewoon dat ik dit moest typen, geen idee waarom)
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Eerst zou ik willen weten als ik dit bericht typ iedereen dit kan lezen. Geen probleem als dit zo is. Ben een behoorlijke leek in dit..Het in contact komen met mensen kan een probleem zijn, ik kan iemand zijn aura omvatten en negatieve energie mijn eigen maken. Dan ga ik plaatsvervangend verwerken, zoals dat heet. Het grootste probleem bij veel mensen is dat ik vaak een gebrek aan liefde voel, miss wat raar, maar ze komen leeg over in mijn gevoel. Ik voel me vaak eenzamer met mensen dan zonder. Relaties met vrouwen lopen vaak op een drama uit, we vreten elkaar op een gegeven moment op. Ik wist al dat ik Kristalkind, Engelmens was, was slechts een bevestiging van dingen die reeds eerder door anderen en mezelf waren geconstateerd..Ik ben nu veel zorgvuldiger met direct contact en kijk veel meer kat uit de boom...Dragelijker zou ik het niet noemen, ik vind het heel jammer dat niet iedereen kan en voelt wat ik kan voelen. Mensen zouden eens moeten weten...
Lotusje
Lotusje okt 20 '10
Allereerst, iedereen kan dit idd lezen.
Voor mij persoonlijk het enige nadeel van dit forum,
dat er geen gesloten onderdelen zijn, dus daar moeten we mee leren leven laugh

Snap heel goed wat je bedoelt met het gebrek aan liefde voelen,
denk eerlijk gezegd dat een hoop mensen ook niet de standaard "naastenliefde" kennen, willen kennen of bezitten.
Ik ben een indigo, maar herken mezelf ook als HSP'er, eigenlijk nog meer met die thrill erbij, maar vergeet die afkorting steeds hihi
Dus ook het gevoel de energie over te nemen herken ik,
alleen is het voor mij echt sinds kort dat ik me er bewust van ben.
Jammer dat het niet iets draaglijker maakt,
aan de andere kant ook heel logisch eigenlijk.
Kan je er wel iets mee om het uiteindelijk draaglijker te maken?

(Vind dit heel raar, heb nog niet eerder zo open en gevoelsmatig naar iemand getypt blush
Bedankt voor je open antwoord.)
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Ah..zie het al.. reacties komen bovenaan..Mens is nooit te oud om te leren he..
Emuca
Emuca okt 20 '10
Als je het echt persoonlijk wilt houden, kan je ook prive berichten naar mensen sturen. (ook naar meerdere mensen tegelijk).

Ik denk dat het belangrijk is jezelf niet teveel te verstoppen achter een naampje. JIj (en jullie) weten zelf het best wat jullie vermogens en kunnen zijn... en die kan je gebruiken! Sta in je eigen waarde en straal dat uit.. wees niet bang om er te zijn, ook al krijg je van andere (of jezelf) een soort sticker opgeplakt.

Dan nu de liefde. Het is inderdaad zo dat er veel mensen geen liefde lijken te hebben. Hebben ze wel hoor, maar voor andere dingen, zoals bezit of zichzelf. De kunst is om dat ook als liefde te gaan zien, en hen te stimuleren om ook andere soorten liefde te kennen.
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Aan Lotusje, ik ben erachter gekomen dat er geen grotere voldoening bestaat dan het delen van energie. Vroeger was dat bij mij niet de hoogste prioriteit, ik was ondernemer en werk vluchtte ik in. Lief van je dat je jezelf open stelt, ik ben ook een open boek. Indigo herken ik mezelf ook in, toen ik wat jonger was kon je me half Indigo noemen. Ik heb mezelf opgewaardeerd, ben per ongeluk schijndood geweest. Nadien ben ik veel veranderd, nog gevoelsmatiger geworden en heel bewust. Ik weet niet hoe ik naar je foto moet om te lezen.
Lotusje
Lotusje okt 20 '10
Pfffff, das weer een heel andere discussie Angel hihi
Verstoppen achter een naampje is toch best makkelijk,
temeer (voor mij) dit alles nog zo pril is en ik nog zoveel wil en mag gaan leren.
Stickers, been there, done that, I LOVE IT hahaha
Zie het als gebrek van de ander en soms als voordeel voor mezelf blush

De liefde, idd precies hoe je het beschrijft,
ben veel meer aan het leren en begin langzaam gevoelens en dergelijke te herkennen, maar vooral leer ik nu hoe leeg ik gezogen kan worden of hoeveel ik onbewust opneem of toegezonden krijg.
Uiteraard vooral het "negatieve" maar vind dat logisch, leer het negatieve te herkennen om het positieve te voelen (denk ik)
Het is idd een kunst om hen liefde ook te zien, temeer omdat dat op hele andere frequenties ligt dan bij mij.
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Aan Angel, je hebt helemaal gelijk, niemand zou zich moeten verstoppen. Ik heb niks wat ik niet kan missen, ik heb alleen liefde te geven...Ik ben al een tijdje alle schaamte voorbij en durf open te praten over mezelf en anderen als er vragen of contact is. Mocht het echt een andere richting uitgaan voel ik instinctief wel aan dat er een switch plaats moet vinden en zal dan privé bericht sturen.
Emuca
Emuca okt 20 '10
What comes around, goes around. smileZend liefde en krijg liefde terug. Maar verwacht niet teveel, dan stelt het je ook niet teleur. Dat wil ik ondergrond ook meegeven.. Verwacht niet teveel van mensen, laat ze aanmodderen en heb geduld... dan kom jij ook veel duidelijk bij hen over...

Ennuh Lotusje, laat jezelf zien! Niet het stickertje! laugh
aquarel
aquarel okt 20 '10
soms heb ik ook het gevoel een outsider te zijn,..
altans toch in mijn kunst die ik creëer
Lotusje
Lotusje okt 20 '10
Hahahaha ik laat mn stickertje ook niet zien hoor,
dat heb ik gekregen zodat anderen mij beter in een hokje kunnen plaatsen en dat mogen ze.
Ik volg zeker mn eigen weg, waar die naartoe gaat weet ik nog geen stap van te voren, maar volg em zeker LoL

@ ondergrond, tja, dat openstellen en die vragen gebeurt instinctief, ben er wel bij natuurlijk, maar gebeurt eigenlijk zomaar, dus vrij bijzonder om van mezelf te ervaren.

Delen van energie ken ik (nog) niet, sta heel pril in dit alles,
maar geloof zeker dat dat heel mooi en bevredigend is.
Grappig hoe je schrijft dat je jezelf opgewaardeerd hebt,
vind het apart te lezen maar ook een hele goede omschrijving.

Naar de foto ga je door er op te klikken,
of muis erop, rechter muisknop en openen in ander venster/ tabblad aanklikken laugh
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Ja. Ook daar heb je gelijk in. Ik ben erg ongeduldig van aard en ben soms net een blind paard in een porseleinkast. Of een olifant, kan ook. Ik begrijp niet dat er mensen zijn die alles in slakgang willen doen. Het leven is te kort om te wachten !! Sommige mensen hebben meer tijd nodig dan anderen, die moet je gewoon even in hun sop gaar laten koken. Een knuffel voor het leven, dat is wat ik graag wil geven. Soms niet gewaardeerd, maar ik heb het in ieder geval altijd geprobeerd...
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Lotusje heeft geen foto op profiel...
Lotusje
Lotusje okt 20 '10
nee niet op profiel LoL
in ditzelfde topic staat een foto van mij hahaha

Herkenbaar wel hoor, die olifant in een porceleinkast,
ik ga ook altijd maar door en door, hetzij via allerlei kronkelweggetjes, maar ik ga zeker door, hoe onnavolgbaar voor anderen ook LoL
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Geen idee waar ik je foto moet zoeken...help me ff
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Ah...gevonden...Lotusje
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Ga ff mijn woef uitlaten. Laterz iedereen, tot snel !!
Lotusje
Lotusje okt 20 '10
Cool!

Watvoor woef heb je?
Enjoy the walk!
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Hoi Lotusje...Ik heb een Shih Tzu...miss lees je dit nog als je on line komt later....dit is Shih nummer 3.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420